nebejt italu, tak bychom dnes nejezdili v TDI a CRroman1648 píše:to bych ani nesouhlasil, Regaty,Una a podobný šrot - dej s tím pokoj, hlavně ty jejich naftový motory
já myslím tak do modelu 127, to byly letadla
Prosim o pomoc s vyberem auta
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Italské diesely tehdejší doby měly jednu nevýhodu, auta se sem vozila utahaná s motory před GO a za hubičku.. Uno diesel 1,3 D za 1000 - 2000 DM pro dovozce a poté reálná cena 100 - 120000 kč. Proto zde bylo hodně podvedených a zklamaných lidí. Ale dobře se ty motory opravovaly, Italská auta jsou ve velké většině chytře udělaná a nepotřebují žádné vyfikundace..Mají horší el. instalaci a celkově Italové jsou trochu nad věcí, což majitele, hlavně cimprlich typy deprimuje.. Ale je to avantgarda, a téměř vše, co je s velkou slávou puštěno do světa, Italové už vyzkoušeli..Jelikož jsem nenáročný a vím, že auto je na ježdění a ne na leštění v garáži, tak mi Fiat vyhovuje a nevzpomínám si, že bych měl s Fiatem nějaký fatální problém...Možná by to chtělo pohovořit majitelé 2.0 TDI s majiteli JTD..Bylo by vidět, kdo by se mračil a kdo smál...
nepropadat panice...
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 06 čer 2012, 12:26
- Bydliště: Brno
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
ja delam v autopujcovne, mame cca 50 naftaku a asi 20 benzinaku, tech problemu s naftakama, mne osobne nesmi naftak do baraku, protoze jsou to vsechno krumply, a cim novejsi tim horsi.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
jericho-3 píše:Italské diesely tehdejší doby měly jednu nevýhodu, auta se sem vozila utahaná s motory před GO a za hubičku.. Uno diesel 1,3 D za 1000 - 2000 DM pro dovozce a poté reálná cena 100 - 120000 kč. Proto zde bylo hodně podvedených a zklamaných lidí. Ale dobře se ty motory opravovaly, Italská auta jsou ve velké většině chytře udělaná a nepotřebují žádné vyfikundace..Mají horší el. instalaci a celkově Italové jsou trochu nad věcí, což majitele, hlavně cimprlich typy deprimuje.. Ale je to avantgarda, a téměř vše, co je s velkou slávou puštěno do světa, Italové už vyzkoušeli..Jelikož jsem nenáročný a vím, že auto je na ježdění a ne na leštění v garáži, tak mi Fiat vyhovuje a nevzpomínám si, že bych měl s Fiatem nějaký fatální problém...Možná by to chtělo pohovořit majitelé 2.0 TDI s majiteli JTD..Bylo by vidět, kdo by se mračil a kdo smál...
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON
tak tak jtd nepozna zadrete turbo zle startyza tepla vadne startere prasknute hlavy zavijajuce turba roztrasene dvohjhmoty a tak dalejjericho-3 píše:Italské diesely tehdejší doby měly jednu nevýhodu, auta se sem vozila utahaná s motory před GO a za hubičku.. Uno diesel 1,3 D za 1000 - 2000 DM pro dovozce a poté reálná cena 100 - 120000 kč. Proto zde bylo hodně podvedených a zklamaných lidí. Ale dobře se ty motory opravovaly, Italská auta jsou ve velké většině chytře udělaná a nepotřebují žádné vyfikundace..Mají horší el. instalaci a celkově Italové jsou trochu nad věcí, což majitele, hlavně cimprlich typy deprimuje.. Ale je to avantgarda, a téměř vše, co je s velkou slávou puštěno do světa, Italové už vyzkoušeli..Jelikož jsem nenáročný a vím, že auto je na ježdění a ne na leštění v garáži, tak mi Fiat vyhovuje a nevzpomínám si, že bych měl s Fiatem nějaký fatální problém...Možná by to chtělo pohovořit majitelé 2.0 TDI s majiteli JTD..Bylo by vidět, kdo by se mračil a kdo smál...
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 06 čer 2012, 12:26
- Bydliště: Brno