tyčka turba

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
čudlík
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 26 bře 2007, 08:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice

tyčka turba

Příspěvek od čudlík »

jak jeto s tyčkou turba - když ji prodloužim tak zvýšim tlak a když ji zkrátim tak ho snížim??? díky (hm) :?
čudlík
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 26 bře 2007, 08:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice

Příspěvek od čudlík »

nikdo nic??? :? :? :?
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

musíš ji zkrátit, abys zvednul tlak turba
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
čudlík
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 26 bře 2007, 08:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice

Příspěvek od čudlík »

takže zkrátit jo??? sem právě myslel prodloužit
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

když ji zkrátíš, tak zvýšíš napětí pružiny = větší tlak. ale jestli chceš tak 1,5b tak stačí odpojit hadičku co vede do toho regulátoru a něčím ji zaslepit, aby neucházel vzduch.
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
čudlík
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 26 bře 2007, 08:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice

Příspěvek od čudlík »

jj,díky, ještě poslední dotaz, když tu hadičku zaslepim, nebude mít to turbo velký odpor??? jinak dík (noteeth)
torx1
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 17 lis 2006, 19:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od torx1 »

podla mna Ti to turbo takto moc dlho nevydrzi, ja som mal na svojom zaseknutu regulaciu a odislo jedna radost
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

tlak turba

Příspěvek od wr8 »

tak ja nevim jak u vas panove,ale na em crome sem zacinal s tlakem 0,8 baru a tedka su u 2,1 baru.turbo v pohode,jen vsechno ostatni to nevydrzi,praskaji me hadice a IC taky odchazi jeden za druhym doslova se nafoukne a praskne,tak asi budu muset snizit na tak 1,5-1,7 coz je podle me rozumna hodnota (noteeth)
čudlík
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 26 bře 2007, 08:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice

Příspěvek od čudlík »

můžu použít regulátor tlaku turba??? abys si přidával z auta???
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Re: tyčka turba

Příspěvek od Huml »

čudlík píše:jak jeto s tyčkou turba - když ji prodloužim tak zvýšim tlak a když ji zkrátim tak ho snížim??? díky (hm) :?
na jakým motoru to chceš páchat, jestli na JTD, tak ti to asi moc nepomůže, jelikož tam tlak hlídá ŘJ, tak aby sis s tím spíš nenadělal do bot
čudlík
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 26 bře 2007, 08:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice

Příspěvek od čudlík »

aha, a jak to odstranit to hlídání tlaku???
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

no prepsanim map-proste cip-tady se to jina dost dobre neda ojebat
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“