jak poznat špatný vnitřní kloub poloosy?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Kosino
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 05 bře 2011, 14:33

jak poznat špatný vnitřní kloub poloosy?

Příspěvek od Kosino »

ahoj, dokázal by mi někdo poradit jak s jistotou určit jestli je špatný kloub? nechce se mi ho měnit zbytečně abych pak nevyhodil peníze a problém se stejně nevyřešil...

za rady děkuji
VW Golf IV, 1,9 TDI motor AHF, jednohmota + HDS57 + VR6 přítlačák, chip motorpower
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

pri pomalom pohynani z miesta sa roztrasie cely motor s prevodovkou
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
nebulus
Přispěvovatel
Příspěvky: 207
Registrován: 05 úno 2008, 17:44

Příspěvek od nebulus »

Alebo to pod plynom pri nejakej rýchlosti ( napr 100km/h ) trasie autom.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a který myslíš u převodovky nebo v kole diagnostika je diametrálně odlišná ;)
Vsety18
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 11 kvě 2011, 17:38
Bydliště: Jeníkov 83

Příspěvek od Vsety18 »

v nadpisu má psaný vnitřní
Uživatelský avatar
Kosino
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 05 bře 2011, 14:33

Příspěvek od Kosino »

Při rychlosti od 90 se klepe celý auto a volant se nedá držet v rukou...
VW Golf IV, 1,9 TDI motor AHF, jednohmota + HDS57 + VR6 přítlačák, chip motorpower
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

A vůbec nic ztoho nemusí být pravda.Vyměnit a uvidí se.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

taky bych to tak řešil tuším starlajn je kolem pětikila a nemusí se poloosa sdělávat,

na zvedáku se nedá někdy nic poznat, prokázat ten kloub jedině demontovat poloosu pomalu posunovat a kýváním zjistit vůli je mhohdy jen v jednom místě jinak je bez vůle

stačí koupit jeden zkusíš jednu stranu pak přehodíš na druhou a když nic nepomůže převodovka

;)
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3492
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Nebo je jen prohoď mezi sebou. Změna by měla bejt cejtit.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Kosino
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 05 bře 2011, 14:33

Příspěvek od Kosino »

Jeden koupím a zkusím výměnou metodu, pokud to nepomůže, uz to musi být jen náboje... Ale to by vibrovalo pořád ne?
VW Golf IV, 1,9 TDI motor AHF, jednohmota + HDS57 + VR6 přítlačák, chip motorpower
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Auto roztřepat zvládne spolehlivě vnitřní kloub na dlouhé poloose, ale zejména pokud je motor v tahu, jestli ti paušálně od 90ti vejš klepe celý auto tak to bych zrovna na něj nesázel.
Uživatelský avatar
Kosino
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 05 bře 2011, 14:33

Příspěvek od Kosino »

Prave se to rozklepe tahem, a pak to klepe pořád, uz je to snad poslední věc která to muže dělat
VW Golf IV, 1,9 TDI motor AHF, jednohmota + HDS57 + VR6 přítlačák, chip motorpower
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Kosino píše:Prave se to rozklepe tahem, a pak to klepe pořád, uz je to snad poslední věc která to muže dělat
tahem roztřepeš ale když vyřadíš a je to kloubem nebo převodovkou přestane ;)
Uživatelský avatar
Kosino
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 05 bře 2011, 14:33

Příspěvek od Kosino »

přestane to po chvíli, převodovka byla nedávno venku, olej byl čistý s originál náplní, převodovka nehučí, kvalty jdou lehce, tu bych neřekl že by to mohla dělat... ty vibrace sleduju už přes rok, ale teď se to zhoršilo celkem hodně...
VW Golf IV, 1,9 TDI motor AHF, jednohmota + HDS57 + VR6 přítlačák, chip motorpower
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Kosino píše:přestane to po chvíli, převodovka byla nedávno venku, olej byl čistý s originál náplní, převodovka nehučí, kvalty jdou lehce, tu bych neřekl že by to mohla dělat... ty vibrace sleduju už přes rok, ale teď se to zhoršilo celkem hodně...
pokud to dělá převodovka vcelku to dobře zjistíš

vibrace se zhorší tak že se bude třepat celé auto a bác pod autem kaluž oleje,

a máš jasno ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“