Sport.vzduch.filtr

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

řekl bych, že dva filtry by zarazili dost vzduchu
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

kiklop32 píše:řekl bych, že dva filtry by zarazili dost vzduchu
No, myslis, ze vice, nezli treba toto (coz jsem v podobne mire jiz nekolikrat videl):

http://pics.tdiclub.com/data/3429/mediu ... screen.jpg

Kuprikladu ja si s tou myslenkou dvou filtru celkem dost zahravam. Mam totiz takovej filtr, skrz ktery je videt. Turba sice nejsou poskozena, ale asi je to tim, ze nasavam z motoroveho prostoru (ano, spatne, saje to teply vzduch), ale i tak si rikam, ze kdyz bych udelal nasavani treba z podbehu, tak bych dal tento flitr a nasledne jeste klasicky (byt nejaky mensi, bojuji precijen s mistem).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Číča
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 08 zář 2011, 20:10
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Číča »

V čem je lepší nebo jiné sání ASZ/ARL? Já jsem to osbně neviděl,jen čtu,že to občas někdo mění,ale nic konkrétnějšího jsem nedohledal.
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

Průměr
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ozivim tema jen pro doplneni, zajimavy vysledek.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Do 200 koni bezproblemu origo airbox a papirak
Ale co dal?Napr.k 2566 a 300+hp je otevreny filtr nutnosti.
Pouzivam velky Pipecross a ten vypada daleko precizneji,nez kdejaky konus,KNka apod.
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@tlakac3: Dulezita je propustnost a ta jde ruku v ruce s plochou. U serioveho neni problem propustnost filtru ale zdroj vzduchu ktery je restriktivni. Staci udelat dalsi zdroj vzduchu pred filtr a do 300 koni to musi stacit.

Dale pak pri vyberu nenahanet to vetsima dirama ale plochou pres kterou to saje (neboli 10x3 < 20x2). Osobne jsem jistou dobu zvazoval montaz vetsiho airboxu z vetsich motorizaci ale odradila me nezbytnost premisteni akumulatoru.

Jinak na Pipercross jsem slysel dobre reference co se vykonovych vysledku tyce ale tez jsem slysel ze dost propusti.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

mám 280ps na papíráku od mannu a žádnej problém...dokonce jsme tenkrát zkoušeli měřit jen na trubku bez filtru a furt to smé...nějaký kn a podobný kraviny bych si do auta nikdy nedal(ani do motorky) :-D
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Re: Sport.vzduch.filtr

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Leon 007 píše:Má význam dávat po načipování sport.vzduch filtr třeba Green nebo KN do boxu? Nebo jsou to vyhozené peníze? Někdo říká,že to pomůže ve vyšších otáčkách,někdo zase,že jde jenom více nečistot do motoru. Je jesné,že tam pude asi víc vzduchu než u standart.filtru,jaké stím má kdo zkušenosti.
Dobrý den,

pokud se bavíme pouze o vložce (KN apd.) do originálního boxu, tak jsou to vyhozené peníze, výkonový přínos ověřený na válcové zkušebně nulový, naopak reálně hrozí poškození váhy vzduchu od mastného filtru, propustnost oproti originálnímu VAG filtru není lepší, otázka je také předepsané čistění KN filtru atd.
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“