Mám tu log,dúfam že postačujúci.Neviete čo je špatne? Stiahol som si DP logView ale priznám sa,nevyznám sa v ničom.
Je to O1 1.9tdi ASV.. Je tam náhrada EGR čiže EGR tam nieje vobec a 2 roky staré turbo po repase s vrtulou z ARL Iné úpravy tam niesu.Mám podozrenie na váhu vzduchu,len chcem vedeť či je to na 100% tak.Ďakujem.
1.9tdi ASV kontrola logu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.9tdi ASV kontrola logu
- Přílohy
-
- log 1.JPG (220.3 KiB) Zobrazeno 1962 x
Problém som vyriešil už.. Mal som zlé napojene hadičky podtlakové do N75 (in a out boli prehodené ) čize do turba nešiel podtlak dostatočný aby ovládalo regulaciu.Teraz to ide ako má.
Jdi na kompletní příspěvekRe: Dieselpower LogView (prohlížeč Logů z VAG-COMu)
Z obrázku nikdo nic nevičte
Naposledy upravil(a) DOMI dne 03 říj 2022, 15:35, celkem upraveno 1 x.
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dieselpower LogView (prohlížeč Logů z VAG-COMu)
Já tam toho z obrázku vidím docela dost, ale větší problém mám s vybranými bloky.theo píše: ↑29 zář 2022, 12:57 Mám tu log,dúfam že postačujúci.Neviete čo je špatne? Stiahol som si DP logView ale priznám sa,nevyznám sa v ničom.
Je to O1 1.9tdi ASV.. Je tam náhrada EGR čiže EGR tam nieje vobec a 2 roky staré turbo po repase s vrtulou z ARL Iné úpravy tam niesu.Mám podozrenie na váhu vzduchu,len chcem vedeť či je to na 100% tak.Ďakujem.
Příště bych doporučil logovat 1/3/11, to by bylo více vypovídající.
Požadovaný turbo tlak 2000mbar (docela nízký). Skutečný 2500mbar (opravdu až až). Mělo by to skákat do nouzáku. Váha vzduchu někde za rohem (dava hodně asi kvuli vysokemu tlaku), výměna ti nepomůže. Vyřeš
problem s regulací turba
Re: 1.9tdi ASV kontrola logu
Problém som vyriešil už.. Mal som zlé napojene hadičky podtlakové do N75 (in a out boli prehodené ) čize do turba nešiel podtlak dostatočný aby ovládalo regulaciu.Teraz to ide ako má.