Stránka 1 z 2

AX 1,4D na Bosch z 1,8 D Peugotu

Napsal: 07 dub 2007, 20:16
od jarda3tipo
V Citroenu AX 1,4D jsem zamenil Lukas CAV.
za Boshe z Peugota 205 1,8D.Lukas CAV nezvladnul pouzity fritak i kdyz ma origo vyhrivani palivaku.
Trysky jsou od Lukase.
Ted mam problem to rozchodit.
Sice to startuje,ale na staticke serizeni to hraje jak multikara :?
Starty jsou taky mizerny.
Napada me ze mam prilis velky predstih vstriku.
Trysky Lukas maji nizsi oteviraci tlaky=oteviraji se drive?
Uz jsem to posunol o 1zub pro snizeni predstihu a zlepsilo se to.
Ma nekdo nejakou zkusenost s roubovanim "velkych cerpadel na male motory"

Napsal: 07 dub 2007, 20:51
od origoš
Lucas a Bosch mají odlišně umístěné trubky. Pokud jsi to nepřehodil, tak je tam pěknej kovář.

Napsal: 07 dub 2007, 21:13
od jarda3tipo
TAK TO ZNAMENA ZE PUVODNI UMISTENI TRUBEK LUKAS NELZE POUZIT PRO BOSCHE?
JA TO TAM NARYCHLO NAROUBOVAL PODLE LUKASE.
MUZES TO NEJAK PODROBNEJI POPSAT.
KDYZ VEZMU VSTRIKOVACE OD VACKY KE SPOJCE1-2-3-4.A NA CERPADLE OD NEJVYSE POLOZENYHO VYSTUPU PO SMERU OTACENI MOTORU 1-2-3-4.
NO BUDU TO MUSET DOLADIT :P

Napsal: 07 dub 2007, 21:56
od origoš
Pořadí musí být 1-3-4-2
U Bosche je první trubka nahoře blíž k motoru.

Napsal: 07 dub 2007, 22:01
od jarda3tipo
Obrázek

Napsal: 07 dub 2007, 22:13
od jarda3tipo
Obrázek

Napsal: 07 dub 2007, 22:16
od origoš
Ten druhý obrázek je přesně to, co potřebuješ.

Napsal: 07 dub 2007, 22:25
od jarda3tipo
DIK.
A CO TA DAVKA Z VETSIHO CERPADLA.
BUDE STACIT UBRAT NA NAFTE 1/4--1/2 OTACKY?
V PRIPADE VETSIHO ODPORU PRI VYTVARENI VETSI DAVKY BUDOU VETSI NAROKY NA ROZVODAK?
A CO NIZSI OTVIRACI TLAK TRYSEK?
DAM VEDET JAK TO PUJDE

Napsal: 08 dub 2007, 07:59
od origoš
Množství nafty vyladíš podle výkonu a kouřivosti a otevírací tlak nutno měnit nebude.

Napsal: 10 dub 2007, 20:21
od jarda3tipo
VELKE DIKY ORIGOSOVI ZA RADY.
TAK JSEM TO POTRUBI PREDELAL PODLE FIAT-BOSCH A CHODI TO.
TO CERPADLO MELO BYT UDAJNE DELSI DOBU :? PO REPASI :P
ZPOCATKU DOKONCE PROLINALO MEZI TELEM A OCELOVOU HLAVOU.
ASI PREZ TEN "O" KROUZEK.
NASTESTI TO USTALO.
VYKON SICE NIC MOC ,ALE STARTUJE.
MAXIMALKA KLESLA O 30KM/H.
NA ROVINE TO UDAJNE JELO AZ 130 :)
V TAHU DO KOPCE TO DOST KOURI DO MODRA,NECO JAK AVIA :?
SPATNE SPALUJE?PRILIS BOHATA SMES-NEDOKONALE HORENI??
JINAK NA PROPLYNOVANI CISTE AZ DO CERNA.
PRI JIZDE DO KOPCE NA PLNY PLYN TO HULI MODRE A PO CASTECNEM UBRANI JE ZNAT NARUST TAHU.
PREDSTIH JE NA 0,8MM NA CERPADLE.
BUDU JESTE LADIT.
MATE NEKDO NAPAD?

AX 1,4D

Napsal: 11 dub 2007, 09:20
od Shark
Já mám AX-ek vic...Asi 4 s lucasem a 1 original s boschem...(protoze Lucas je na rostlinný olej ně vhodný)......jestli tak napis jak muzu pomoct... :)

Napsal: 14 dub 2007, 10:28
od jarda3tipo
SERIZENI CERPADLA SE KONECNE PODARILO.
SMES BYLA MOC BOHATA,CERPADLO DAVALO NA 1,4 MOC PALIVA.
POLADIL JSEM TO TIM ZAPLOMBOVANYM SROUBEM NA BOHATOST.NA PACE PLYNU BYLO NUTNE JESTE ZVYSIT VOLNOBEH.
JEDE JAKO DRAK,ALE TE NAFTY TAM JDE ASI STALE TROSKU VIC PO PRUDKEM PRIDANI JESTE ZAKOURI LEHCE DOMODRA.
TO CERPADLO Z 1,8D BUDE MIT ASI TROSKU JINOU STRMOST NA DAVSE NAFTY.
UVIDIME JAKA BUDE SPOTREBA.

Napsal: 14 dub 2007, 19:19
od origoš
Čerpadlo do 18tky má větší průměr pístu a dávkování nebude ve všech obrátkách přesné. Výkon se dá takto zvýšit, ale budeš se muset smířit s větší kouřivostí. Řešení by bylo dát tam vysokotlakou hlavu s pístem z Golfa 1,6.

Napsal: 20 dub 2007, 14:27
od jarda3tipo
DIK ZA RADY :)

Napsal: 21 dub 2007, 11:58
od jarda3tipo
Obrázek
NA ZLUTE DELICI ROVINE MEZI VYSOKOTLAKOU HLAVOU A TELESEM CERPADLA MI ZESPODU PROSAKUJE NAFTA.
ASI JE SPATNY O KROUZEK.
JE SLOZITE HO VYMENIT.
JSOU PRI DEMONTAZI HLAVY NUTNE NEJAKE PRIPRAVKY CI METODY?
NA CO SI DAT POZOR?