Sport.vzduch.filtr
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sport.vzduch.filtr
Má význam dávat po načipování sport.vzduch filtr třeba Green nebo KN do boxu? Nebo jsou to vyhozené peníze? Někdo říká,že to pomůže ve vyšších otáčkách,někdo zase,že jde jenom více nečistot do motoru. Je jesné,že tam pude asi víc vzduchu než u standart.filtru,jaké stím má kdo zkušenosti.
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
... kdo hleda, najde:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ight=filtr
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ight=filtr
Ten, ktery to vyzkousel byl Fabiátor.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ight=filtr
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ight=filtr
Ten, ktery to vyzkousel byl Fabiátor.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Do 150k bych to asi neřešil vůbec. Jsou to drahý koně. Ale je fakt, že to sání z ASZ je určitě lepší investice než filtr. Mam taky v plánu něco podobnýho, ale to už bude pro verzi EVO II.kiklop32 píše:Nevím co máš za auto ale jestli nějaké slabší PD či rotačku nahoď sání ASZ/ARL to je lepší "tuneři" na parkáči vůbec nebudou tušit o co jde a je to origo díl.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
no sací parohy, filtrbox, domek váhy, husí krk a hliníková trubka mě stála celkem 3300. Sice už je to nějakej peníz ale zas si říkam lepší než tam rvát sport. filtry za 1 - 2 tisíce, které nejsou k ničemu a ještě podle někoho spíš škodí, impregnace atd. a abych měnil 2 váhy, když nastříkám filtr, to radši koupím papírák , ale to je otázkou mojí lenosti
Menší test, sice starší, ale člověk si udělá obrázek
http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/
Podle mě je nejlepší klasickej papírák, akorát ho častěji měnit.
http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/
Podle mě je nejlepší klasickej papírák, akorát ho častěji měnit.
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Presne o tom to je. Nic asi nebude tak dobre jako novej papirak ale zaroven se nic tak rychle neuspini (chapej nesnizi se pruchodnost) jako papirak.Jayson píše:akorát ho častěji měnit.
Mit misto, dost mozna by se vyplatilo mit filtry dva - jeden "klasika kuzel" vedouci do klasickeho papiraku. Tak by bylo zajisteno, ze do motoru neprijde zadna spina a ze ta velka nezanese papirak ... ale to je v praxi nejspis nerealizovatelne.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Doporučuju přečíst toto:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=290373
a pro porovnání obrázek konus vs. sériová vložka..o jeho filtraci si můžete udělat obrázek
jinak slyšel jsem TDi s konusem a opravdu hnus fuj..
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=290373
a pro porovnání obrázek konus vs. sériová vložka..o jeho filtraci si můžete udělat obrázek
jinak slyšel jsem TDi s konusem a opravdu hnus fuj..