Sani ARL-ASZ

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mate.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Registrován: 24 lis 2011, 20:43

Příspěvek od mate.s »

upravenej sw uz mam...myslís, ze by se to muselo jeste poladit?? co konkretne?? Mám v planu davat vetsí turbo i vstriky...ale mozna vymenit prvne to a pak resit sání, parohy atd že?? :)
mate.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Registrován: 24 lis 2011, 20:43

Příspěvek od mate.s »

TDI tech píše:Ale aby to malo naozaj efekt tak odporucam dat aj filterbox s tubusom MAF
v cem se lisí airbox z arl oproti serii?? Tubus MAF...? nestací jen odpojit váhu??
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

ma iny vrchny diel a cele to ma podstane vacsi prierez. Vahu odpojit nestaci nakolko by ti motor isiel iba na obmedzeny rezim kedze RJ by si automaticky prebrala nahradnu hodnotu pevne definovanu v datovom poli. Takze je nutne spravit korekciu resp. prevod MAF v softe. Nudzove riesenie kym sa upravy soft je prelepit tubus MAF na vstupe paskou tak aby prierez prietocneho kanala bol +/- rovnaky ako u povodneho tubusu.
mate.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Registrován: 24 lis 2011, 20:43

Příspěvek od mate.s »

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=87986


podle tech císel v tabulce by melo stacit jen natahnout trubku do narazníku a "vyhladit" airbox nebo ne??
Uživatelský avatar
milda100
Přispěvovatel
Příspěvky: 296
Registrován: 23 zář 2012, 16:42
Bydliště: DC

Příspěvek od milda100 »

Chtel bych dat na svou rotacku tez saci parohy z ASZ, ale jakej to ma vyznam, kdyz saci otvory v hlave maji na tohle velke sani male otvory a v miste spoje tam vznikne schod do ktereho bude narazet vzduch a vyrit...
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256 :) Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Sundej hlavu a nech udelat porting :?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

milda100 píše:Chtel bych dat na svou rotacku tez saci parohy z ASZ, ale jakej to ma vyznam, kdyz saci otvory v hlave maji na tohle velke sani male otvory a v miste spoje tam vznikne schod do ktereho bude narazet vzduch a vyrit...
Pretoze tak to ma byt. To je diesel, nie benzin. U diesela je nutne aby sa tvoril vzdusny vir. Este aj v dielenskej prirucke sa pise ze "dodatecne obrabeni sedel ventilu neni povoleno, aby se neporusila tvorba vzdusneho viru" :kol1:
Uživatelský avatar
milda100
Přispěvovatel
Příspěvky: 296
Registrován: 23 zář 2012, 16:42
Bydliště: DC

Příspěvek od milda100 »

Ale narazeni vzduchu (zbrzdovani) do kraju sacich otvoru na hlave mi neprijde moc zadouci. Vir muze vznikat treba kdyz je to zbusobeno tvarem saciho potrubi,ale neprijde mi moc dobry,kdyz vzduch do neceho narazi a vraci se zpet a pak je znovu nasavan.
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256 :) Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Kdekolvek spomalis rychlost prudenia vzduchu na nejakej statickej prekazke nastanu dva veci. Narastie tlak a teplota. (adiabaticka kopresia). No a samozrejme mozu vzniknut aj nejake trubulencie ale to zavysi uz od dizajnu prekazky. A celkovo riesime tu z nasho pohladu nezmysly. To by ma trapilo ked by som chcsel z motora vymacknut 300k+ , ale pri nasich radoby tuningoch nema vyznam tento problem riesit.
Uživatelský avatar
milda100
Přispěvovatel
Příspěvky: 296
Registrován: 23 zář 2012, 16:42
Bydliště: DC

Příspěvek od milda100 »

Jo,jen mi slo o to,jestli ma to vetsi sani smysl,kdyz tam bude vzduch mit prekazku a hlavne saci otvory v hlave budou stale stejne uzke...
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256 :) Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Ma to ten vyznam ze sa znizi dymyvost, a trochu zlebsi priebeh charakteristiky, ale co sa vykonu tyka tak tam nejaky citelny narast necakaj.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

Arl svody jsou vetsi i vuci svodum z bxe treba?
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
milda100
Přispěvovatel
Příspěvky: 296
Registrován: 23 zář 2012, 16:42
Bydliště: DC

Příspěvek od milda100 »

Tak jsem odizoloval snorchl, dal jsem 2 vrstvy izolace a 2 vrstvy hlinikove pasky,.
Je to tak ok?
Obrázek
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256 :) Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.
Uživatelský avatar
milda100
Přispěvovatel
Příspěvky: 296
Registrován: 23 zář 2012, 16:42
Bydliště: DC

Příspěvek od milda100 »

Tak.
Naposledy upravil(a) milda100 dne 23 pro 2014, 16:33, celkem upraveno 2 x.
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256 :) Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.
Uživatelský avatar
milda100
Přispěvovatel
Příspěvky: 296
Registrován: 23 zář 2012, 16:42
Bydliště: DC

Příspěvek od milda100 »

Tak u me uz jezisek byl a donesl mi komplet sani z ARL :) Diky nezvykle teplemu pocasi,jsem to tam uz nasypal. Ted uz chybi jen soft.Obrázek
pic upload
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256 :) Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“