Stránka 1 z 1
1,8 ADR po přidání za studena chcípne
Napsal: 16 říj 2012, 08:41
od vinek
Mám tady audi A4 1,8 kód ADR a když to nastartuju studený a přidám plyn tak chcípne a při opětovné zkoušce točí jak bez tlaků ale nakonec po dlouhém trápení znovu chytne a když se chvíli nechá bez přidávání tak potom už jde normálně. Nevíte někdo co by to mohlo dělat?? zkoušel jsem měřit tlak oleje a za studena je na volnoběh asi 9 bar je to normální?

není to moc nemůže moc napínat hydroštely? ale když nechám běžět s tlakoměrem tak pomalu klesá a za tepla je na volnoběh asi 1,5 barů tak nevím co s tím nebo nemůže to být třeba tím proměnným nastavováním vačky?

děkuju za každou radu
Napsal: 16 říj 2012, 09:52
od UchoTD
9barov je vela...
Napsal: 16 říj 2012, 09:55
od vinek
no ale proč to má přetlakovej ventil jen v čerpadle nebo i někde jinde??
Napsal: 17 říj 2012, 17:55
od slovacek.milos
máš malý tlak paliva, vadný filtr, čerpadlo nebo sítko před čerpadlem,
palivák filtr ono ti to chytne, pak už to nedává palivo protože se přes palivák neprotlačí dostatečné množství a že to točí jak bez tlaků tak tam palivo jde ale nechytne prostě jen pohání motor
chce to vřadit před lištu tlakoměr a budeš vědět hned

Napsal: 18 říj 2012, 06:25
od vinek
Tak ted jsem znovu zkousel a nenastartoval uz jsem vůbec ani na volnobeh a když vytocim svicky tak jsou mokre takze malo paliva asi nee ale ten tlak oleje ted stihnul vylézt jen na 3bary ještě zkusím asi vyměnit svíčky a jinak asi bude ta vana muset dolu
Napsal: 18 říj 2012, 12:07
od slovacek.milos
že by se takto projevoval tlak oleje to bych neřešil
vytáhni vstřikovací lištu otoč a postartuj podle mě nepráší jen chčije a zachlastává motor,
mi se třeba párkrát stalo že auto dlouho stálo a lišta tekla netekla, startoval jsem a klepal na vstřiky až se rozprášili
nějaké vyvěšování hyder to přeci zjistíš točenéím s motorem nebo jerocho tam psal dát pětku a točit s kolem
Napsal: 05 pro 2012, 12:33
od vinek
Majitel si sehnal novej motor ale asi byl fakt nekde ucpanej olejovej kanál [/list]
Napsal: 05 pro 2012, 12:39
od jericho-3
Teda Vy jste rychlý...Nejde... šup a je tam nový motor..On asi nebyl žádný zázrak, že?

Napsal: 05 pro 2012, 12:49
od slovacek.milos
jericho-3 píše:Teda Vy jste rychlý...Nejde... šup a je tam nový motor..On asi nebyl žádný zázrak, že?

já ti měl jednou jedničkového golfa 1,1 a prodal ho, borcovi časem sem tam někdy nenastartoval

tak koupil pořádný motor 1,3 no stejný problém,
nakonec koupil zas motor 1,1 a stejný problém a že jestli nechci odkoupit auto zpátky dal mi ho za půlku
dva dny jsem si stím lámal hlavu a vcelku jednoduchý problém posilovač nemá do sání trysku minima a je tam díra jak kráva a když praskne hadička k posilovači brzd nenatočíš,
a ta prasklina se někdy rozevřela a problém na světě

Napsal: 05 pro 2012, 16:40
od jericho-3
Jo, posilovače jsou pěkné svině, já když motor vandruje tak zaslepím vše, co kouká ze sání a co "nemá" vliv na chod motoru..Pamatuji jak u Fordů Sierr laborovali dost často, že na volnoběh nejde 4. válec .., U Coswortha chtěli měnit vačky a on to byl ten kurva posilovač...

Napsal: 05 pro 2012, 18:23
od vinek
No uz mel hodně najeto
Napsal: 05 pro 2012, 18:38
od slovacek.milos
vinek píše:No uz mel hodně najeto
na ucpané olejové anály bych osobně moc nevsázel
Napsal: 05 pro 2012, 19:56
od jericho-3
Kdysi jsem měnil obdobný motor v Audi A 4 a když jsem přendaval na zánovní motor jeho držáky , v pravem držáku byl olejový zpěták , který byl z uložení vypadlý, takže při startu to chvilku trvalo než pumpa natlačila olej a zaplnila odpovídajícím tlakem natáčení vaček...Ale bylo to to první provedení 1,8 Turbo..