Sani ARL-ASZ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ma iny vrchny diel a cele to ma podstane vacsi prierez. Vahu odpojit nestaci nakolko by ti motor isiel iba na obmedzeny rezim kedze RJ by si automaticky prebrala nahradnu hodnotu pevne definovanu v datovom poli. Takze je nutne spravit korekciu resp. prevod MAF v softe. Nudzove riesenie kym sa upravy soft je prelepit tubus MAF na vstupe paskou tak aby prierez prietocneho kanala bol +/- rovnaky ako u povodneho tubusu.
http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=87986
podle tech císel v tabulce by melo stacit jen natahnout trubku do narazníku a "vyhladit" airbox nebo ne??
podle tech císel v tabulce by melo stacit jen natahnout trubku do narazníku a "vyhladit" airbox nebo ne??
Chtel bych dat na svou rotacku tez saci parohy z ASZ, ale jakej to ma vyznam, kdyz saci otvory v hlave maji na tohle velke sani male otvory a v miste spoje tam vznikne schod do ktereho bude narazet vzduch a vyrit...
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256 Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.
Pretoze tak to ma byt. To je diesel, nie benzin. U diesela je nutne aby sa tvoril vzdusny vir. Este aj v dielenskej prirucke sa pise ze "dodatecne obrabeni sedel ventilu neni povoleno, aby se neporusila tvorba vzdusneho viru"milda100 píše:Chtel bych dat na svou rotacku tez saci parohy z ASZ, ale jakej to ma vyznam, kdyz saci otvory v hlave maji na tohle velke sani male otvory a v miste spoje tam vznikne schod do ktereho bude narazet vzduch a vyrit...
Ale narazeni vzduchu (zbrzdovani) do kraju sacich otvoru na hlave mi neprijde moc zadouci. Vir muze vznikat treba kdyz je to zbusobeno tvarem saciho potrubi,ale neprijde mi moc dobry,kdyz vzduch do neceho narazi a vraci se zpet a pak je znovu nasavan.
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256 Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.
Kdekolvek spomalis rychlost prudenia vzduchu na nejakej statickej prekazke nastanu dva veci. Narastie tlak a teplota. (adiabaticka kopresia). No a samozrejme mozu vzniknut aj nejake trubulencie ale to zavysi uz od dizajnu prekazky. A celkovo riesime tu z nasho pohladu nezmysly. To by ma trapilo ked by som chcsel z motora vymacknut 300k+ , ale pri nasich radoby tuningoch nema vyznam tento problem riesit.
Tak u me uz jezisek byl a donesl mi komplet sani z ARL Diky nezvykle teplemu pocasi,jsem to tam uz nasypal. Ted uz chybi jen soft.
pic upload
pic upload
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256 Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.