Octavia I Tdi Kouří

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

x.gon
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Registrován: 17 led 2011, 13:33
Bydliště: Brno Venkov

Octavia I Tdi Kouří

Příspěvek od x.gon »

Octavia tdi 66kw ALH , kouří bíle , smrdí nafta , po go motoru (písty ,hlava) , předvstřik ok, vstřiky po GO , hodnoty OK. Bez závad. Napadá nekoho neco? Jede to klasicky takze vadnej chip sme vyloucily.
Multivan T5, 2.5tdi 128kw
Octa 2 FL 1.9TDI 77KW
Honda Hornet 600
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 676
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

tohle dělává voda... co rozvody, popř. ten předvstřik, je to v cajku?
Skoda Octavia 1,9TDI, 96kW, ASZ__VW T4 Multivan 2,5TDI, 111kW, AXG__VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ__Skoda Fabia II combi 1,9TDI, 77kW, BSW
x.gon
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Registrován: 17 led 2011, 13:33
Bydliště: Brno Venkov

Příspěvek od x.gon »

Voda se nestrací , netlakuje to... A předvstřik sme kontrolovali snad 3x. Je OK.
Multivan T5, 2.5tdi 128kw
Octa 2 FL 1.9TDI 77KW
Honda Hornet 600
Uživatelský avatar
milda100
Přispěvovatel
Příspěvky: 296
Registrován: 23 zář 2012, 16:42
Bydliště: DC

Příspěvek od milda100 »

Jak se dělá předvstřik na tom 1Z? Na řemenici je jen matka uprostřed..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Vstřiky po GO je nové trysky a seřízené?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

milda100 píše:Jak se dělá předvstřik na tom 1Z? Na řemenici je jen matka uprostřed..

typuju, ze cerpadlo jako takovy je prichyceny k motoru na trech sroubech, sou tam ovalny diry, takze povolis a pootacis celym cerpadlem jako u zetoru 6945 :D
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Uživatelský avatar
milda100
Přispěvovatel
Příspěvky: 296
Registrován: 23 zář 2012, 16:42
Bydliště: DC

Příspěvek od milda100 »

Já tam právě nic nenašel.. Koukal jsem jestli nejsou schovaný pod kolem čerpadla, ale nic..
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

ne ze strany remenice, ale ze strany cerpadla
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

Obrázek
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

Ak to je ALH tak povoliš 3x 13 kluč a pootočiš 22 tušim to je,je to citlive tak hodiť TDI graf,posunuť pritiahnuť a pozrieť až tak dookola. Ja mam tiež ten isty problem voda sa netrati a ešte som na to neprišiel.
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

na bielo kúri keď pali vodu alebo nemá naftu.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Tukanisko1988
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 22 kvě 2017, 20:49
Bydliště: Kostice

Příspěvek od Tukanisko1988 »

Vyřešilo se to?Ted mam to stejne :roll: :roll:
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Vykašli se na hodnoty, povol čerpadlo/předem si označ polohu/ a čerpadlo nakloň tak o 1-2mm k motoru. Pokud se situace změní a motor bude moc hlučný, tak trochu uber zpět. Ale pokud ti motor dobře chytá/ teplý-studený/, na otočení tak nedělej brzké závěry a najeď nějaké km, ať se motor spáří.
nepropadat panice...
ferdy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 01 črc 2015, 21:23

Příspěvek od ferdy91 »

A co posunuta hlava cerpadla tym padom viac nafty a dymu.Treba pozriet ci na hlave cerpadla je este taka zvlastna sroba origo.Pokial nie tak mozno aj to bude ten problem.Ja som tiez nedavno robil go motora koli krivej hlave dal vstreky race520 s 0.22 mm otvormi posunul cerpadlo bez chipu a pod 2t trosku zahuli ale to neriesim na serii ziaden dym.Avsak staci len na serii posunut cerpadlo + predvstrek a dokaze to hulit ako avia
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ale pokud se cokoliv řeší, tak je nutné vycházet z toho, že auto je v sérii..Pokud to tak není, je vše špatně a je dobré to říci předem , popřípadě to přesunout do rubriky upravy a vylepšení ...A mimochodem jízda s kouřícím TDI je ostuda.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“