AFN , 764 + VA + lehký soft
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
AFN , 764 + VA + lehký soft
Bez kouře, tlak 1,3 , v softu zohledněný IC a sériová spojka. Vše dle mých přání.
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...
- Champion
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 293
- Registrován: 08 zář 2009, 20:38
- Bydliště: Slovakia-NR
- Kontaktovat uživatele:
Re: ..
ctrl+kolecko na mysiMartin.D píše:Asi mam poslabšie oči ale ja °° vidím
Ale krivka vyzerá celkom plocho Tak od 1800 do 4000 by to mohlo čo to ísť
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
:)
Ak nájdeš na Asus 1201n kolečko na myške vyhrávaš nobelovú cenu Ale v návode s pomocou inžinierov z výskumného laboratória v USA a pričinením ruských vedcov si to aj ja viem zväčšiť. A s pomocou celej rodiny, susedov a známych som výsledné hodnoty vyčítal.... Každopádne už to je
Musí to isť pekne :d A najmä to VA turbo sa musí flákať
Musí to isť pekne :d A najmä to VA turbo sa musí flákať
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Ano, turbo se opravdu fláká, ale o to mi šlo. Aby tam byly nějaké ps a zároveň aby tam byla "menší" jistota, že to vše (turbo,spojka i ic) vydrží. A v neposlední řadě to je optimální porce výkonu na brzdy a podvozek.
Další stage by byla hranice cca 190ps a to už je kompletním předělání HW a menší hromadou penězí.
Je třeba brát i váhu vozu, která je pod 1100kg
Další stage by byla hranice cca 190ps a to už je kompletním předělání HW a menší hromadou penězí.
Je třeba brát i váhu vozu, která je pod 1100kg
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...
Myslím, že není důvod se tady popichovat.
Dal jsem to sem jen proto, že jsem měl x krát upravené auto, ale teprve podruhé mám graf.
Tak snad z toho nebude zase mini válka, jak je to tady zvykem.
Jinak s autem to hýbe celkem solidně, šlo mi o to jen trošku využít potenciál těch 764 a toho VA a to se dle mě podařilo.
Chválím práci Drápka, tak samo jako jsem v minulosti chválil Funa či Mvoleska. Nemám svého výhradního úpravce.
Mír spolu a kolama vždy na zemi. Zdar
Dal jsem to sem jen proto, že jsem měl x krát upravené auto, ale teprve podruhé mám graf.
Tak snad z toho nebude zase mini válka, jak je to tady zvykem.
Jinak s autem to hýbe celkem solidně, šlo mi o to jen trošku využít potenciál těch 764 a toho VA a to se dle mě podařilo.
Chválím práci Drápka, tak samo jako jsem v minulosti chválil Funa či Mvoleska. Nemám svého výhradního úpravce.
Mír spolu a kolama vždy na zemi. Zdar
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
graf fabie mam.novy majitel byl tady vratit auto do puvodniho stavu tzn.program. tak jsem to zmeril.Thopr píše:Myslím, že není důvod se tady popichovat.
Dal jsem to sem jen proto, že jsem měl x krát upravené auto, ale teprve podruhé mám graf.
Tak snad z toho nebude zase mini válka, jak je to tady zvykem.
Jinak s autem to hýbe celkem solidně, šlo mi o to jen trošku využít potenciál těch 764 a toho VA a to se dle mě podařilo.
Chválím práci Drápka, tak samo jako jsem v minulosti chválil Funa či Mvoleska. Nemám svého výhradního úpravce.
Mír spolu a kolama vždy na zemi. Zdar
To Libang: mlc a soupej nohama. slysel jsem o prodeji trysek na vw clubu co jsi delal.!! Vis o tom kulove co bylo a jak bylo, tak ti doporucuji se do toho neplest.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Nikdy jsem nikomu nic neukrad, takže važ slova. Lež a pomluva může mít vážné důsledky.LibangVW píše:rika ten co kradl SW DieselPoweru trapas
Očividně jsis popletl lidi a firmy. Než něco řekneš měl by jsi zapnout mozek pokud ho máš.
Jinak Thopr, nebylo to myšleno ve zlém, jen názor
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
LibangVW píše:rika ten co kradl SW DieselPoweru trapas
LibangVW píše:a nejakej pomluvy uz by jste si mohly nechat pro sebe nikoho to nezajima , dulezite jsou vysledky a hlavne spokojenost majitelu to je hlavni
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)