11mm hlava
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nechcem si tu honit ego, nemam to za potreby preto je toto moj posledny pripevok na tuto temu.
Pocitaj somnou.
4000rpm motor (rozvod. remenica na kluke 22 zubov) = 2000rpm na cerpadle (remenica 44 zubov).
1otacka cerpadla = 4 zdvihy piestika.
To mame 8000 zdvihov za minutu = 133,33 zdvihov za sekundu.
To mas 1 zdvih za 7,5ms.
Zvladnes s takou rychlostou vytvorit ten tlak? Aj ked mas k dispozicii vacsi piestik (tusim ze ma 14mm v NC50)?
Pockaj, este som neskoncil lebo moj vypocet nieje uplne spravny. Takto ako som to vypocital by to bolo spravne keby axialna vacka v cerpadle mala styri pozvolne nabehy ktorych vrchol by koncil kazdych 90° rotacie. Ty samozrejme vies ze ale axialna vacka ma ostry nabeh ktory trva povedzme len 10° rotacie vacky. Mam pokracovat vo vypoctoch dalej? Samozrejme ze tu zohrava ulohu aj hystereza piestika v takych rpm, ale debata prebieha cisto na teoretickej urovni.
Jediny sposob ako to overit je senzor s digitalnym zapisovacom s dostatocnou vzorkovacou frekvenciou zapojeny medzi cerpadlom a vstrekovacom...
Pocitaj somnou.
4000rpm motor (rozvod. remenica na kluke 22 zubov) = 2000rpm na cerpadle (remenica 44 zubov).
1otacka cerpadla = 4 zdvihy piestika.
To mame 8000 zdvihov za minutu = 133,33 zdvihov za sekundu.
To mas 1 zdvih za 7,5ms.
Zvladnes s takou rychlostou vytvorit ten tlak? Aj ked mas k dispozicii vacsi piestik (tusim ze ma 14mm v NC50)?
Pockaj, este som neskoncil lebo moj vypocet nieje uplne spravny. Takto ako som to vypocital by to bolo spravne keby axialna vacka v cerpadle mala styri pozvolne nabehy ktorych vrchol by koncil kazdych 90° rotacie. Ty samozrejme vies ze ale axialna vacka ma ostry nabeh ktory trva povedzme len 10° rotacie vacky. Mam pokracovat vo vypoctoch dalej? Samozrejme ze tu zohrava ulohu aj hystereza piestika v takych rpm, ale debata prebieha cisto na teoretickej urovni.
Jediny sposob ako to overit je senzor s digitalnym zapisovacom s dostatocnou vzorkovacou frekvenciou zapojeny medzi cerpadlom a vstrekovacom...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Kuci, moje Audi AFN již s turbem GT1749VA a a FB S764 ... Budu dělat rozvody tak čerpadlo ven, kontrola A teď dotaz, mám doma jedno čerpadlo z 1.9dTi, hlava 11 mm že V případě že by bylo tohle čerpadlo v horším stavu, je ta hlava stále použitelná a za druhé, je nutné hned po instalaci chipovat? Tady v tomhle vlákně o tom nepadla řeč, ale jinde někdo psal že ano ...
Audi A6 Avant C5 1.9TDi AFN, GT1749VA, FB S764 EGR off, KAT díra
VW Golf 4 Variant 1.9TDi ALH, Chip,
VW Caddy 1.9TDi AHU
MB Sprinter maxi 318cdi
VW Golf 4 Variant 1.9TDi ALH, Chip,
VW Caddy 1.9TDi AHU
MB Sprinter maxi 318cdi
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@Ondráš: Dávat 11mm hlavou na VA je z meho subjektivniho hlediska absolutni zbytecnost a dost mozna i nesmysl. Je to jako davat velky turbo a pritom nemit odpovidajici dodavku paliva.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
To je dobrá otázka, ja sám mám S764 a 11mm hlavu a zatiaľ tam mám len Včko ale musím uznať, že je to neporovnateľné ostrejšie ako to bolo na 10mm hlave a sérii tryskách. a ide to super. Nemyslím si že 11mm hlava je zbytočnosť, skôr by som povedal, že za tie peniaze za aké sa to dá zohnať je to nustnosť. pretože určite lepšia atomizácia paliva, lepšie spálenie, menej dymu.
a rád by som vyzdvihol super prístup člena toefuk, ktorý mi robil aj hlavu aj trysky a auto aj vďaka nemu chytilo úplne nový život
a rád by som vyzdvihol super prístup člena toefuk, ktorý mi robil aj hlavu aj trysky a auto aj vďaka nemu chytilo úplne nový život
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
přesně tak nejen hlava, ale komplet kontrola/repas a přetěsnění čerpadla. Čerpadlo je u rotačky alfa a omega, bez pořádnýho čerpadla nemá cenu ladit další komponentystanda123 píše:Dneska kdybych upravoval rotacku tak by to byla asi první úprava co bych udělal..... Hlavu do čerpadla.....
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5