Octavia II 1.9 TDI PD na olej??

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

buben
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 28 pro 2011, 15:47

Octavia II 1.9 TDI PD na olej??

Příspěvek od buben »

Zdravím, přemýšlím o kompletní přestavbě na olej(dvounádržový systém) a potřeboval bych nějaký rady či typy, jak se poprat s přídavnou olejovou nádrží, jak ji třeba ohřívat v zimě, jak ohřívat trubky, jak zapojit 3-cestný ventily, atd. atd., a hlavně, jaký třeba volit přídavný čerpadlo do oleje, jestli by třeba do PDčka stačilo tohle: http://www.rostlinnyolej.cz/cs/cerpaci- ... -olej.html

Chtěl bych to udělat pořádně, je to už jenom novější motor a nechtěl bych ho posrat tím, že se na nějakou přestavbu vykašlu a budu tam lit olej jak vopica (LOL)
A hlavně taky bych chtěl konečně uskutečnit sen a to ten, abych se už nikdy nemusel podívat na teplotu v zimě, jestli můžu jet na olej nebo ne, jen prostě zmáčknout čudl od vyhřívání a MRDUNG!! (noteeth) 8) (noteeth) (LOL)

Díky ;)
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 10 srp 2010, 20:07

Příspěvek od peopleman »

Pokud taky nechceš být vopica,tak na volej nejezdi kámo.. (noteeth)
Jezdím na vše co teče..
buben
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 28 pro 2011, 15:47

Příspěvek od buben »

A to prečo? (LOL)

Už mám na olej v jedničkové Koktě namotanejch 30000km a bez poruchy, tak proč teda? :) hm? :) :D (LOL)
Kubix3
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 30 zář 2012, 17:18

Příspěvek od Kubix3 »

Protože kokta 1 má ještě starý čerpadlo a dost toho snese,ale PD si odkurvíš, no né asi hned ale věřim tomu že to nebude dlouho trvat.
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

tak tak,jednotková octa je rotačka..PDčko to neznesie dlho ;) však vyskúšaj.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
buben
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 28 pro 2011, 15:47

Příspěvek od buben »

Ani kdybych tam narval vyhřívanej filtr, tepelnej výměník, dvě nádrže, čili studenej start a výplach na naftu, a lil tam jen čistej aditivovanej olej? Copak tady takovou přestavbu nikdo nemá? (hm)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

kámo, uvidíš co ti na to řeknou vstřiky, ale já jezdil 74 kw chipnutou fabiu ATD na olej s petrolejem a jela jak drak:)) uvidíš sám, málo poruch a at to voní:) vyzkoušej nalij, kdyžtak opravíš, díly jsou za babku:)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
buben
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 28 pro 2011, 15:47

Příspěvek od buben »

A třeba, nějaká rada, jakej typ motoru si na to vzít a kterej ne :) 8)
To bych vám byl moc vděčnej :) Jako třeba Fabiatici PDčkáři, jakej motor je dobrej a jakej ne? :) (noteeth)
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 676
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

no určitě ne něco s filtrem pev. částic, ty první motory PD OII byly tušim BKC a nesmíš zapomenout že to má podávačku v nádrži... Ta OI by byla přeci jen lepší. U PD možná ani tepelnej výměník nepotřebuješ pač se ti to v hlavě ohřeje, pak to tam stejně chladěj (vracečku) přeci pod podlahou.
Naposledy upravil(a) lesek dne 09 říj 2012, 10:15, celkem upraveno 1 x.
Skoda Octavia 1,9TDI, 96kW, ASZ__VW T4 Multivan 2,5TDI, 111kW, AXG__VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ__Skoda Fabia II combi 1,9TDI, 77kW, BSW
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 676
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

a ještě obecně, na PD vstřikách odcházej ty těsnící kroužky a míchá se pak nafta s olejem, a pak kdyby se ti míchalo RO s olejem tak díky polymeraci dojezdíš jedna dvě....
Skoda Octavia 1,9TDI, 96kW, ASZ__VW T4 Multivan 2,5TDI, 111kW, AXG__VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ__Skoda Fabia II combi 1,9TDI, 77kW, BSW
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

zbytečně tě straší, PD vydrží už z principu víc než rotační čerpadlo a předehřev je sériově.... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
buben
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 28 pro 2011, 15:47

Příspěvek od buben »

Takže tepelnej výměník před vstupem do motoru je blbost, jo?
Ale určitě bych tam chtěl narvat palivovej filtr kompletně ohřívanej nejspíš vodou. Ať nestrhám chudáka alternátora (noteeth) (noteeth)
Ohledně té polymerace, kokta mně taky žere RO do oleje, cca 0,5 litru na 5000km a neřeším to, když už je moc nad ryskou, tak odpustím a samozřejmě po 10000km výměna komplet oleje včetně filtru :) 8)
Myslím si, že ty gumičky musí nějakou biosložku přece vydržet, dyť se podívejte, kolik nýmandů a jitrnic tankuje u Unicornu Bionaftu třeba do takovejch Koktávek a nebo i hůř, do novejch Superbů, Yetin atd. :) Na to to přece musí byt stavěný, ne?

Jinak neboj se, na podávací čerpadlo nezapomínám. Právě proto jsem se ptal hned v prvním topicu, jestli k druhé olejové nádrži bude stačit čerpadlo viz. odkaz, který v systému udržuje 0,5 bar (olejová větev) a v naftové větvi bych nechal všechno tak, jak je, akorát bych musel vyřešit přepínání mezi těma čerpadlama společně s elektromagnetickým 3 cestným ventilem, ale to si myslím, že mně spájí i beznohej kůň (noteeth) (LOL)

A hlavně co řeším je ohřev nádrže na olej. Budu ju mít místo rezervy, ale jak ju elegantně prohřát? Neexistují třeba nějaký pásečky, který se nalepí z venku po celým dně, píchne se to indukčně na baterku a maká to? Není nějaká takový blbost, aby to prohřálo aspoň na 20 stupňů? (hm)

Chtěl bych totiž vyřešit celoroční bezstarostnou jízdu na olej, když už pujdu do takovýhodle auta :)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

[quote="buben"] kolik nýmandů a jitrnic tankuje u Unicornu Bionaftu /quote]

kdo je u tebe jitrnice ty šmejde ??? :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
buben
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 28 pro 2011, 15:47

Příspěvek od buben »

No jooo, ale já nemyslím ty lidi, kteří o tom ví, ale myslím ty, kteří vidí akorát cenu a myslí si, že to jejich autu neublíží :D (noteeth) :D
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud chceš celoroční beztarostnou jízdu tak nejezdi na olej ale na naftu

ve složení 5O%kerosin, 35%bio, 1O%nafta, a 5% voda,

ta ti to tvoje pedečko vyléčí

;)

pokud chceš jezdit na olej si na namontuj tolik krámů až to bude podle tebe bezstarostné námětů zde máš mraky i s fotkama ;)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“