pokud jsi dal LUK přítlak tak je to běžnýboash píše:Dal jsem jednohmotu ATD VR6 přítlačák a mám hrozně měkej pedál :/ neni něco špatně ? 330NM drží v pohodě..díky
Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Šíny píše:Cau chlapi. mam problem vymenil jsem dvouhmotu za pevnej na 1,9 96 kw ASZ s chipem cca 123 kw. od ty doby se strasne prenasi rezonance cca od 1700 otacek do 2200 a taky o dost vic chrasni skrin... na tdi to funguje normalne ale tady ?? neresil nekdo podobnej problem??
6q se s jednohmotou nesnasi, nefunguje to ani na rotacce (vlastni zkusenost) , svou roli taky hraje ze 5q ma 2hridele, 6q ma 3 , pokud chces mit tichy a klidny auto, budes muset vratit 2hmotu
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Časem ztvrdne, neboj.Jarda S. píše:pokud jsi dal LUK přítlak tak je to běžnýboash píše:Dal jsem jednohmotu ATD VR6 přítlačák a mám hrozně měkej pedál :/ neni něco špatně ? 330NM drží v pohodě..díky
Jo a ta 240MM jednohmota, do kolika otáček chrastí převodovka? Jen na volnoběh nebo i vejš?
Oct asv 2000, DieselPower
zdravim, precital som vela tem ale nikde som nenasiel presne moj problem. dostal sa mi do ruky zotrvacnik s fabie ATD ale na stycnej ploche zotrvacnika s lamelou je nerovnost (vystupok nie drazka). chcel by sok vediet ci by stacilo zotrvacnik dat sustruznikovy nech povrch zrovna a pritom co najmenej zoberie s neho. alebo ho mozem zahodit. ide mi oto ze ked by ho zrovnal ci by spojka fungovala ako ma. ci by nahodou zle nevypinala alebo by smykala. na obrazku je cca znazornene miesto kde je chyba na zotrvacniku
vopred dakujem za odpoved
vopred dakujem za odpoved
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 443
- Registrován: 22 zář 2010, 14:26
- Bydliště: Cerna Hora Montenegro
Lidi mam setrvak na audi 2.0tdi BLB 140hp v prd...
co myslite abych tam dal jednohmotou nebo dvohmotou jak je to v serii?
co myslite abych tam dal jednohmotou nebo dvohmotou jak je to v serii?
...a neumim nejlip psat cestinu..! )
AWX 180HP chip
ALH 130HP, air intake 96kw, EGR delete kit, cat off, chip, clean exhaust...
A4 B7 BLB, 2260, firad 120%, FMIC, downpipe, egr off, maf off, cat off... 265HP
AWX 180HP chip
ALH 130HP, air intake 96kw, EGR delete kit, cat off, chip, clean exhaust...
A4 B7 BLB, 2260, firad 120%, FMIC, downpipe, egr off, maf off, cat off... 265HP
valeo jednohmota problem
mel bych dotaz :
pred casem jsem dal do auta jednohmotu kit valeo 240mm a nedavno se me protocil stred lamely tak jsem koupil HELIX lamelu keramiku hvezdici RENOVAK
a po poskladani pedal v pohode ale auto se nerozjede nastartuju zaradim pustim spojku a auto stoji na miste a jeste jde radit a nemusim mackat spojku
Valeo lamela ma tloustku oblozeni 8 mm a fungovala
Helix ma tloustku oblozeni 7,6mm
co s tím aby to fungovalo ???
nevi nekdo prosim ?
pred casem jsem dal do auta jednohmotu kit valeo 240mm a nedavno se me protocil stred lamely tak jsem koupil HELIX lamelu keramiku hvezdici RENOVAK
a po poskladani pedal v pohode ale auto se nerozjede nastartuju zaradim pustim spojku a auto stoji na miste a jeste jde radit a nemusim mackat spojku
Valeo lamela ma tloustku oblozeni 8 mm a fungovala
Helix ma tloustku oblozeni 7,6mm
co s tím aby to fungovalo ???
nevi nekdo prosim ?
zdravim, daval som jednohmotu sachs z ATD, lamela preoblozena HDS 2x3.5mm po vymene neslo radit dobre a spojka zaberala hned na spodu, spravilo sa zakladne nastavenie prevodovky, islo to OK a po 5 km jazdy uz to zas nejde ako sa to zohreje, spolu najazdene 100km, je sanca ze si to sadne alebo to mam zase rozobrat a nechat stocit zotrvak?
Leon 1M, ASV + FB S764 + HDS57