Předělání 1,9Tdi AGR - obtokové turbo na variabilní

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Normalne to cele poskladaj komplet po mechanickej a el. stranke. Len nezapajaj hadicku co ide do actuatora na turbe. Tych 400km nejako zvladnes. Pojdes sice s vykonom jak nalozena Avia A30, ale nejako sa dotrmacas do DP. Oni ti upravia uz SW podla potreby tak aby vsetko korektne fungovalo.
Maris
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 12 črc 2017, 12:24

Příspěvek od Maris »

No to sem sice nechtěl, protože se to aji u DP cenově prodraží, ale pokud není nazbyt..Takže výměnu kabeláže řešit nemusím ?
Vw Bora, 1.9 TDI 66kw AGR.
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

nie
Maris
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 12 črc 2017, 12:24

Příspěvek od Maris »

TDI tech píše:nie
Ahoj, reaguji sice za dlouho, ale vyřešeno. Nic složité. Jen jsem si sehnal baňku na podtlak, vyházel všechny ovládací ventily a dal tam jen tu N75. Hadička vede z vývěvy do zásobníku podltaku, poté do ventilu, z ventilu přímo na turbo. Přehraná jednotka a všechno šlape :) Díky
Vw Bora, 1.9 TDI 66kw AGR.
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“