Stránka 1 z 1
Prerabka BMW 530d na 535d uprava CAS
Napsal: 28 čer 2012, 22:20
od bmwfans
Chci prerobit moji 530d 2008 na 535d biturbo,co sem ale cetl ,byl problem s ridici jednotkou nakolko v 535d su len automaty a moje je manual..
Vedel by mi niekto poradit kto by vedel prekonfigurovat Ecu + sparovat ji s povodnym CAS??
dekuji za odpoved.
Napsal: 29 čer 2012, 09:24
od matiz
Jenom takove popichnuti, stoji ti to za to ??? Uz to kdosi delal a udajne to bylo dost na posrani, protoze toho musel dost prekopat i okolo. Navic to auto uz dobre neprodas, pokud ho prodas vubec. Jestli ze se s nim neco vyvede, myslim tim nejaka vaznejsi dopravni nehoda a pojistovna zjisti ze je tam jiny typ motoru, jsou z toho neprijemnosti. Ja mit takove auto, tak treba vetsi turbo a ciiip, ale prebastlovat auto, to neee. A jednou chytnes na stk poctivku ktera ti to da do zazznamu ze neseti typ motoru, u nas jsou stk online, mila babicko a davas tam zase stary motor. Pokud by ses k tomu odhodlal, predelej fyzicky i kod motoru...
Napsal: 29 čer 2012, 10:27
od bjukemen
STK je to najmenej coho by som sa bal, okom i tak nerozoznas rozdiel ale mna zaujíma zmyslel tejto prerabky,viezol si sa v tom bmw vobec lebo ja hej a oproti 218ps verzie som sa necitil ako v lietadle, skor to malo este opozdenejsiu reakciu...tvoj motor sa da poladit a pojde to lepsie ako to biturbo
Napsal: 29 čer 2012, 12:02
od jericho-3
A nebyla by lepší vyřazená stíhačka, samozřejmě ne vrtulová...Hlavně v zácpě a po Praze je to to pravé ořechové..

Napsal: 29 čer 2012, 15:57
od matiz
Okem nic zozeznavat nemusis, smerodatny je kod motoru, treba konkretne N52B25. Ten kdyz tam nenajdou nebo bude jiny, neuplny, cokoliv tak papa

. Hodi to do zavad a konec dokud tam nebude spravny kod. Motor at je tam jaky chce, ale ten kod je velmi dulezity.
Ale i tak si myslim ze je to prasarna a sorry, ale ja bych takovou mrdku prebastlenou nechtel... Nehlede na problemy pri hledani v etk nebo wds.
Napsal: 29 čer 2012, 16:39
od donuzo
Ked niekto nevydel rozdiel medzi M57N2 a M57N2 biturbo ,tak asi to nemal dobre poladene..
M57N2 sa da dostat na hranicu cca 340ps/830Nm (len vyfuk,,race soft)
M57N2 biturbo sa da dostat cez 400ps/caz 850Nm
Pokial sa bavime o odozve na pedal,je totozna akurat bi turbo ma nastup skor..
Ale k veci..
Ak si prehodis motor,(ale je moznost len prehodit turbiny/) + nova riadacka s bi turba..
Riesil som presne tvoj pripad ,takze mas pravdu su to vsetko automaty,,takze viem prehadzat novu riadacku na manual + povolit (aby tocil starter a necakalo na zaradenie P na automate)..
-a nasledne sparovat CAS a odprog immo automatu..
tot vse..
ak bude zaujem tak 00421905420137
Napsal: 05 črc 2012, 19:10
od matiz
V podstate jde uplne o nic, tusim slo o nejake drzaky, nevim, je to davneji a nejak mne to ani moc nezaujalo.