preco mi t nejde??
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
preco mi t nejde??
ked som zapojil ten doma vyobeny vymenik, tak nastartujem v pohode, a samozrejme to uz mam teple, a aj olej ide teply do cerpadla, ale preoste po chvilke to zdochne... jak keby nemal naftu(olej). skusal som to aj bez filtra aj s filtrom, ale vzdy to skonci chcipnutim,otazka moze byt ta spirala co mam vo vymeniku az tak nepriechodna??? vnutorny priemer nech mam 4,5mmlebo vonkajsi je 6mm, tak prosim poradte
Jednou mi to dělalo to samý - problém byl ve spoji hadice-hadice (tenčí hadice narvaná v tlustější a stáhnutý páskem. Ta vnitřní se zbortila tak, že olej nemoh procházet. Kdybych to neviděl, neuvěřim. Jestli jde ten tvuj výměník bez námahy profouknout pusou, problém hledej jinde. Co třeba ventily ?
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
co znamena bez broblemov??? este jedna otazka,mam spaitocku skratenu tak ze sa napaja pred palivovy filter, tak cez ten filter preteka stale rovnake mnozstvo aj ked spiatocku nemam skratenu?? podla mna ano...no a ked to dam tu spiatocku ako ma byt tak vtedy to skapina, cize?? a mate zaizolovany filter, ked nemate vyhrievany???
Nevylučujem ani tú možnosť ktorú si opísal.No nemožem sa ubrániť dojmu že ten prietok nebude stíhať pri zaťažení dodávať palivo.Sadnite do auta štyria askús to do kopca , čím väčšieho tým lepšie.Ak nebude motor vynehávať alebo dusiť tak by to malo byť v poriadku.Potom by už mne na tvojom mieste záležalo na tom akú teplotu má palivo na výstupe z výmenníka,z filtra a hlavne na vstupe do čerpadla.pretože v zime pri -10 stup.C može byť všetko úplne inak.A to už teraz asi ťažko vyskúšaš.