O I 1.9TDi 81kW - KO cerpadlo nebo vstrik? - VYRESENO

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ghostrider
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 20 srp 2008, 08:16
Odpovědi: 0

O I 1.9TDi 81kW - KO cerpadlo nebo vstrik? - VYRESENO

Příspěvek od ghostrider »

Mam takovy problem u Octavie 1.9TDi 81kW ASV 2002. Za jizdny (pri cca 60 km/h) auto zacalo citelne cukat, po okamzitem vyrazeni na neutral za jizdy auto chciplo (nerozsvitila se zadna kontrolka). Zkusil jsem nastartovat, ale absolutne nic, jako by nesla nafta do motoru. Po pripojeni na diagnostiku nebyla absolutne zadna zavada v pameti.

Po naslednem pokusu o nastartovani s plynem auto nastartovalo, zkusil jsem vypnout motor a znovu nastartovat a vse OK. Po cca 2 minutach jizdy ovsem stejny problem pri zatezi pod plynem auto zacne cukat a volnobeh je neklidny, otacky kolisaji od 900 - 1000 ot./min. Po pokusu o pokracovani v jizde auto opet chcipne. Po tomto pokusu ovsem diagnostika vypsala zavadu 17626 (zkrat na + nebo vadny vstrik na 6 valci - ano 6 valci).

Nyni je stav takovy, ze auto startuje na 1, pokud se jede pomalu vse OK. Jakmile potrebuju rychle zrychlit, tak zacne cukani, nasledne chcipnuti a auto opet nelze nastartovat.

Filtr paliva je vymenen pred cca. 8 mesici OEM vyroby, vcetne kompletnich rozvodu.

Naftu beru jen u pump. Nejake napady, zda-li opravdu vstrik nebo cerpadlo nebo???
Naposledy upravil(a) ghostrider dne 24 zář 2012, 18:19, celkem upraveno 3 x.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

jednotka motora,blok meraných hodnôt,kanál 13,vypíš sem.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ked trvalo preruseny(slaby, zly) kontakt od riadiaceho vstreku tak blika kontrolka zhavenia. Ale aj tak ako som uz radil viacerim, treba na nastartovanom motore skusat hybat kablikom od riadiaceho vstrekovaca...
Naposledy upravil(a) toefuk dne 23 zář 2012, 09:46, celkem upraveno 1 x.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

nejdou ti bubliny v trubce k čerpadlu?? špatný starty nepravidelný chod a tato závada se projevuje i při vzduchu v palivu.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
ghostrider
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 20 srp 2008, 08:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od ghostrider »

Dneska sem vypisu hodnoty z merenych hodnot bloku. Pokud prislapnu plyn tak podle mne zacina proudit od filtru do cerpadla dost bublin, natocim to a postnu to sem.
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

no tak to je ono ani to natáčet nemusíš a hned si to zalep ;)
nesmí tam být žádná bublina ,nejni to bublifuck
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jaká je dávka a předvstřik na volnoběh?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od pokornasek.pepan »

řek bych že máš ucpanej koš v nádrži,je to celkem běžný
ghostrider
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 20 srp 2008, 08:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od ghostrider »

Vycisteny saci kos v nadrzi (byl tam bordel) + novej palivovej filtr a vse je opet v poradku. Dekuju Vam vsem za Vas cas a rady :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“