2.4JTDm 154kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.4JTDm 154kw
zdravym chtěl bych poradit rad bych koupit alfu 2.4JTDm 154kw mate nekdo zkušenosti s tímto motorem na co si davat pozor a tak celkove a zda je turbo obtokve nebo s geometrý lopatek díky za každou informaci 
čo predné nápravy u týchto vozov, viem, že opravy sú drahé a počul som, že pri 2,4 dosť trpia váhou motora.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Keby nebola taka tazka mozno by to bola aj pravdabatoo píše:Svezl jsem se a jede neskutecne...
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
No nezlob se na me, ale jede hodne dobre, naposledy jsem se takhle pekne svezl v e46 330d.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Seriovka ma trochu sklamala, chipnuta musi ist urcite dobre ale seria 210k ide ako moje stare bravo upravene na 105kw a 310NM. Uprimne som cakal trochu viac.Je to nadherne auto ale je strsne tazke. Tiez som ju chcel ale Spotreba pod 8L sa nedostanes,na kombi Malo miesta na sedenie a kufor tiez moc nezodpoveda kombiku.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
mozno ucpate dpf alebo swirl klapky doj no ja ked som vozil ludi este v seri tak sa ma pytali preco to chcem chipovat a pred tym som mal 156 2.4 po chipe a ta nesla ako toto v seri tak 1.9 sa to neda ani porovnat
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON 
Mozno aj skor by som povedal, odspodu sa to bralo peknejurki888 píše:a to nehovoriac o 210 konovej ta zatlaca uz od 1800ot
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
