Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

boash píše:Dal jsem jednohmotu ATD VR6 přítlačák a mám hrozně měkej pedál :/ neni něco špatně ? 330NM drží v pohodě..díky
pokud jsi dal LUK přítlak tak je to běžný ;)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Šíny píše:Cau chlapi. mam problem vymenil jsem dvouhmotu za pevnej na 1,9 96 kw ASZ s chipem cca 123 kw. od ty doby se strasne prenasi rezonance cca od 1700 otacek do 2200 a taky o dost vic chrasni skrin... na tdi to funguje normalne ale tady ?? :? neresil nekdo podobnej problem??

6q se s jednohmotou nesnasi, nefunguje to ani na rotacce (vlastni zkusenost) , svou roli taky hraje ze 5q ma 2hridele, 6q ma 3 , pokud chces mit tichy a klidny auto, budes muset vratit 2hmotu
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Jarda S. píše:
boash píše:Dal jsem jednohmotu ATD VR6 přítlačák a mám hrozně měkej pedál :/ neni něco špatně ? 330NM drží v pohodě..díky
pokud jsi dal LUK přítlak tak je to běžný ;)
Časem ztvrdne, neboj.

Jo a ta 240MM jednohmota, do kolika otáček chrastí převodovka? Jen na volnoběh nebo i vejš?
Oct asv 2000, DieselPower
Šíny
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 17 lis 2010, 18:31
Bydliště: Příbram

Příspěvek od Šíny »

na volnobech docela normalni ale pak pri prechodu tech otacek je to strasny...
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Chlapi, da sa dat jednohmota a ak hej tak z coho do VW Sharan 1.9TDI 81kW (AFN)? Je to r.v. 1999. Dik
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Setrvák/přítlačák normálně 1Z,AHU, ale lamela musíš z AHU SAG, je tam jiné drážkování náboje kvůli převodovce Ford.
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

dakujem, toto som chcel vediet ;)
Uživatelský avatar
Ferdoo
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 08 dub 2012, 21:21

Příspěvek od Ferdoo »

zdravim, precital som vela tem ale nikde som nenasiel presne moj problem. dostal sa mi do ruky zotrvacnik s fabie ATD ale na stycnej ploche zotrvacnika s lamelou je nerovnost (vystupok nie drazka). chcel by sok vediet ci by stacilo zotrvacnik dat sustruznikovy nech povrch zrovna a pritom co najmenej zoberie s neho. alebo ho mozem zahodit. ide mi oto ze ked by ho zrovnal ci by spojka fungovala ako ma. ci by nahodou zle nevypinala alebo by smykala. na obrazku je cca znazornene miesto kde je chyba na zotrvacniku

vopred dakujem za odpoved

Obrázek
Uživatelský avatar
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5947
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Plochu stočit může ale je potřeba stočit stejně i plochu kde se k setrváku šroubuje přítlačák pak nebude problém že by spojka nějak špatně vystavovala.
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

alebo dat hrubsie oblozenie na lamelu
PepaZima
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 09 dub 2013, 10:05

1.6 TDI CAYC

Příspěvek od PepaZima »

Jde nahradit dvouhmota jednohmotou u této motorizace?
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
loofa
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 06 led 2010, 23:11

Příspěvek od loofa »

Ahoj, mam dotaz. Bude me cekat spojka na Leonu motor BKD s cipem na 194 koni. Ma nekdo zkusenost s jednohmotou v tomto typu? Dekuji
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

Lidi mam setrvak na audi 2.0tdi BLB 140hp v prd...

co myslite abych tam dal jednohmotou nebo dvohmotou jak je to v serii?
...a neumim nejlip psat cestinu..! :))


AWX 180HP chip
ALH 130HP, air intake 96kw, EGR delete kit, cat off, chip, clean exhaust...
A4 B7 BLB, 2260, firad 120%, FMIC, downpipe, egr off, maf off, cat off... 265HP :D
LUIGI124
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 22 led 2010, 19:35
Bydliště: zlín

valeo jednohmota problem

Příspěvek od LUIGI124 »

mel bych dotaz :
pred casem jsem dal do auta jednohmotu kit valeo 240mm a nedavno se me protocil stred lamely tak jsem koupil HELIX lamelu keramiku hvezdici RENOVAK
a po poskladani pedal v pohode ale auto se nerozjede nastartuju zaradim pustim spojku a auto stoji na miste a jeste jde radit a nemusim mackat spojku
Valeo lamela ma tloustku oblozeni 8 mm a fungovala
Helix ma tloustku oblozeni 7,6mm

co s tím aby to fungovalo ???
nevi nekdo prosim ?
Uživatelský avatar
janci11
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 08 led 2012, 18:20

Příspěvek od janci11 »

zdravim, daval som jednohmotu sachs z ATD, lamela preoblozena HDS 2x3.5mm po vymene neslo radit dobre a spojka zaberala hned na spodu, spravilo sa zakladne nastavenie prevodovky, islo to OK a po 5 km jazdy uz to zas nejde ako sa to zohreje, spolu najazdene 100km, je sanca ze si to sadne alebo to mam zase rozobrat a nechat stocit zotrvak?
Leon 1M, ASV + FB S764 + HDS57
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“