Prosim o pomoc s vyberem auta

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

roman1648 píše:to bych ani nesouhlasil, Regaty,Una a podobný šrot - dej s tím pokoj, hlavně ty jejich naftový motory (noteeth)
já myslím tak do modelu 127, to byly letadla ;)
nebejt italu, tak bychom dnes nejezdili v TDI a CR :D
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Italské diesely tehdejší doby měly jednu nevýhodu, auta se sem vozila utahaná s motory před GO a za hubičku.. Uno diesel 1,3 D za 1000 - 2000 DM pro dovozce a poté reálná cena 100 - 120000 kč. Proto zde bylo hodně podvedených a zklamaných lidí. Ale dobře se ty motory opravovaly, Italská auta jsou ve velké většině chytře udělaná a nepotřebují žádné vyfikundace..Mají horší el. instalaci a celkově Italové jsou trochu nad věcí, což majitele, hlavně cimprlich typy deprimuje.. Ale je to avantgarda, a téměř vše, co je s velkou slávou puštěno do světa, Italové už vyzkoušeli..Jelikož jsem nenáročný a vím, že auto je na ježdění a ne na leštění v garáži, tak mi Fiat vyhovuje a nevzpomínám si, že bych měl s Fiatem nějaký fatální problém...Možná by to chtělo pohovořit majitelé 2.0 TDI s majiteli JTD..Bylo by vidět, kdo by se mračil a kdo smál... :)
nepropadat panice...
FenixINT999
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 06 čer 2012, 12:26
Bydliště: Brno

Příspěvek od FenixINT999 »

Uplne sem na tohle forum zapomnel :-). Ale aspon se tady rozbehla paradni diskuze, diky moc za rady! S tou naftou je to takovej zvyk, vsechny auta v rodine mame naftovy uz asi 10 let. A nejak si ted nedokazu predstavit, ze bych sel do benzinu, ale popremyslim nad tim :)
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

ja delam v autopujcovne, mame cca 50 naftaku a asi 20 benzinaku, tech problemu s naftakama, mne osobne nesmi naftak do baraku, protoze jsou to vsechno krumply, a cim novejsi tim horsi.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

jericho-3 píše:Italské diesely tehdejší doby měly jednu nevýhodu, auta se sem vozila utahaná s motory před GO a za hubičku.. Uno diesel 1,3 D za 1000 - 2000 DM pro dovozce a poté reálná cena 100 - 120000 kč. Proto zde bylo hodně podvedených a zklamaných lidí. Ale dobře se ty motory opravovaly, Italská auta jsou ve velké většině chytře udělaná a nepotřebují žádné vyfikundace..Mají horší el. instalaci a celkově Italové jsou trochu nad věcí, což majitele, hlavně cimprlich typy deprimuje.. Ale je to avantgarda, a téměř vše, co je s velkou slávou puštěno do světa, Italové už vyzkoušeli..Jelikož jsem nenáročný a vím, že auto je na ježdění a ne na leštění v garáži, tak mi Fiat vyhovuje a nevzpomínám si, že bych měl s Fiatem nějaký fatální problém...Možná by to chtělo pohovořit majitelé 2.0 TDI s majiteli JTD..Bylo by vidět, kdo by se mračil a kdo smál... :)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

jericho-3 píše:Italské diesely tehdejší doby měly jednu nevýhodu, auta se sem vozila utahaná s motory před GO a za hubičku.. Uno diesel 1,3 D za 1000 - 2000 DM pro dovozce a poté reálná cena 100 - 120000 kč. Proto zde bylo hodně podvedených a zklamaných lidí. Ale dobře se ty motory opravovaly, Italská auta jsou ve velké většině chytře udělaná a nepotřebují žádné vyfikundace..Mají horší el. instalaci a celkově Italové jsou trochu nad věcí, což majitele, hlavně cimprlich typy deprimuje.. Ale je to avantgarda, a téměř vše, co je s velkou slávou puštěno do světa, Italové už vyzkoušeli..Jelikož jsem nenáročný a vím, že auto je na ježdění a ne na leštění v garáži, tak mi Fiat vyhovuje a nevzpomínám si, že bych měl s Fiatem nějaký fatální problém...Možná by to chtělo pohovořit majitelé 2.0 TDI s majiteli JTD..Bylo by vidět, kdo by se mračil a kdo smál... :)
tak tak jtd nepozna zadrete turbo zle startyza tepla vadne startere prasknute hlavy zavijajuce turba roztrasene dvohjhmoty a tak dalej ;-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
FenixINT999
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 06 čer 2012, 12:26
Bydliště: Brno

Příspěvek od FenixINT999 »

Aktualne me jeste hodne zaujal Jeep Grand Cherokee 3.0 crd 2006+.
Motor mercedes, 160kW, 510nm ... slusna spotreba. Nenasel sem na tohle auto nic zasadne spatnyho. Vase zkusenosti?
Odpovědět

Zpět na „Ostatní technika bez rozlišení značky“