Octavia II 1.9 TDI PD na olej??
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Octavia II 1.9 TDI PD na olej??
Zdravím, přemýšlím o kompletní přestavbě na olej(dvounádržový systém) a potřeboval bych nějaký rady či typy, jak se poprat s přídavnou olejovou nádrží, jak ji třeba ohřívat v zimě, jak ohřívat trubky, jak zapojit 3-cestný ventily, atd. atd., a hlavně, jaký třeba volit přídavný čerpadlo do oleje, jestli by třeba do PDčka stačilo tohle: http://www.rostlinnyolej.cz/cs/cerpaci- ... -olej.html
Chtěl bych to udělat pořádně, je to už jenom novější motor a nechtěl bych ho posrat tím, že se na nějakou přestavbu vykašlu a budu tam lit olej jak vopica
A hlavně taky bych chtěl konečně uskutečnit sen a to ten, abych se už nikdy nemusel podívat na teplotu v zimě, jestli můžu jet na olej nebo ne, jen prostě zmáčknout čudl od vyhřívání a MRDUNG!!
Díky
Chtěl bych to udělat pořádně, je to už jenom novější motor a nechtěl bych ho posrat tím, že se na nějakou přestavbu vykašlu a budu tam lit olej jak vopica
A hlavně taky bych chtěl konečně uskutečnit sen a to ten, abych se už nikdy nemusel podívat na teplotu v zimě, jestli můžu jet na olej nebo ne, jen prostě zmáčknout čudl od vyhřívání a MRDUNG!!
Díky
kámo, uvidíš co ti na to řeknou vstřiky, ale já jezdil 74 kw chipnutou fabiu ATD na olej s petrolejem a jela jak drak:)) uvidíš sám, málo poruch a at to voní:) vyzkoušej nalij, kdyžtak opravíš, díly jsou za babku:)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
no určitě ne něco s filtrem pev. částic, ty první motory PD OII byly tušim BKC a nesmíš zapomenout že to má podávačku v nádrži... Ta OI by byla přeci jen lepší. U PD možná ani tepelnej výměník nepotřebuješ pač se ti to v hlavě ohřeje, pak to tam stejně chladěj (vracečku) přeci pod podlahou.
Naposledy upravil(a) lesek dne 09 říj 2012, 10:15, celkem upraveno 1 x.
Skoda Octavia 1,9TDI, 96kW, ASZ__VW T4 Multivan 2,5TDI, 111kW, AXG__VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ__Skoda Fabia II combi 1,9TDI, 77kW, BSW
a ještě obecně, na PD vstřikách odcházej ty těsnící kroužky a míchá se pak nafta s olejem, a pak kdyby se ti míchalo RO s olejem tak díky polymeraci dojezdíš jedna dvě....
Skoda Octavia 1,9TDI, 96kW, ASZ__VW T4 Multivan 2,5TDI, 111kW, AXG__VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ__Skoda Fabia II combi 1,9TDI, 77kW, BSW
zbytečně tě straší, PD vydrží už z principu víc než rotační čerpadlo a předehřev je sériově....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Takže tepelnej výměník před vstupem do motoru je blbost, jo?
Ale určitě bych tam chtěl narvat palivovej filtr kompletně ohřívanej nejspíš vodou. Ať nestrhám chudáka alternátora
Ohledně té polymerace, kokta mně taky žere RO do oleje, cca 0,5 litru na 5000km a neřeším to, když už je moc nad ryskou, tak odpustím a samozřejmě po 10000km výměna komplet oleje včetně filtru
Myslím si, že ty gumičky musí nějakou biosložku přece vydržet, dyť se podívejte, kolik nýmandů a jitrnic tankuje u Unicornu Bionaftu třeba do takovejch Koktávek a nebo i hůř, do novejch Superbů, Yetin atd. Na to to přece musí byt stavěný, ne?
Jinak neboj se, na podávací čerpadlo nezapomínám. Právě proto jsem se ptal hned v prvním topicu, jestli k druhé olejové nádrži bude stačit čerpadlo viz. odkaz, který v systému udržuje 0,5 bar (olejová větev) a v naftové větvi bych nechal všechno tak, jak je, akorát bych musel vyřešit přepínání mezi těma čerpadlama společně s elektromagnetickým 3 cestným ventilem, ale to si myslím, že mně spájí i beznohej kůň
A hlavně co řeším je ohřev nádrže na olej. Budu ju mít místo rezervy, ale jak ju elegantně prohřát? Neexistují třeba nějaký pásečky, který se nalepí z venku po celým dně, píchne se to indukčně na baterku a maká to? Není nějaká takový blbost, aby to prohřálo aspoň na 20 stupňů?
Chtěl bych totiž vyřešit celoroční bezstarostnou jízdu na olej, když už pujdu do takovýhodle auta
Ale určitě bych tam chtěl narvat palivovej filtr kompletně ohřívanej nejspíš vodou. Ať nestrhám chudáka alternátora
Ohledně té polymerace, kokta mně taky žere RO do oleje, cca 0,5 litru na 5000km a neřeším to, když už je moc nad ryskou, tak odpustím a samozřejmě po 10000km výměna komplet oleje včetně filtru
Myslím si, že ty gumičky musí nějakou biosložku přece vydržet, dyť se podívejte, kolik nýmandů a jitrnic tankuje u Unicornu Bionaftu třeba do takovejch Koktávek a nebo i hůř, do novejch Superbů, Yetin atd. Na to to přece musí byt stavěný, ne?
Jinak neboj se, na podávací čerpadlo nezapomínám. Právě proto jsem se ptal hned v prvním topicu, jestli k druhé olejové nádrži bude stačit čerpadlo viz. odkaz, který v systému udržuje 0,5 bar (olejová větev) a v naftové větvi bych nechal všechno tak, jak je, akorát bych musel vyřešit přepínání mezi těma čerpadlama společně s elektromagnetickým 3 cestným ventilem, ale to si myslím, že mně spájí i beznohej kůň
A hlavně co řeším je ohřev nádrže na olej. Budu ju mít místo rezervy, ale jak ju elegantně prohřát? Neexistují třeba nějaký pásečky, který se nalepí z venku po celým dně, píchne se to indukčně na baterku a maká to? Není nějaká takový blbost, aby to prohřálo aspoň na 20 stupňů?
Chtěl bych totiž vyřešit celoroční bezstarostnou jízdu na olej, když už pujdu do takovýhodle auta
[quote="buben"] kolik nýmandů a jitrnic tankuje u Unicornu Bionaftu /quote]
kdo je u tebe jitrnice ty šmejde ???
kdo je u tebe jitrnice ty šmejde ???
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice