Předělání 1,9Tdi AGR - obtokové turbo na variabilní
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Protože moje turbo má skoro 300tis. Jsou tam 502 trysky. Měnil jsem převodovku, 1ka začala zlobit. Tak se mi doma válelo turbo ALH. s 70 tis. Koupil jsem to komplet za 4ku. Tak proto. Ale asi ten chip udělám
Škoda Octavia 2001 1,9Tdi AGR 66kw, EGR off, turbo Garrett GT1749V(S2) z ALH + ALH jednotka, trysky FB S502, Jednohmota Valeo DBR 228mm, Katalyzátor ON.
VAG, puky TT. Vysočina kousek od Mor. Budějovic.
VAG, puky TT. Vysočina kousek od Mor. Budějovic.
- m5668443578
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 04 kvě 2007, 22:24
- Bydliště: Čelákovice
Kdysi jsem koupil kabel k Pc, s Galletem. Ještě jsem se ale s tím nenaučil dělat . Když se přehraje soft v řj, kde je v ní nakódovanej imobilizér? Nemám soft k 81kw. Mám se do toho kluci pustit, vyzkoušet to?
Škoda Octavia 2001 1,9Tdi AGR 66kw, EGR off, turbo Garrett GT1749V(S2) z ALH + ALH jednotka, trysky FB S502, Jednohmota Valeo DBR 228mm, Katalyzátor ON.
VAG, puky TT. Vysočina kousek od Mor. Budějovic.
VAG, puky TT. Vysočina kousek od Mor. Budějovic.
Tak musím napsat co se pohnulo s předěláním.
turbo + ovládání nainstalováno
z alh jednotka a displej palubky + immo z klíčů
Dneska jsem to konečně oživil. Ovládání funkuje, auto jede dobře. Pouze mám problémy že dárce ze kterého to pochází měl větší výbavu.
Závady v ŘJ motoru
00562 - čidlo stavuj oleje/teploty (G266)
30-00- přerušení nebo zkrat na plus
01316 - ridici jednotka ABS
49-00 - zadna komunikace
01336 - koncernovy datovy bus -Komfort
49-00 - zadna komunikace
K tomuhle ABS mám, čidlo oleje nikoliv, to 3tí taky ne
Závady v palubce
18057 - datový BUS pohonu - chybějící sdělení od ABS z řidící jednotky
P1649-35-10---Sporadická
18062 - prosím, přečtěte paměť závad kombinovaného přístroje
P1654-35-10---Sporadická
Poradí mi někdo co s tím? Díky
Největší sranda je tachometr, to auto mělo originál 45 tis. km
turbo + ovládání nainstalováno
z alh jednotka a displej palubky + immo z klíčů
Dneska jsem to konečně oživil. Ovládání funkuje, auto jede dobře. Pouze mám problémy že dárce ze kterého to pochází měl větší výbavu.
Závady v ŘJ motoru
00562 - čidlo stavuj oleje/teploty (G266)
30-00- přerušení nebo zkrat na plus
01316 - ridici jednotka ABS
49-00 - zadna komunikace
01336 - koncernovy datovy bus -Komfort
49-00 - zadna komunikace
K tomuhle ABS mám, čidlo oleje nikoliv, to 3tí taky ne
Závady v palubce
18057 - datový BUS pohonu - chybějící sdělení od ABS z řidící jednotky
P1649-35-10---Sporadická
18062 - prosím, přečtěte paměť závad kombinovaného přístroje
P1654-35-10---Sporadická
Poradí mi někdo co s tím? Díky
Největší sranda je tachometr, to auto mělo originál 45 tis. km
Škoda Octavia 2001 1,9Tdi AGR 66kw, EGR off, turbo Garrett GT1749V(S2) z ALH + ALH jednotka, trysky FB S502, Jednohmota Valeo DBR 228mm, Katalyzátor ON.
VAG, puky TT. Vysočina kousek od Mor. Budějovic.
VAG, puky TT. Vysočina kousek od Mor. Budějovic.
Díky za radu, připojil jsem starou jednotku. Tam je kódování stejné. Pak jsem najel do přístrojové desky - staré, opsal jsem kód a zadal do nově dávané. Některé chyby zmizely.
Stále zůstávají chyby v ŘJ
18057 - datový BUS pohonu - chybějící sdělení od ABS z řidící jednotky
P1649-35-10---Sporadická
18062 - prosím, přečtěte paměť závad kombinovaného přístroje
P1654-35-10---Sporadická
To auto mělo asr, tak myslím že to musím nakódovat do ŘJ, kde vzít ty čísla co se zadávají do kódování
Stále zůstávají chyby v ŘJ
18057 - datový BUS pohonu - chybějící sdělení od ABS z řidící jednotky
P1649-35-10---Sporadická
18062 - prosím, přečtěte paměť závad kombinovaného přístroje
P1654-35-10---Sporadická
To auto mělo asr, tak myslím že to musím nakódovat do ŘJ, kde vzít ty čísla co se zadávají do kódování
Škoda Octavia 2001 1,9Tdi AGR 66kw, EGR off, turbo Garrett GT1749V(S2) z ALH + ALH jednotka, trysky FB S502, Jednohmota Valeo DBR 228mm, Katalyzátor ON.
VAG, puky TT. Vysočina kousek od Mor. Budějovic.
VAG, puky TT. Vysočina kousek od Mor. Budějovic.
Číslo jednotky ABS je 1J0 614 117
přes vaga se na elektroniku nedostanu. Nenajde to jednotku.
Podle Vis přihlásit se na elektroniku brzd a do kódování zapsat 01025
Koukal jsem na pojistky, pojistka ABS ok.
Než jsem se do toho začal hrabat ABS funkovalo normálně
Jak na to, poradí někdo?
přes vaga se na elektroniku nedostanu. Nenajde to jednotku.
Podle Vis přihlásit se na elektroniku brzd a do kódování zapsat 01025
Koukal jsem na pojistky, pojistka ABS ok.
Než jsem se do toho začal hrabat ABS funkovalo normálně
Jak na to, poradí někdo?
Škoda Octavia 2001 1,9Tdi AGR 66kw, EGR off, turbo Garrett GT1749V(S2) z ALH + ALH jednotka, trysky FB S502, Jednohmota Valeo DBR 228mm, Katalyzátor ON.
VAG, puky TT. Vysočina kousek od Mor. Budějovic.
VAG, puky TT. Vysočina kousek od Mor. Budějovic.
ABS vyřešeno,
nad baterkou je pojistkovnice. a konektor. a protože jsem měnil převodovku a hodně věcí bylo rozebráno. Konektor se rozepnul a abs prostě nešlo
nad baterkou je pojistkovnice. a konektor. a protože jsem měnil převodovku a hodně věcí bylo rozebráno. Konektor se rozepnul a abs prostě nešlo
Škoda Octavia 2001 1,9Tdi AGR 66kw, EGR off, turbo Garrett GT1749V(S2) z ALH + ALH jednotka, trysky FB S502, Jednohmota Valeo DBR 228mm, Katalyzátor ON.
VAG, puky TT. Vysočina kousek od Mor. Budějovic.
VAG, puky TT. Vysočina kousek od Mor. Budějovic.
Zdravím měl bych dotaz mám seat toledo II rv99 1.9tdi 66kw AGR a chci dávat turbo z 110kw takze musim predelat na podtlak uz jsem neco pocetl ale stale zustavam stat u řj nekdo říká že mění někdo zase ne že stačí jen vymenit ventil n75 tak bych byl rad kdyby mi to nekdo nejlepe kdo to upravoval na svém aute ozrejmil Díky za každé info.
Zdarec, mám rozdělaný projekt a chci udělat to samé. Mám 66kw AGR obtokovka turbo a chci udělat základ 81 kw ALH na variabilní turbo. Řídící jednotku mám . Jak udělat ovládání turba ? Je potřeba kvůli tomu měnit aji elektriku ?
Jelikož to obtokové turbo mělo za sebou, sehnal jsem nové repasované, od Janouška. Vnitřek 110kw ASV v obalu pro 81kw ALH. Mám hrůzu z té kabeláže.
Obtokovka je řízená předtlakem, kde variabilní podtlakem ( proto elektrika, co ho ovládá to turbo ? Jak udělat podtlak ? Zásobník podtlaku vím, sháním. Co se ale kde jak napojí ?) Jak to udělat aby bylo turbo funkční a dojelo cca 400 km na chip a seřízení ? Díky
Jelikož to obtokové turbo mělo za sebou, sehnal jsem nové repasované, od Janouška. Vnitřek 110kw ASV v obalu pro 81kw ALH. Mám hrůzu z té kabeláže.
Obtokovka je řízená předtlakem, kde variabilní podtlakem ( proto elektrika, co ho ovládá to turbo ? Jak udělat podtlak ? Zásobník podtlaku vím, sháním. Co se ale kde jak napojí ?) Jak to udělat aby bylo turbo funkční a dojelo cca 400 km na chip a seřízení ? Díky
Vw Bora, 1.9 TDI 66kw AGR.
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM
S kabelazou sa nerobi nic, za predpokladu ze zachovas generaciu systemu riadenia bud MSA, alebo EDC. To zalezi od roku vyroby. A samozrejme aj akcne cleny a snimace s prislusnymi konektorami. Ale pokial netuzis po znacnom navyseni vykonu, tak na celu tuto operaciu by som sa vykaslal. Viac stratis ako ziskas.
Díky za reakci. Také budu na Tebe reagovat. Jde o to, že se mi můj seriový motor totálně zesral. Prostě, špatná nafta vstřiky atd atd... je to na dýl. Turbo mělo najeto skoro 300k a bralo olej, k tomu vůle a celkově veškeré opotřebení. Než kupovat další ojetý motor, začal jsem skládat komplet s novýma dílama celý motor. Jde o to, že když už se započal takový projekt,
a je v tom už poměrně velká suma peněz. Tak sem dával rovnou lepší turbo. Jaké je ale lepší jiné než vyměnit obtokové za variabilní a dát o něco větší ? tím to vzniklo. Projekt je skoro hotový, ale nenastartuju, protože se seknu na debilním ovládáním turba. Takže tak. Řeším jak by se to dalo vyřešit, ať to stojí, co to stojí, hlavně ať to už jede. Je to nepojízdné něco přes rok.. A Rozhodně nechci vracet nové turbo a brát jiné nové. Chci to dodělat do konce. Veškeré úpravy řeším s D.P. u kterých proběhne aji celkové slazení atd.. Jenomže potřebuju nastartovat a dojet k nim asi 400km. A na sériové nastavení, jakoby atmosféru jet takouvou trasu nechci
a je v tom už poměrně velká suma peněz. Tak sem dával rovnou lepší turbo. Jaké je ale lepší jiné než vyměnit obtokové za variabilní a dát o něco větší ? tím to vzniklo. Projekt je skoro hotový, ale nenastartuju, protože se seknu na debilním ovládáním turba. Takže tak. Řeším jak by se to dalo vyřešit, ať to stojí, co to stojí, hlavně ať to už jede. Je to nepojízdné něco přes rok.. A Rozhodně nechci vracet nové turbo a brát jiné nové. Chci to dodělat do konce. Veškeré úpravy řeším s D.P. u kterých proběhne aji celkové slazení atd.. Jenomže potřebuju nastartovat a dojet k nim asi 400km. A na sériové nastavení, jakoby atmosféru jet takouvou trasu nechci
Vw Bora, 1.9 TDI 66kw AGR.
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM