jj, v sérii. Na vyšší výkon bych dal verzi s HDS obložením, nebál bych se, že to neudrží 400nmMartin.D píše:A je to BXE v sérii ? Potreboval by som spojku čo udrží terajších 340 nm (do budúcna 400 nm.).....a ako všetci píšete tá cena vyzerá veľmi zaujímavo ....
Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Cau jak jak se na to tváří motor a převodovka?turbo kamna power píše:jj, v sérii. Na vyšší výkon bych dal verzi s HDS obložením, nebál bych se, že to neudrží 400nmMartin.D píše:A je to BXE v sérii ? Potreboval by som spojku čo udrží terajších 340 nm (do budúcna 400 nm.).....a ako všetci píšete tá cena vyzerá veľmi zaujímavo ....
No smoke No Fun with my Golf five.
Golf I 83 1.6 Diesel (1.9 MTDI) R.I.P
Golf MK5 136.8 Hp
Golf I 83 1.6 Diesel (1.9 MTDI) R.I.P
Golf MK5 136.8 Hp
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 24 úno 2016, 13:25
výměna dvouhmoty
Zdravím všechny, chci se zeptat kolik by stála přestavba dvouhmoty na jednohmotu u OI 81kw?? Prý kolem 18000?? dá se to někde v Brně zařídit levněji?? Díky moc
Asi takto. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=152918 + cca. 2500,- za praci. Za 18 musi byt lamela oblozena diamantem
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Tady máš novou komplet sadu za 6t. kč
http://eshop.renovak.cz/spojkovy-kit-na ... em-ck9782f
s prací tak 8, 9t. kč max
http://eshop.renovak.cz/spojkovy-kit-na ... em-ck9782f
s prací tak 8, 9t. kč max
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 24 úno 2016, 13:25
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 24 úno 2016, 13:25
Výměna dvouhmoty
To je super ale nedokažu si představit že si koupim náhradní díly a půjdu s tím za někým ať to udělá to většina lidí nemá moc ráda proto jsem se ptal na někoho i s prací. Díky
Re: Výměna dvouhmoty
Proč ne, pokud mu to slušně vysvětliš, že se jedná vlastně o cílenou výměnu/úpravu a dohodnete se na ceně, nevidím problém. Takhle jsem to řešil se zákazníkama já a vcelku schoda bylaFrankie891 píše:To je super ale nedokažu si představit že si koupim náhradní díly a půjdu s tím za někým ať to udělá to většina lidí nemá moc ráda proto jsem se ptal na někoho i s prací. Díky
Co mě točilo, když přišel případ, tykačka na potkání, chlubil se, jak si díl sehnal lacino a když jsem mu po montáži řekl, že jsem měnil ještě centrální šroub na klice, tak měl dotaz, jestli jsem ho náhodou nestrhnul...
Chlapi, má někdo zkušenost?
G4 - PD 5q spojka 228mm, jednohmota F1 racing (setrvák 4.8kg, lamela 6-puková keramika, silnější přítlačák) a už od montáže (možná po prvních 100km, už si to nepamatuju) na volnoběh chrastí ložisko... při vystavení spojky ztichne
bylo mi řečeno, že za to může jednohmota plus silnej přítlačák a že to dělá každá sada.. nebudu o tom polemizovat a zeptám se:
má někdo vyzkoušenou nějakou kombinaci setrváku, lamely a přítlačáku (vše 228mm - příčnej motor) která dlouhodobě snese 470Nm a nechrastí?
Edit: když mě tak napadá, tak možná chrastí odpružení lamely - přece jen to dostává štosy a ta keramika neklouzne, jako organika... Rozjezdy přískokem, jak v autoškole
G4 - PD 5q spojka 228mm, jednohmota F1 racing (setrvák 4.8kg, lamela 6-puková keramika, silnější přítlačák) a už od montáže (možná po prvních 100km, už si to nepamatuju) na volnoběh chrastí ložisko... při vystavení spojky ztichne
bylo mi řečeno, že za to může jednohmota plus silnej přítlačák a že to dělá každá sada.. nebudu o tom polemizovat a zeptám se:
má někdo vyzkoušenou nějakou kombinaci setrváku, lamely a přítlačáku (vše 228mm - příčnej motor) která dlouhodobě snese 470Nm a nechrastí?
Edit: když mě tak napadá, tak možná chrastí odpružení lamely - přece jen to dostává štosy a ta keramika neklouzne, jako organika... Rozjezdy přískokem, jak v autoškole
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 07 bře 2016, 22:57
?
Mám takovej dotaz už jsem slyšel že když se vyměnítí 1hmota za 2hmotu tak u TDI můžou praskat kliky... Setkal jste se stím už někdo ? Děkuji za odpověd a vysvětlení
A6 C5 1.9 TDI 81KW ANF r.v2000 EGR OF
Alu 8Jx18 MAM
Trysky DLS 764 Sprint - čeká se
Chcip na 105KW čeká se
Alu 8Jx18 MAM
Trysky DLS 764 Sprint - čeká se
Chcip na 105KW čeká se
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 07 bře 2016, 22:57