Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Dymák
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 01 bře 2016, 22:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dymák »

jo, bez problému
jpla
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 21 úno 2016, 23:38
Bydliště: Bánovce nad Babravou

Příspěvek od jpla »

zdravim vas.. je normalne, ze nova dvojhmota vydava taky tupy pravidelny kopavy zvuk zhruba co jedna otacka klukovky? pred vymenou to robilo to iste ale uz tam bol zotrvak meneny. vibruje aj spojkovy pedal a pri akceleracii dost. trochu aj do kasne sa to prenasa. nemoze to byt nieco s klukou (loziska alebo prasknuta) ? inac vybral som pomocny spojkovy valec a ked som trochu pritlacil prstom tu pritlacnu paku spojky (mam 81kw) tak vibrovala!!!
a este asi po 1000km mi pri vyslapnuti spojky, v tom momente ked spojka rozopne zaskrkoce spojkovy pedal (pocit v nohe) ale len pri rozopnuti pri spojeni nic. predchadzajuca spojka aj kopala pri rozbiehani tak nechcem aby mi znova tato odisla pre nejaky iny problem (wallbash)
Seat Leon 1M tdi 81kw
Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Bydliště: Tepláčky

Příspěvek od miroteplicky »

Zdravím, aka može ísť na jednohmotu lamela?? može ísť aj tá s tými pružinkami dookola?? Na moju O1 Obrázek
Obrázek
BMW e39 525tds
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Na jednohmotu jedině odpružená. Ta horní sada je na dvouhmotu, ta dolní na pevný setrvák...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Bydliště: Tepláčky

Příspěvek od miroteplicky »

dakujem velice pekne za info :)
BMW e39 525tds
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51

Příspěvek od Martin.D »

Vie mi niekto povedať či mám správne číslo k originálnemu jednohmotovému zotvačníku na O2 BXE ?
038105269D
Píšu že je to na AGR/ALH a BXE......
A otázka číslo 2 , potom k tomuto zotrvačníku je možnosť dokúpiť aký koľvek prítlačný tanier + lamelu ( samozrejme na jednohmotu a 228mm ) čiže napríklad aj z Fábie ?
Kia Sportage 2020 1.6 crdi 136 ps
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
jiri.koz
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 16 čer 2012, 10:41

Příspěvek od jiri.koz »

Ahoj, mám 1.9 tdi PD (Roomster 77 kw a kod motoru BS, kde se dá sehnat kompletní set na jednohmotu ( setrvak,přitlačak, ložo, lamela) a jaké má případně číslo ? Děkuji (LOL)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Martin.D píše:Vie mi niekto povedať či mám správne číslo k originálnemu jednohmotovému zotvačníku na O2 BXE ?
038105269D
Píšu že je to na AGR/ALH a BXE......
A otázka číslo 2 , potom k tomuto zotrvačníku je možnosť dokúpiť aký koľvek prítlačný tanier + lamelu ( samozrejme na jednohmotu a 228mm ) čiže napríklad aj z Fábie ?
vše máš na první stránce....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
lucas89
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 26 bře 2012, 16:13
Bydliště: Brno

Příspěvek od lucas89 »

Co bude lepší do 1.8T v O1 RS 154kW/300Nm? Lamela z TDI s měkčím odpružením nebo z VR6 s tužším? Bude to přeobloženo HDS57, ale jde mi o tu tuhost odpružení lamely, co se týče životnosti, vlivu na převodovku atd. Díky
Octavia RS 1.8T 154KW, LPG [img=http://images.spritmonitor.de/487043.png]
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Myslím, že je to úplně jedno. Aby to nebo spíš tak, že VR6 má naopak měkčí pružiny na lamele. Každopádně rozdíl to bude malý, tedy mezi VR6 a TDI 1Z. Tužší lamelu má pak Fábie TDI 74kw (ATD). Vliv na převodovku a životnost bych řekl minimální, tvrdší pružiny budou jen znamenat menší "komfort" při pouštění spojky a větší citlivost na plyn, takže záleží, co preferuješ ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
lucas89
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 26 bře 2012, 16:13
Bydliště: Brno

Příspěvek od lucas89 »

Chci zachovat komfort řazení s dvouhmotou ale dávat každých 50 tis. km novej setrvačník nechci.
Octavia RS 1.8T 154KW, LPG [img=http://images.spritmonitor.de/487043.png]
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

dej z VR6, tím nic nezkazíš ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
pistaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 14 led 2008, 01:21

Příspěvek od pistaj »

Ahojte, mám problém po výmene spojky s dvojhmotným zotrvačníkom za novú jednohmotnú sadu SACHS. Po nahodení sady ide pedál ľahko, pri rozjazde nič nešklbe, stupne sa radia bez problémov. Až na jeden problém, že nemôžem úplne zošlapnúť spojkový pedál na podlahu, pretože cca 2cm pred úplným stlačením pedálu začne v spojke chrčať, akoby spolu kolidovali spojková lamela a prítlačný tanier. Pokiaľ stlačím pedál 2cm pred dorazom tak všetko funguje krásne. Stretli ste sa s týmto problémom? Je treba meniť aj spojkový valec??
Auto je Octavia I 1,9TDI 66kw, kód motora je ALH, rv2003. Veľmi pekne ďakujem za odpoveď. Pišta
Škoda Octavia II 2.0 TDI CR, 103kw, CFHC, rv2011
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Napadá mě, že z nějakého důvodu dře vypínací páka spojkového ložiska s přítlačným talířem.
Uživatelský avatar
pistaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 14 led 2008, 01:21

Příspěvek od pistaj »

Tomas.cz píše:Napadá mě, že z nějakého důvodu dře vypínací páka spojkového ložiska s přítlačným talířem.
Vďaka za odpoveď. To by bolo ale možné iba v prípade ze by páka pre dvojhmotu bola iného tvaru ako pre jednohmotu. Je to tak?
Škoda Octavia II 2.0 TDI CR, 103kw, CFHC, rv2011
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“