OI 81kW ASV - problem s chladici kapalinou

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ghostrider
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 20 srp 2008, 08:16
Odpovědi: 0

OI 81kW ASV - problem s chladici kapalinou

Příspěvek od ghostrider »

Zravim Vas,

jelikoz se nam priblizila zima a to dost (aspon u nas), tak se mi opet objevuje jeden problem.

Jedna se o to, ze tento jev respektive problem se u mne deje vzdy v zimnich mesicich, kdy teplota klesne na 3 stupne a nize. Jde o to, ze vecer auto odstavim, zamknu, odejdu - vse v poradku. Rano v osm sednu do auta nastartuju a po 3 vterinach zacne blikat kontrolka chladici kapaliny.

Zvednu kapotu a vidim vodu na rysce MIN. Otevru vicko a voda se vrati zpet na rysku MAX za doprovodu bublani, v soustave je docela podtlak a pak cely den nic, vzdy az opet rano. Denne najedu kolem 50km - 120km. Taky se stava, pokud vicko neotevru, tak voda se pomalinku vraci k rysce MAX sama behem jizdy. Vodu nedolivam, neubyva.

Chladici kapalinu mam do -35. Vicko nove - original.

Jedna se o O I 81kW ASV 2002.

Dekuji velmi.
Naposledy upravil(a) ghostrider dne 28 říj 2012, 12:07, celkem upraveno 3 x.
leonardino
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 27 říj 2009, 14:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno, Kutná Hora

Příspěvek od leonardino »

Podle toho co pises bych to videl na spatne vicko nadobky. Jsou tam ventily, jeden kdyz se ti to ohriva a kapalina zvetsuje objem, tak odpousti tlak, druhej kdyz to chladne, aby se ten tlak zas vyrovnal a ten bude asi spatnej.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5050
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Očisti kontakty na čidle v nádobce.Ta hladina kapaliny je dle mě normální.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Registrován: 17 zář 2009, 18:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od libor.98 »

přesně tak čidlo v nádobce
Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

taky bych to viděl na čidlo,kontrolka normálně začne svítit až kus pod minimem, a tobě to svítí už na minimu...
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
ghostrider
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 20 srp 2008, 08:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od ghostrider »

Dekuji moc Vam vsem za rychle odpovedi, mrknu na to, asik bude nejlepsi koupit origo novou nadobku. Co jsem koukal do ETKY nestoji moc ...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5050
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

ghostrider píše:Dekuji moc Vam vsem za rychle odpovedi, mrknu na to, asik bude nejlepsi koupit origo novou nadobku. Co jsem koukal do ETKY nestoji moc ...
Očisti,oškrábej kontakty uvnitř nádoby,je to zdarma.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“