O I 1.9TDi 81kW - KO cerpadlo nebo vstrik? - VYRESENO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 109
- Registrován: 20 srp 2008, 08:16
O I 1.9TDi 81kW - KO cerpadlo nebo vstrik? - VYRESENO
Mam takovy problem u Octavie 1.9TDi 81kW ASV 2002. Za jizdny (pri cca 60 km/h) auto zacalo citelne cukat, po okamzitem vyrazeni na neutral za jizdy auto chciplo (nerozsvitila se zadna kontrolka). Zkusil jsem nastartovat, ale absolutne nic, jako by nesla nafta do motoru. Po pripojeni na diagnostiku nebyla absolutne zadna zavada v pameti.
Po naslednem pokusu o nastartovani s plynem auto nastartovalo, zkusil jsem vypnout motor a znovu nastartovat a vse OK. Po cca 2 minutach jizdy ovsem stejny problem pri zatezi pod plynem auto zacne cukat a volnobeh je neklidny, otacky kolisaji od 900 - 1000 ot./min. Po pokusu o pokracovani v jizde auto opet chcipne. Po tomto pokusu ovsem diagnostika vypsala zavadu 17626 (zkrat na + nebo vadny vstrik na 6 valci - ano 6 valci).
Nyni je stav takovy, ze auto startuje na 1, pokud se jede pomalu vse OK. Jakmile potrebuju rychle zrychlit, tak zacne cukani, nasledne chcipnuti a auto opet nelze nastartovat.
Filtr paliva je vymenen pred cca. 8 mesici OEM vyroby, vcetne kompletnich rozvodu.
Naftu beru jen u pump. Nejake napady, zda-li opravdu vstrik nebo cerpadlo nebo???
Po naslednem pokusu o nastartovani s plynem auto nastartovalo, zkusil jsem vypnout motor a znovu nastartovat a vse OK. Po cca 2 minutach jizdy ovsem stejny problem pri zatezi pod plynem auto zacne cukat a volnobeh je neklidny, otacky kolisaji od 900 - 1000 ot./min. Po pokusu o pokracovani v jizde auto opet chcipne. Po tomto pokusu ovsem diagnostika vypsala zavadu 17626 (zkrat na + nebo vadny vstrik na 6 valci - ano 6 valci).
Nyni je stav takovy, ze auto startuje na 1, pokud se jede pomalu vse OK. Jakmile potrebuju rychle zrychlit, tak zacne cukani, nasledne chcipnuti a auto opet nelze nastartovat.
Filtr paliva je vymenen pred cca. 8 mesici OEM vyroby, vcetne kompletnich rozvodu.
Naftu beru jen u pump. Nejake napady, zda-li opravdu vstrik nebo cerpadlo nebo???
Naposledy upravil(a) ghostrider dne 24 zář 2012, 18:19, celkem upraveno 3 x.
ked trvalo preruseny(slaby, zly) kontakt od riadiaceho vstreku tak blika kontrolka zhavenia. Ale aj tak ako som uz radil viacerim, treba na nastartovanom motore skusat hybat kablikom od riadiaceho vstrekovaca...
Naposledy upravil(a) toefuk dne 23 zář 2012, 09:46, celkem upraveno 1 x.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 109
- Registrován: 20 srp 2008, 08:16
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 109
- Registrován: 20 srp 2008, 08:16