11mm hlava

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

nechcem si tu honit ego, nemam to za potreby preto je toto moj posledny pripevok na tuto temu.
Pocitaj somnou.
4000rpm motor (rozvod. remenica na kluke 22 zubov) = 2000rpm na cerpadle (remenica 44 zubov).
1otacka cerpadla = 4 zdvihy piestika.
To mame 8000 zdvihov za minutu = 133,33 zdvihov za sekundu.
To mas 1 zdvih za 7,5ms.
Zvladnes s takou rychlostou vytvorit ten tlak? Aj ked mas k dispozicii vacsi piestik (tusim ze ma 14mm v NC50)?
Pockaj, este som neskoncil lebo moj vypocet nieje uplne spravny. Takto ako som to vypocital by to bolo spravne keby axialna vacka v cerpadle mala styri pozvolne nabehy ktorych vrchol by koncil kazdych 90° rotacie. Ty samozrejme vies ze ale axialna vacka ma ostry nabeh ktory trva povedzme len 10° rotacie vacky. Mam pokracovat vo vypoctoch dalej? Samozrejme ze tu zohrava ulohu aj hystereza piestika v takych rpm, ale debata prebieha cisto na teoretickej urovni.

Jediny sposob ako to overit je senzor s digitalnym zapisovacom s dostatocnou vzorkovacou frekvenciou zapojeny medzi cerpadlom a vstrekovacom...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Jasne mozeme sa tu handrkovat do nekonecna. Diskutujeme o danom probleme. Nieje to nic zle, ved nato je toto forum. Rad som si vymenil poznatky s niekym kto vie oco ide. Nie vzdy sa mi naskytne takato prilezitost. Tolko z mojej strany. Dik za debatu. Nech sa dari ;)
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Dakujem, aj tebe :wink:
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Ondráš
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 23 říj 2015, 10:22
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Ondráš »

Kuci, moje Audi AFN již s turbem GT1749VA a a FB S764 ... Budu dělat rozvody tak čerpadlo ven, kontrola A teď dotaz, mám doma jedno čerpadlo z 1.9dTi, hlava 11 mm že :) V případě že by bylo tohle čerpadlo v horším stavu, je ta hlava stále použitelná a za druhé, je nutné hned po instalaci chipovat? Tady v tomhle vlákně o tom nepadla řeč, ale jinde někdo psal že ano ...
Audi A6 Avant C5 1.9TDi AFN, GT1749VA, FB S764 EGR off, KAT díra
VW Golf 4 Variant 1.9TDi ALH, Chip,
VW Caddy 1.9TDi AHU
MB Sprinter maxi 318cdi
Ondráš
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 23 říj 2015, 10:22
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Ondráš »

Kluci poradí teda někdo prosím ?
Audi A6 Avant C5 1.9TDi AFN, GT1749VA, FB S764 EGR off, KAT díra
VW Golf 4 Variant 1.9TDi ALH, Chip,
VW Caddy 1.9TDi AHU
MB Sprinter maxi 318cdi
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

použitelná je a na soft hned nemusíš ale je to lepší. bude ti to víc kouřit.....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@Ondráš: Dávat 11mm hlavou na VA je z meho subjektivniho hlediska absolutni zbytecnost a dost mozna i nesmysl. Je to jako davat velky turbo a pritom nemit odpovidajici dodavku paliva.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

pokud jí máš doma a čerpadlo se bude dělat, tak bych jí tam určitě dal :) korekci softu by to ale chtělo, sám uvidíš, jak to bude kouřit ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3491
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Forest píše:@Ondráš: Dávat 11mm hlavou na VA je z meho subjektivniho hlediska absolutni zbytecnost a dost mozna i nesmysl. Je to jako davat velky turbo a pritom nemit odpovidajici dodavku paliva.
Tak proč jí teda fabrika dává do ALH automatu, Foreste?
Oct asv 2000, DieselPower
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

To je dobrá otázka, ja sám mám S764 a 11mm hlavu a zatiaľ tam mám len Včko ale musím uznať, že je to neporovnateľné ostrejšie ako to bolo na 10mm hlave a sérii tryskách. a ide to super. Nemyslím si že 11mm hlava je zbytočnosť, skôr by som povedal, že za tie peniaze za aké sa to dá zohnať je to nustnosť. pretože určite lepšia atomizácia paliva, lepšie spálenie, menej dymu.

a rád by som vyzdvihol super prístup člena toefuk, ktorý mi robil aj hlavu aj trysky a auto aj vďaka nemu chytilo úplne nový život :D
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Já bych jí tam bez přemýšlení dal.....bude to velké +
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Asi má každý na to iný pohľad, ale za mňa 11mm hlava je určite obrovské plus
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Dneska kdybych upravoval rotacku tak by to byla asi první úprava co bych udělal..... Hlavu do čerpadla..... ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Presne tak som aj ja spravil hlava a následne vstreky :D
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

standa123 píše:Dneska kdybych upravoval rotacku tak by to byla asi první úprava co bych udělal..... Hlavu do čerpadla..... ;)
přesně tak :) nejen hlava, ale komplet kontrola/repas a přetěsnění čerpadla. Čerpadlo je u rotačky alfa a omega, bez pořádnýho čerpadla nemá cenu ladit další komponenty :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“