Stránka 1 z 4

VW Passat AWX 1.9tdi from montenegro tuned by TDI Fun

Napsal: 17 srp 2012, 10:51
od MiroMNE
Cus kamaradi, tak jsme se vratili od fana, trosku si s tim poradil (LOL)

Byl to passat šnek tedka je to super šnek (noteeth)

Tak to vypadalo pred chipem :-D
Obrázek

a tak to vypada po (rofl)
Obrázek

Obrázek

Napsal: 17 srp 2012, 11:00
od Jayson
skoro 150Hp už v sérii, hmm ;)

//opraveno

Napsal: 17 srp 2012, 11:01
od peeeetr
To mělo krásný hodnoty i v serii :)

Napsal: 17 srp 2012, 11:06
od MiroMNE
Jayson píše:skoro 130Hp už v sérii, hmm ;)
toto jsem moc nerozumel (noteeth)

Napsal: 17 srp 2012, 11:22
od Marek77
V sérii to mělo 148 kobyl, což je velmi slušná hodnota. Dobře jetý vůz a dobré palivo.

Napsal: 17 srp 2012, 11:24
od peeeetr
Marek77 píše:V sérii to mělo 148 kobyl, což je velmi slušná hodnota. Dobře jetý vůz a dobré palivo.
Teďka jsem ještě jedou koukal na ten obrázek právě, zda jsem se nepřekoukl, při psaní prvního příspěvku. To se divím že až takovej rozdíl. Takže vidím dobře 148 :-)

Napsal: 17 srp 2012, 11:25
od Marek77
Jojo, velmi dobrá hodnota. Ale on i ten krouťák 315 Nm v sérii je super, protože AWX mají v čipu 285 Nm (310 Nm má AVF a ASZ).

Napsal: 17 srp 2012, 11:28
od peeeetr
OT: Jakym stylem jízdy by se mělo jezdit, aby se dosáhlo toho, že výkon nebude naopak o dost nižší, ale aby měl takové hodnoty? Kdybychom jsme se bavili o novém autě? Používat kvalitní naftu, pravidelnou výměnu filtrů a ? Jakým způsobem se motory úbec "zajíždí"?

Napsal: 17 srp 2012, 11:31
od Marek77
Já nevím... Motory jsou (podle výrobce) už zajeté, jinak řečeno lze je používat víceméně běžným způsobem již od prvních kilometrů. Já si ale myslím, že motor si ještě celkem dlouho tzv. sedá - lícují se třecí části, stabilizuje se kompresní tlak a spotřeba oleje atd..... Někdy je to i více než 30.000 km.

Já myslím, že je dobré (a to platí obecně, ne jen u nového motoru) jezdit na krouťáku. Například já jezdím v rozsahu 1700 - 2500 rpm, kde podle grafu má můj motor nejvyšší hodnoty točivého momentu. Samozřejmě pokud je třeba, proženu ho i výše, to bych asi nebyl srdcař, kdybych jezdil jako důchodec, ale ten vrchol točivého momentu je asi nejvhodnější rozsah. Tam má motor nejnižší spotřebu paliva, nejkulatější chod a z těchto otáček nejlépe zrychluje do maximálního výkonu.

Napsal: 17 srp 2012, 11:37
od MiroMNE
No jeslty to mas porizene jako ojete tak zalezi na to jak pred tebou to auto ridl, jako zalezi a i kolik km to ma natahnute, jeslty to ma prez 600.000km tak urcite ty kone nebudou tak pekne. Gdyz to bylo nove tak urcite se negdo hoval pekne s tim autem. Gdyz se negdo hoval jak vul, a kazdej den to mel v cervenem tak ty nepomuze nic aby to auto bylo v dobrem stavu (noteeth)

Napsal: 17 srp 2012, 11:39
od MiroMNE
Jako bracha mel stestni si koupyt ojete v takovem stavu, nebo se ja tak rozumim do toho ze jsem se poradne dival na to auto a koupyuli jsme to (LOL)

Jinak taky moje Octa ALH mela 101 HP (noteeth)

Napsal: 17 srp 2012, 12:33
od Jayson
Jasně že jsem chtěl napsat skoro 150HP (wallbash) :)

Napsal: 17 srp 2012, 12:48
od peeeetr
Tak je jasný, že dneska na půlce aut, co maj najeto dvakrát kolem světa, se nějaký "zajíždění" nedá očekávat. :D Jen jsem se ptal z důvodu, kdy člověk koupí auto co má třeba fakt 30tis nebo úplně nový, jestli se dodržuje nějaký zajíždění nebo ne. :D díky za odpovědi

Napsal: 17 srp 2012, 12:56
od Vici
Moc hezké parametry jak v sérii (já měl ASZ 147PS), tak po úpravě! Gratuluju :)

Napsal: 17 srp 2012, 16:12
od Point
Aj starsie auto pokial nema samozrejme 250k km sa da este "natahnout" pokial predtym majitel jazdil ako slimak..Da sa pohrat s motorom tak aby ostal pruznejsi..
Co sa tyka serioveho vykonu. hmm kamarat (diesel-technology) mi hovoril historku ako sa testuju motory vw napr. jeho znamy bol ve fabrice na motory.. Tie bezne parameyrovo rovnake alebo slabsie (parametre co su udavane v TP, katalogoch atd..) isli na jednu kopku..Tie co boli na tom lepsie napr. boli tichsie mali vacsiu kompresiu vyssi vykon na motorovej brzde isli na "kopecek" "s nalepkou" USA alebo JPN atd.. Nejak tak to funguje.Raz za cas sa stane ze to "zle roztriedia" a "nadmotor" ostane v EU :D
Ja som mal s mojim JTD85kW/255Nm- vraj asi podobne stastie.. Pretoze sa mi nahral 145ps chip na ktorom sa este na dva krat upravil priebeh nie palivo, vykon ale len priebeh a mam dalsich 15,4ps k dobru..A jedine vysvetlenie je ze som mal stastie na motor a jeho komponenty..Tolko k seriovym vykonom..