PALIV. FILTR A4

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
AUDI 80
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 15 úno 2007, 13:21
Bydliště: Děčín

PALIV. FILTR A4

Příspěvek od AUDI 80 »

Zdravím všechny. Nemohl by mi někdo vyfotit paliv. filr na AUDI A4 tdi 66kw a popsat zapojení hadic? Motor jsem dával do A80 a když jí podržím do kopce, tak přestane táhnout a zavzdušní se. Asi jsem něco přehodil. DÍKY MOOOOOOOOC. (wallbash)
Uživatelský avatar
AUDI 80
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 15 úno 2007, 13:21
Bydliště: Děčín

Příspěvek od AUDI 80 »

Nikdo nemá A4 tdi?
Josef
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 24 srp 2006, 12:02

Příspěvek od Josef »

Těžko říct, nevíme co jsi tam udělal. Popiš zapojení a nejlíp projdi historii, je tam všechno
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

Jinak ses mozna trochu netrefil pac o zapojeni budou vedet vic vedle :) (LOL)
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

jestli je tam ten filtr s tím ohřevem zpětným vedením nafty (takovej bílej ventil, na filtru zajištěnej závlačkou), tak to často přisává právě pod tímto ventilem, můžeš zkusit vyměnit O kroužek, dát tam gumu navíc, nebo koupit novej ten ventilek
Uživatelský avatar
AUDI 80
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 15 úno 2007, 13:21
Bydliště: Děčín

Příspěvek od AUDI 80 »

Obrázek
Uživatelský avatar
AUDI 80
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 15 úno 2007, 13:21
Bydliště: Děčín

Příspěvek od AUDI 80 »

Mohl by mi to někdo popsat? Jak to má být zapojený?
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

AUDI 80 píše:Mohl by mi to někdo popsat? Jak to má být zapojený?
na tom nalitku jsou sipecky jestli se nemylim, jinak by to melo bejt to nalevo privod z nadrze uprostred do cerpadla a to stim umelohmotovim je termoventil takze to je zpatecka do nadrze zepredu to jde z cerpadla a zezadu spatky do nadrze
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
AUDI 80
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 15 úno 2007, 13:21
Bydliště: Děčín

Příspěvek od AUDI 80 »

A když mám ten termoventil obráceně zapojenej vadí to?
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55

Příspěvek od KUK »

Asi to vadí. Jinak si nedovedu vysvětlit proč by tam výrobce dělal všude ty šipky směru proudění paliva (i na tom termoventilu). :)
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Uživatelský avatar
AUDI 80
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 15 úno 2007, 13:21
Bydliště: Děčín

Příspěvek od AUDI 80 »

No pravě ten termoventil žádný šipky nemá.
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55

Příspěvek od KUK »

Mám tu v garáži 3 kusy a všechny tu šipku mají. Koukni se pořádně. Je i na tom plastovým termoventilu, i na tom plechu co se to tím přištoubuje dvěma šroubkama.
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Uživatelský avatar
AUDI 80
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 15 úno 2007, 13:21
Bydliště: Děčín

Příspěvek od AUDI 80 »

Máš pravdu. Šipka tam je.
Uživatelský avatar
AUDI 80
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 15 úno 2007, 13:21
Bydliště: Děčín

Příspěvek od AUDI 80 »

takže to mám správně?
Uživatelský avatar
AUDI 80
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 15 úno 2007, 13:21
Bydliště: Děčín

Příspěvek od AUDI 80 »

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“