JEEP GRAND CHEROKEE - JAKÁ DIAGNOSTIKA?

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
zapa
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 22 bře 2007, 11:45

JEEP GRAND CHEROKEE - JAKÁ DIAGNOSTIKA?

Příspěvek od zapa »

Vím,že zde probíráte problémy především naft.mot.,ale snad mi poradíte.Mám krátce jeepa grand cher.1997, 4.0 benzín,/LPG.plyn je z reduktoru veden hadicí přes škrtící šrob nad klapku motoru do směšovače.Je to montováný před 8 roky,kdy se asi sekvenční vstřikování běžně nemontovalo.Mám to bez krokového motorku(místo něj je tam ten škrťák maxima),tím pádem bez lambda regulace.Samozřejmě,že to chci později doplnit,neboť jednotka elektroniky lpg je TARTARINI TEC 99 a ta má výstup na krokovej motorek.Jelikož si řídící jednotka motoru myslí,že motor jede na benzin,tak se tím pádem snaží o všelijaké korekce,které změnily adaptační hodnoty na tolik,že to špatně funguje i jen na benzin.(Vysoké a kolísající volnoběžné otáčky,občas pomalá reakce na plyn pedál,výpadky v zapalování na volnoběh při provozu na lpg,zhasnutí motoru - v křižovatce je to opravdu žůžo....)Z tohoto důvodu jsem se rozhodl postavit,nebo pořídit nějaký diagnostický instrument.Jde mi o to abych mohl sám doma a kdykoli nastavit řídící jednotku motoru do základního nastavení a vymamazat po přečtení paměť závad,jelikož i po sebelepším nastavení lpg systému se počítač bude ubírat adaptacemi někam..... ?PORAĎTE JAKÝ OBD2 ADAPTÉR POŘÍDIT?,KDE STÁHNOUT PROGRAMY KE KOMUNIKACI S ŘÍDÍCÍ JEDNOTKOU?PŘÍPADNĚ,KDE TO ODZKOUŠET A KOUPIT.DĚKUJU VŠEM ZA POMOCT PŘI ŘEŠENÍ MÉHO PROBLÉMU.
Jacko
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 13 dub 2007, 19:48

Příspěvek od Jacko »

Vidím,že sa nikdo neozval,ale skús offroadové stránky,tam ti o tom poradia chalani dosť...
Uživatelský avatar
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

no neviem.... ak si si isty ze mas OBD konektor..tak to bude draha vec.ak to aj najdes co myslis kolo to bude stat? ha! pod 10 nepojdes..a to som malo pvoedal..skor by som sa uberal smerom nie ameriky..lebo taka diagnostika asi ani neexistuje a v origos servise tam taku nekipis....mozno by to vedelo vyriesit KTS ale to stoji majlant aj dva..cize sa uberaj smerom multidiagnostik a hladaj taku ktora by podporovala JEEp...videl som niektore podporuju GMC...ja mam 1993 a tam je blikacka :D cize ja si to setko vyblikam.....hm..a myslim ze na feldach sa RJ pchali na noc do mraziaka..a rano boli v zakladnom nastaveni (LOL) (a to si nerobim srandu)
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4148
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Zajeď si k někomu, kdo má Obd diagnostiku, ať to zkusí, než budeš něco kupovat. Tenhle ročník ji nemusí vůbec podporovat.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

BOSCH na tom funguje, my mame 2 ks starych modelov 1993 a ma to samodiagnostiku, cez blikacku. Tusim hento ma kludne OBII
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
zapa
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 22 bře 2007, 11:45

Příspěvek od zapa »

Funguje na tom jenom origo diag. od Chryslera.Starší modely do roku 95 měly samodiagnostiku a v servisech se napíchnou na DRB 2 a modely 96+ už bez samodiagnostiky,což mě se. (wallbash) a na ně je DRB 3.Připojením se nějakým rozhraním ELM a pod.,se načte jen něco málo na motoru.Tak jak jsem to téma načal,tak ho i uzavírám.
STRUNA
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 11 pro 2007, 22:36

Příspěvek od STRUNA »

Môže mi niekto bližšie popísať postup na samodiagnostiku,mám tu jeepa 2.5 td z rosvieteným checkom je to r. 95 ďík.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4148
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Na samodiagnostiku zapomeň. U tohoto vozidla se diagnostika provádí prostřednictvím rozhraní SAE.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
STRUNA
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 11 pro 2007, 22:36

Příspěvek od STRUNA »

Takže ostáva len osciloskop?
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

Na Americke auta je diagnostika. Ked máš ELM 327 tak softwer stiahneš z internetu. Je čisto iba na Americke auta.A ide s tym načitať nielen motor. ;) ;)
Inak motor napichneš aj cez ScanMasterELM327 CZ.
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
STRUNA
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 11 pro 2007, 22:36

Příspěvek od STRUNA »

Už netreba diagnostiku už treba celý motor, doklepal cez výkend to rozhádžem
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 979
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

STRUNA píše:Už netreba diagnostiku už treba celý motor, doklepal cez výkend to rozhádžem
no vidis...... (LOL)
mozno bolo lepsie to dat napichnut a predisiel by si tejto drahsej oprave....
co na tom pustilo???
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Odpovědět

Zpět na „Americké vozy“