Stránka 1 z 2

BMW E91 r.v. 2007 120Kw 320D

Napsal: 04 lis 2012, 18:40
od čudlík
zdravím pánové, potřeboval bych radu...mam tady toto vozidlo...s vadou motoru , než ho začnu kuchat, z klíčku jsme vyčetli original diagnostikou vadu někde s vysokým tlakem paliva či tak(bylo to německy), nevíte co by s tím mohlo být ??? auto i tak divně točí, myslím že ten motor je mechanicky poškozen, nebylo by lepší udělat diagnostiku jednotek či tak???...baterka OK ...ale točí pomalu a s obtížema jako by ho něco brzdilo...nesetkal se s tím někdo, auto má najeto 109.000km.... všechny servisy BMW SRN, poslední ve 106.000...sedí podle servisky i podle výpisu z BMW...... nevím na jaký vady tyto motory trpí Díky Jirka

Napsal: 04 lis 2012, 20:30
od rehak6co
Určitě začni někým kdo udělá pořádnou diagnostiku, věci jako tlak v Railu jsou v live datech, pokud na nic nepřijdete a nezdá se ti zvuk motoru, změř tlaky...

Napsal: 05 lis 2012, 11:22
od roman1648
To je motor N47 nebo už M47N2 ??
Je to takovej paskvil, má to rozvody vzadu...
no zkus to oddeklovat a mrkni aspon na rozvody zvrchu
ty motory když začínaly tak se zadíraly na klice :( ale to už je 5let

Napsal: 10 lis 2012, 09:00
od čudlík
tak závada nalezena...2 a 3 válec má ohořelé vstřiky, chybí tam tak 5 -7 mm materiálu, ta špička tám vůbec není... takže je mi jasný že tám nejsou ani písty.... hm, smutný kino u 5-ti letého auta... a 109tis. km.... nekupto za ty prachy :D

Napsal: 12 lis 2012, 20:54
od Rasto
mal som ten isrty pripad

Napsal: 13 lis 2012, 07:16
od roman1648
důvod proč se to stalo ? nebo nezjištěno ?
co filtr odvětrání?

Napsal: 22 lis 2012, 07:07
od čudlík
tak je tam motor M47 N2 120Kw D5.... nezjištěno proč se to stalo, většinou dělám italská auta, a tam jsem se s takovým problémem nesetkal, co teĎ...musíme ještě sundat palici, ta stále není sundaná....ale v sání jsou všechny výřivé klapky, jak má být.... asi jen ty vstřiky jsou ko...a pak se uvidí zda i nějaký ten ventil či píst....

Napsal: 23 lis 2012, 07:53
od roman1648
dej pak vědět, popř. i nějakou fotku
díky

Napsal: 16 led 2013, 19:36
od čudlík
zdary pánové, tak v autě mám jinej motor, zánovní vstřiky.....vstřiky jsou naprogramované, auto točí a nechytá....diagnostika píše chybu imobilizéru(blokace)..... nevíte, nezapoměli jsme na něco, nemusí se něco mezi motory ještě přendat-vyměnit ??? díky

Napsal: 16 led 2013, 21:26
od geo
Pokud se párkrát odpojovala baterka nebo došlo k jejímu vybití mohl se ztratit kod mezi ecu a cas(ews).pak jedině znovu přizpusobit.

Napsal: 16 led 2013, 21:51
od čudlík
a to se dělá jak či kde ??? baterka se vybila...do mrtě.... že auto zablokovalo řízení, to se po napojení na novou baterku samo ztratilo (wallbash)

Napsal: 17 led 2013, 12:21
od Bmwrepair
kod se ztrati kdyz se vybije baterka s klicem v zapalovani, prizpusobit to jde treba s GT1

Napsal: 17 led 2013, 12:36
od čudlík
díky za radu, ale jsem tak trochu laik, co je GT1?

Napsal: 17 led 2013, 12:38
od čudlík
není tu někdo z Okolí Domažlice Stod Plzeň Klatovy Mariánské lázně kdo by to zaručeně rozběhal.... auto dovezu na podvalu s novou aku, a jestli by to někdo nahrál naprogramoval komplet...aby už to auto jelo a startovalo.... díky jirka Domažlice tel: 606 404 896

Napsal: 17 led 2013, 12:43
od roman1648
jednou jsem něco podobného řešil u e39 a musel pomoci až značkový servis :(
hele, zkus tam zavolat a zeptat se na to - za to nic nedáš, pak kdyby si na to napočítali hodinu práce nebo dvě + diag, nemusí to být žádnej balík