Stránka 1 z 1
předkomůrkáč bíle kouří a vynechává
Napsal: 21 čer 2012, 19:55
od Milo75
takže sem z toho pekáče na prášky
moje TD bíle kouří a motor vynechává + se třese a mlátí- čím to???
co sem z motorem dělal:
po tom co se mě rozpadlo turbo a motor byl chcípnout přes kvalt v nejvyšších teplotách jsem usoudil po namontování záložního turba, že motor se jaksi třese a má chvilkama nepravidelný chod- přisoudil jsem to fouklým těsněním a zkouroucenýma hlavama
hlavy sem nechal přebrousit- byly rovné
nové těsnění- ale dal jsem nejslabší
pak sem ulomil přepad vstřikovače- známý mě ho vrátil "opravený" přepad tam byl, ale taky na těle vstřikovače housenka od CO2, - zřejmě roztrhl obal vstřiku, když ho rozšroubovával
dalo se fungl nové turbo z A6ky
a ještě sem si řekl, že přidám trochu "fora"
po nastartování motor na volnoběh neustále bíle možná šedě(prostě nespálená nafta) kouří a i když čerpadlem hýbu jak chci tak to prostě stále kouří
nějaké návrhy co s tím???
Napsal: 21 čer 2012, 20:01
od petr tománek
zmeř tlaky bude to asi tím ,když odejde turbo ,tak se někdy ohne ojnice , nebo ohne ventil kvuli oleji v sání ,vše jde lehko opravit ojnici mám a hlavu taky opravím.
Napsal: 21 čer 2012, 20:08
od Milo75
jenže ten motor běžel docela cajk než jsem sundal hlavy, rozhodně na volnoběh bíle nkouřil ani za studena ani za tepla - pravda je, že ventyly jsem dole neměl, když sem nechával přebrušovat hlavy
motor je VMko (4hlavy) a má hydroštely-stejný jako v JEEPu
Napsal: 22 čer 2012, 05:31
od petr tománek
je tam rozvod řetězem nebo kolama? ,ale ty tlaky by se měli pro jistotu změřit, at víme že těma to není. Dobrej motor má 34 atm. Měřit se musí za studena a na 2 otáčky musí mít aspon 20 atm. Máš tam řídí fstřik,kontrolovat ho někdo?
Napsal: 22 čer 2012, 05:59
od Milo75
má to rozvodvoé kola a čerpadlo je mechanika
před rozebráním běžel motor takto a za studena:
http://www.youtube.com/watch?v=HiziLuow ... e=youtu.be
proto mě nejde do hlavy co se s ním stalo
že by ten vstřik byl KO?
nebo se posralo vstřikovací čerpadlo, které má po GO najeto 6000km
EDIT motor má najeto 30.000km
a dával jsem ještě nižší těsnění než tam bylo, sle mého to kompresema nebude- bohužel stejně nemám kompresiometr
Napsal: 22 čer 2012, 07:30
od burton.b22
Podle mně vstřik.
Napsal: 22 čer 2012, 15:19
od jericho-3
Když by byl válec slabší tak, aby to vandrovalo a válec šel napůl a kouřil, poznáš i golou, když zatočíš motorem, jestli se tam dostaneš..Ten motor má nějaký velký volnoběh a možná, že by chtěl trochu přidat fora a jak psal burton. b 22 zkontrolovat ty trysky...Čerpadlo jen tak neodejde a to, že tam víčko poskakuje, nic neznamená, prostě pulsuje. Ale pro jistotu bych oddech dal do flašky ať se v tom sání neplete..Když odpojíš hadici od turba tak motor taky takhle kouří? Egr máš samozřejmě zaslepen, že?
Napsal: 22 čer 2012, 18:06
od Milo75
hmmm
motor na videu je studený a měl sem nastaven na sytiči kapku větší volnoběh než má být
zkoušel jsem:
napojit novou naftu na čerpadlo
odpojit sání
EGR nemám
a nakonec jsme pořádně zkoumal co bude, když odpojím ten svařovaný vstřik
a ejhle, motor přestal kouřit
respektive, ted mám rozhašený předvstřik, ale po odpojení světlý kouř z výfuku nebyl vidět, po připojení motor začal mlátit a kouřit
vstřik jsme rozebral a bylo v něm dost bordelu, nevím , ale jestli to je z nafty nebo z toho jak se svařovalo
zkoušel jsem jak chodí jehla a po chvilce se zdála být ok, tak ted nevím, jestli to znovu prubnout s ním a nebo sehnat jiný vstřik
Napsal: 22 čer 2012, 20:48
od petr tománek
se vstřikem je problem ,když se svaří, tak se zdeformuje a je na vyhození, skus sehnat jiný, nebo zavolej mrknu se doma 775178996
Napsal: 22 čer 2012, 21:55
od Milo75
mno vevnitř ve vstřiku toho zas tak moc nejni, co by vadilo nějaké mírné deformaci, defakto je tam jen pružina, ale asi budeš mět pravdu
zejtra jedu za typem co mě brousil hlavy, tak třeba nějaký najde.
ale zavolám ti