11mm hlava

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

200k s Race 520 a 10mm hlavou pohoda. Akurat s 12mm lahsie staruje za studena a menej dymi.
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

TDI tech píše:200k s Race 520 a 10mm hlavou pohoda. Akurat s 12mm lahsie staruje za studena a menej dymi.
tie studene starty vyriesi dobry soft, aj ten dym by ciastocne mohol
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3496
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Kluci dotaz. Po montáži 11mm hlavy začne spotřeba na palubáku kecat nebo by měla zůstat přesná?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Pája 19 píše:Kluci dotaz. Po montáži 11mm hlavy začne spotřeba na palubáku kecat nebo by měla zůstat přesná?
Trochu zacne kecat
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3496
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Z jakýho důvodu?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

z takeh isteho ako s vacsimi tryskami, cize minimalne na volnobeh kratsia doba vstreku.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3496
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

To jako že 10mm hlava nedává, co by měla, ani při volnoběhu?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

:roll: :roll:
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Prečo by nedávala ? Dáva, ake s 11mm hlavou dostaneš také isté množstvo paliva za ktaší čas kedže je vytvorený väčší tlac, niekde som čítal že
950 vs 1350 bar pri vstrekovaní (neviem či sú čísla presné)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Source píše:Prečo by nedávala ? Dáva, ake s 11mm hlavou dostaneš také isté množstvo paliva za ktaší čas kedže je vytvorený väčší tlac, niekde som čítal že
950 vs 1350 bar pri vstrekovaní (neviem či sú čísla presné)
Rotajda ma vstrekovacie tlaky +- 220/300 B
To co pises ty, je zrejme udaj pre CR
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

mecKo píše: Rotajda ma vstrekovacie tlaky +- 220/300 B
To jsou pouze otevírací tlaky vstřiků, čerpadlo dává mnohem víc ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

"Well so far (almost) nobody has posted much in terms of accuracy... Here it goes.

The 10mm produces 16,500 psi of fuel pressure at 3750 rpm
The 11mm produces 19,000 psi of fuel pressure at 3750 rpm

This gets you a SIGNIFICANT bump in Fuel delivery, and peak power at all operating rpm ranges.

Smoke, an 11mm will produce more fuel, thus you have the potential to produce more of it. Matching injectors to the new pressure curve will not result in smoke and will NOT require a tune to work with the combination.

VW used the 11mm to LOWER smoke output on the Automatic TDI, they combined this with a lower flow nozzle, and still retained the 90hp output. However all this extra pressure and late timing came at a price, fuel economy.

Is a tune required, absolutely not!

The 11mm does impose more losses to the crank since the peak pressures are higher. This can reduce your fuel economy since the motor has to turn the higher load of the bigger pump.

Overall, the 11mm will produce more power no matter what nozzle combination you have. Using a stock ECU, Turbo and lets say PP764's will result in a low to no smoke combination (using a standard flow setting). Timing will have to be set at the top of the range mechanically, and the IQ value in the middle of the range at 6.2-7.0.

Stock nozzles may smoke more, the reason is simple, the nozzles are flowing slower and the injection window is trending to the late portion of the combustion stroke so you get a very rapid rise in smoke output and a drop in fuel efficiency. The key here is to use a faster flowing nozzle to inject the fuel as early as possible to mitigate smoke output and maximize fuel economy."

http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 627&page=2
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Source píše:Prečo by nedávala ? Dáva, ake s 11mm hlavou dostaneš také isté množstvo paliva za ktaší čas kedže je vytvorený väčší tlac, niekde som čítal že
950 vs 1350 bar pri vstrekovaní (neviem či sú čísla presné)
Tam sa nejedna ani tak o vacsi tlak, ale celkove dopravene mnozstvo paliva pocas jedneho zdvihu piestika. Kedze objem je obsah podstavy ( plocha piesta ) x vyska ( vyska zdvihu axialnej vacky ) tak z uvedeneho vyplyva, ze cim vacsi priemer vytlacneho piestu tym vacsi prierez a tym vacsi objem teda celkove mozstvo paliva dopravene k vstrekom. A len tak mimochodom prirucka udava ze rotacne vstrekovacie cerpadlo s axilanym piestom dokaze teoreticky vyvynut vstrekovaci tlak az 1600 Bar.
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

priklanam sa k prispevku uzivatela Source.
E2 800-900bar
E3 s Jckovym cerpadlom cca 1300bar
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Vdaka za objasnenie panstvo, opat som mudrejsi :worthy:
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“