Sport.vzduch.filtr

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Leon 007
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 13 led 2010, 18:48

Sport.vzduch.filtr

Příspěvek od Leon 007 »

Má význam dávat po načipování sport.vzduch filtr třeba Green nebo KN do boxu? Nebo jsou to vyhozené peníze? Někdo říká,že to pomůže ve vyšších otáčkách,někdo zase,že jde jenom více nečistot do motoru. Je jesné,že tam pude asi víc vzduchu než u standart.filtru,jaké stím má kdo zkušenosti.
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 13 bře 2009, 09:20

Příspěvek od STIB »

Víc vzduchu tam dostaneš jen velkým turbem.Jinak škoda peněz.
OCTAVIA- ALH
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

obyč papír a výměna s každým olejem (hm)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Vim že TdiFun si moc chválil sportovní filtry u fábie RS kde je malej filtrbox. Prý to mělo vliv hlavně na snížení kouřivosti. Jinak to asi nemá moc význam.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Leon 007
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 13 led 2010, 18:48

Příspěvek od Leon 007 »

Takže není až tak pravda,že motor při výměňe sport.vzduch. filtru (do origo boxu) jde mnohem lépe do otáček???
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

No někde tu je téma a tam někdo přínos i měřil a uzevřel to s tím, že stejnou změnu může udělat i změna okolní teploty.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Leon 007
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 13 led 2010, 18:48

Příspěvek od Leon 007 »

Takže závěr: Nemá to cenu sport.filtr!,jestli jsem dobře četl téma,co dal Forest
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

Nevím co máš za auto ale jestli nějaké slabší PD či rotačku nahoď sání ASZ/ARL to je lepší "tuneři" na parkáči vůbec nebudou tušit o co jde a je to origo díl.
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

kiklop32 píše:Nevím co máš za auto ale jestli nějaké slabší PD či rotačku nahoď sání ASZ/ARL to je lepší "tuneři" na parkáči vůbec nebudou tušit o co jde a je to origo díl.
Do 150k bych to asi neřešil vůbec. Jsou to drahý koně. Ale je fakt, že to sání z ASZ je určitě lepší investice než filtr. Mam taky v plánu něco podobnýho, ale to už bude pro verzi EVO II. ;)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

no sací parohy, filtrbox, domek váhy, husí krk a hliníková trubka mě stála celkem 3300. Sice už je to nějakej peníz ale zas si říkam lepší než tam rvát sport. filtry za 1 - 2 tisíce, které nejsou k ničemu a ještě podle někoho spíš škodí, impregnace atd. a abych měnil 2 váhy, když nastříkám filtr, to radši koupím papírák :) , ale to je otázkou mojí lenosti
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

výkon v podpisu mám na papírový filtr ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1694
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

Menší test, sice starší, ale člověk si udělá obrázek :)

http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/

Podle mě je nejlepší klasickej papírák, akorát ho častěji měnit.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jayson píše:akorát ho častěji měnit.
Presne o tom to je. Nic asi nebude tak dobre jako novej papirak ale zaroven se nic tak rychle neuspini (chapej nesnizi se pruchodnost) jako papirak.

Mit misto, dost mozna by se vyplatilo mit filtry dva - jeden "klasika kuzel" vedouci do klasickeho papiraku. Tak by bylo zajisteno, ze do motoru neprijde zadna spina a ze ta velka nezanese papirak ... ale to je v praxi nejspis nerealizovatelne.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1694
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

Doporučuju přečíst toto:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=290373

a pro porovnání obrázek konus vs. sériová vložka..o jeho filtraci si můžete udělat obrázek :)

jinak slyšel jsem TDi s konusem a opravdu hnus fuj..
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“