Stránka 1 z 5
jde neco s 2,0MPI ?
Napsal: 25 čer 2012, 23:24
od Ondras83
po zboreni tdi chci ted benzin a nechci turbo, zacal jsem jezdit couracky a hodne startuju...bojim se ale prechodu z cipnutyho TDI (66alh) na seriovou atmosferu...jde s tim neco udelat?
Napsal: 26 čer 2012, 06:47
od Marek77
Konkrétně dvoulitr MPi, navzdory svým ne až úplně oslnivým papírovým parametrům, jezdí velmi pěkně, plynule a levně. Díky ploché křivce točivého momentu s ním lze jet prakticky v jakýchkoli otáčkách, má dlouhé zpřevodování a velmi příjemný projev.
Nic bych s tím nedělal - je to zbytečné. Nehledě k tomu, že s atmosférickými motory obecně toho moc udělat nejde.
Napsal: 26 čer 2012, 06:59
od sniper--
Marek77 píše:Konkrétně dvoulitr MPi, navzdory svým ne až úplně oslnivým papírovým parametrům, jezdí velmi pěkně, plynule a levně. Díky ploché křivce točivého momentu s ním lze jet prakticky v jakýchkoli otáčkách, má dlouhé zpřevodování a velmi příjemný projev.
Nic bych s tím nedělal - je to zbytečné. Nehledě k tomu, že s atmosférickými motory obecně toho moc udělat nejde.
A proc by nesla atmosfera obecne naladit? Ona jde kazda vyladit ale neni to tak jednoduchy jak u turba,hlavne financne.
Napsal: 26 čer 2012, 07:10
od Vici
hlavně to nejde tak hezky...
softem s tím moc neudělá, čili pak jiná vačka - to něco stojí a navíc aby to mělo lepší parametry, vše se posune nahoru, ztratí sériový spodek=bude to muset víc točit, víc to bude žrát... je to dle mně zbytečné nějak ladit..
Napsal: 26 čer 2012, 07:47
od Markus01
Kontaktuj uživatele BH motor. Ten poradí.
Napsal: 26 čer 2012, 07:49
od Thomy
Já bych přidal turbo

Napsal: 26 čer 2012, 08:30
od jaykay
nedelej s tim nic ta 2.0 nejede uplne spatne, svezl jsem se se Supem s timto motorem a byl jsem prijemne prekvapenej, cekal jsem to mnohem horsi
Napsal: 27 čer 2012, 09:13
od Ondras83
ja to ten motor znam...ma to prekvapive silnej spodek, ale takova ta pruznost a zatah toho turba tam chybi...
znate to: jedu 50 na 3jku, seslapnu TDIcko a nacpe to do sedacky, to ten dvoulitr neumi, musi se tocit...
budu si zas muset vzpomenout na predjizdeci manevry z feldy

Napsal: 27 čer 2012, 09:20
od Forest
Thomy píše:Já bych přidal turbo

Tak si setri 100tis. a pridej ho tam. Levneji by vyslo tam dat jinou motorizaci komplet z jineho auta a bylo by to stejne proti predpisum jako prestavba na turbo.
@Ondra83: Ano, zatah a do sedacky - to dela kroutici moment, ktereho je u benzinu mene i v pripade preplnovanych motoru.
Podle me bych to nechal byt, zbytecne se to rozezere a jak uz tu nekdo psal, prijdes o spodek. Kdybys s tim chtel neco delat, tak je lepsi to prodat a poridit neco jineho. Takto to bude imho foukani mrtvemu koni do zadku, proste z prdu kulicku nevyrobis.
Nicmene pokud by ses i tak do neceho poustel, asi bych opravdu kontaktoval BH.
Napsal: 27 čer 2012, 09:26
od Marek77
Já jsem měl tu čest jezdit s touto motorizací v Octavii. Moc se mi ten projev motoru líbil. Zprvu jsem si totiž myslel, že jedu s 1,8T - sice tak ostré to nebylo, ale k jinému motoru mi to nesedělo. Až poté, co jsem otevřel kapotu, jsem zjistil, co mi veze prdel

. Ten dvoulitr v Octaviích moc rozšířený nebyl, proto mě zprvu ani nenapadl.
Jezdilo se mi s tím motorem moc příjemně. Krásný měkký spodek, dlouhé kvalty a ticho - fakt pohoda. A spotřeba na dálky kolem sedmi litrů, což byl luxus, který mi jiná benzinová motorizace v Octavii nenabízela ani omylem. Přes 160 se tomu už moc zrychlovat nechtělo, to je fakt, jenže já ve většině případů vozil šéfovstvo, tak jsem jezdil zásadně podle předpisů (a vyplatilo se - byl jsem se spotřebou o dost níž, než jsou normativy).
Napsal: 27 čer 2012, 09:35
od Thomy
Forest píše:Thomy píše:Já bych přidal turbo

Tak si setri 100tis. a pridej ho tam. Levneji by vyslo tam dat jinou motorizaci komplet z jineho auta a bylo by to stejne proti predpisum jako prestavba na turbo.
Bylo to myšleno s nadsázkou

Napsal: 27 čer 2012, 09:36
od Ondras83
me se totiz ta nafta tak nejak zacala prodrazovat, tak jsem chtel zmenit, koukal jsem na netu po benzinech (hlavne 1,8T, pripadne 1,6SR) no a za 14 dni jsem nasel moji Bobinu v prikope s rozkoplym predkem...shanim shanim a nasel jsem krasny auto, km sedej, novy gumy, brzdy, ma to vsechno krom parkovacich senzoru a dvojity zatahovacky v kufru (combi), poctivejch 126 najeto, ale je v tom 2,0MPI...chci do toho dat LPG
ale zas na druhou stranu si nechci kupovat auto s dynamikou felicie 1,6, ten dvoulitr jde krasne od spoda, to jo, ale predjet dva nakladaky v kopecku bude asi vetsi problem nez s cipnutou 66tdi...
nechci do toho vrazet desetitisice na vacku, soft, vejfuk atd, na to mam facko, ale chtel jsem neco, aby to tomu trosku pomohlo, protoze ten motor, co si budem rikat byl uz za zenitem, kdyz se do tech oktavek zacal davat a zadna hitparada to teda neni, spodek dobrej, to jo, ale nejaky velky zavodeni asi ne-e
Napsal: 27 čer 2012, 09:37
od jaykay
no je to mrcha zastarala a letita, ale najdi dnes takhle spolehlivou hajtru

Napsal: 27 čer 2012, 09:38
od Ondras83
jaykay píše:no je to mrcha zastarala a letita, ale najdi dnes takhle spolehlivou hajtru

jeden z duvodu, proc jsem to koupil

Napsal: 27 čer 2012, 09:46
od Marek77
Plyn bych do toho nedával. Je to škoda. Motor je úsporný - čili investice do zástavby není ekonomicky tak výhodná, navíc plynem auto ztratí na kráse (a mnohdy i na hodnotě). Vím, o čem mluvím - plyn montuju

.