kolísání volnoběhu
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
kolísání volnoběhu
zdar, taky vám kolísá volnoběh a už to někdo nějak uspokojivě pořešil? Já se vzmoh akorát na zvednutí volnoběžných otáček, ale to to mam pak zas na naftu přetočený....
Taky jsem si všim, že na různý voleje to kolísá různě, ty z obchodů jsou skoro OK, nejhorší je jetej friťák...
Taky jsem si všim, že na různý voleje to kolísá různě, ty z obchodů jsou skoro OK, nejhorší je jetej friťák...
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
volnobeh
mám podobnú skúsenosť, ale v aute mám klasický ručný plyn, takže si otáčky nastavujem z miesta vodiča podľa potreby. Je to užitočná vec, sú starších typoch vozidiel. Jednoduchá montáž a zaručí, že pri oleji nebude triasť celou kasňou alebo zas nebude hučať pri nafte, ako piliňák.
re
Mám podobnou zkušenost. Přisávalo mi to vzduch pod holendrem u naf. filtru. Přetěsnil jsem to a ještě natáhl novou přívodní hadici místo původní 5mm jsem použil 13mm. Oboje dohromady pak problém s kolísáním vyřešilo. Jen mi ještě sem tam cukne motor na olej, asi horší některý vstřik
vzduch mi tam asi nejde, mam průhledný hadice a bylo by to vidět...
spíš mi to příde, že motor občas "zakopne", takže mam podezření na jeden vstřik a tim pádem chod na 3 válce. Regulátor v čerpadle se to pak snaží dorovnat, takže to přetočí, pak to zase spadne, zakopne, a furt dokola...
Na naftu vše OK.
S tim se asi moc dělat nedá,ne? Měnit vstřik se mi nechce...
spíš mi to příde, že motor občas "zakopne", takže mam podezření na jeden vstřik a tim pádem chod na 3 válce. Regulátor v čerpadle se to pak snaží dorovnat, takže to přetočí, pak to zase spadne, zakopne, a furt dokola...
Na naftu vše OK.
S tim se asi moc dělat nedá,ne? Měnit vstřik se mi nechce...
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 20 čer 2006, 09:06
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Precistit celu sustavu
No ja som mal ten isty problem a uz som tu o tom pisal. 100% pomohla jedna plna nadrz nafty s pripravkom na precistenie trysiek. Ja som pouzil STP do 50 l nadrze.
Octavia 1.9SDi,09/01.Jazdil som na 100% RO bez úprav od 04/06. Pôvodne najazdených 122tkm. Teraz už 136tkm. Po 8tkm problem. starty, nekludny motor. Posl.6tkm iba nafta.
Repk.olej=Nižšia spotreba, super výkon, Sójový=Vyš.sp. o cca 15%, horší chod.
Repk.olej=Nižšia spotreba, super výkon, Sójový=Vyš.sp. o cca 15%, horší chod.