 |
|
 |
 | Asi revoluce v chiptuningu ! |  |
Zaslal: st listopad 07, 2012 9:01 pm |
|
|
marko250 |
Sběrač informací |
 |
 |
Založen: 12.11.2010 |
Příspěvky: 46 |
Bydliště: Darkovičky "néasi" |
|
|
 |
 |
 |
|
|
_________________ Už néé-1.9TDi,AGR,2000,4x4off ,104Kw/329Nm,s764+chipTDIfun,EGR-off,EWT-už je pryč,sloužila dobře |
|
|
|
Zaslal: st listopad 07, 2012 10:36 pm |
|
|
netopier |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 29.10.2006 |
Příspěvky: 3325 |
Bydliště: ZVOLEN,SK |
|
|
 |
 |
 |
|
ak ma ten motor zo 4 taktov 2 pracovne , a nie 1 tak sa to da implozia a za tym explozia - tepelne neutralne |
|
_________________ Seat Cordoba 1.9 TDI COUPE AFN, GTB2060VKLR s El. Regulaciou, Dbilas Vacka, HFLO-X WARP7, 12mm, 4bar MAP FMIC,KAT+EGR+MAF OFF, brzdy p/z: Brembo 305/286mm
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967 |
|
|
|
 | |  |
Zaslal: st listopad 07, 2012 10:48 pm |
|
|
Forest |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 16.3.2006 |
Příspěvky: 7023 |
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha) |
|
|
 |
 |
 |
|
No, zajimaly by me tlaky, protoze ty budou nejspis smerodatnym faktorem.
To, co tam rekli na konec je neco, co nechapu - dokazi takto premenit i naftovy motor. To si neumim predstavit ten vykon a kroutici moment, pokud by se jim podarilo takto navysovat obe veliciny alespon z polovic oproti seriovym hodnotam.
... jen aby to nebyl nejaky hodne sikovny podvrh, ktery by cerpal ze zdroju toho Americana  |
|
_________________ TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol) |
|
|
|
 | |  |
Zaslal: st listopad 07, 2012 11:59 pm |
|
|
netopier |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 29.10.2006 |
Příspěvky: 3325 |
Bydliště: ZVOLEN,SK |
|
|
 |
 |
 |
|
plati to co mas napisane v podpise..
kto povedal ze je to 4 takt s jednym pracovnym cyklom?
zaujimave ze sa to dostalo do medii |
|
_________________ Seat Cordoba 1.9 TDI COUPE AFN, GTB2060VKLR s El. Regulaciou, Dbilas Vacka, HFLO-X WARP7, 12mm, 4bar MAP FMIC,KAT+EGR+MAF OFF, brzdy p/z: Brembo 305/286mm
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967 |
|
|
|
Zaslal: čt listopad 08, 2012 12:04 am |
|
|
Vmirda |
Sběrač informací |
|
 |
Založen: 27.6.2011 |
Příspěvky: 35 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
je to dost divny kdyz vidim to turbo 800hp, vim jake mam EGT ja na E85 pri 300hp
pokud to neni fake
urcite to palivo je jine nebo to dochlazujou vnitrne, fridex teply -40°C ))
nebo 2 pracovni cykly, vstrikujou 2x ztoho 1x palivo a jednou nakou dochlazujici sracku pri expanzi treba vodu |
|
|
|
|
Zaslal: čt listopad 08, 2012 12:14 am |
|
|
dolar100 |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 9.10.2008 |
Příspěvky: 1147 |
Bydliště: Bratislava |
|
|
 |
 |
 |
|
Dick Kvetnansky ?? Otec K1 Attacku. Tiez myslim ze tam bude vstrekovana voda... |
|
Naposledy upravil dolar100 dne čt listopad 08, 2012 12:17 am, celkově upraveno 1 krát. _________________ Mercdes C cdi |
|
|
|
Zaslal: čt listopad 08, 2012 12:16 am |
|
|
netopier |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 29.10.2006 |
Příspěvky: 3325 |
Bydliště: ZVOLEN,SK |
|
|
 |
 |
 |
|
dolar100 napsal: | Dick Kvetnansky ?? Otec K1 Attacku. |
jo velmi by ma zaujimali detaily ale asi to tak skoro von nepojde. ak vobec.. |
|
_________________ Seat Cordoba 1.9 TDI COUPE AFN, GTB2060VKLR s El. Regulaciou, Dbilas Vacka, HFLO-X WARP7, 12mm, 4bar MAP FMIC,KAT+EGR+MAF OFF, brzdy p/z: Brembo 305/286mm
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967 |
|
|
|
Zaslal: čt listopad 08, 2012 12:19 am |
|
|
dolar100 |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 9.10.2008 |
Příspěvky: 1147 |
Bydliště: Bratislava |
|
|
 |
 |
 |
|
Tiez si myslim ze to len tak niekomu nepovie... Zaujimave... |
|
_________________ Mercdes C cdi |
|
|
|
Zaslal: čt listopad 08, 2012 12:24 am |
|
|
Vmirda |
Sběrač informací |
|
 |
Založen: 27.6.2011 |
Příspěvky: 35 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
tenhle napad jsem mel pred lety tesne pred tim nez expanze zanikne a ve spalovaku je jeste teplo tak vtriknout vodu aby se rozepnula a zvetsila ucinnost ale nesedi to s chodem ventilů musel by to bejt primej do valce
, nebo delit na 2 casti , ten motor jim jde ale za plynem jak sfina neprijde mi ze by to byl nizkokompresni motor |
|
|
|
|
Zaslal: čt listopad 08, 2012 1:12 am |
|
|
dolar100 |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 9.10.2008 |
Příspěvky: 1147 |
Bydliště: Bratislava |
|
|
 |
 |
 |
|
|
_________________ Mercdes C cdi |
|
|
|
Zaslal: čt listopad 08, 2012 10:36 am |
|
|
marko250 |
Sběrač informací |
 |
 |
Založen: 12.11.2010 |
Příspěvky: 46 |
Bydliště: Darkovičky "néasi" |
|
|
 |
 |
 |
|
Točit to točí na pětiválec svižně ale díky dvěma dobám tam jde zase více paliva ne,tak tam musí být ještě složka co to doplní místo něj a zároveň využije jinak odpadní teplo po explozi,které klasicky končí ve výfuku.Mě dostalo to sahání na turbo rukama.Jestli tvrdí ,že dokážou takto předělat každý sériový motor tak jak to dokážou tak dokonale spálit,že tam nebude ani kat ani DPF třeba?Působí na někoho to turbo výkonově jinak,na mě ne.No uvidíme co vyleze na povrch. |
|
_________________ Už néé-1.9TDi,AGR,2000,4x4off ,104Kw/329Nm,s764+chipTDIfun,EGR-off,EWT-už je pryč,sloužila dobře |
|
|
|
 | |  |
Zaslal: čt listopad 08, 2012 11:03 am |
|
|
dolar100 |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 9.10.2008 |
Příspěvky: 1147 |
Bydliště: Bratislava |
|
|
 |
 |
 |
|
Precitaj si ak ti to anglictina dovoli ten odkaz co som tam dal tam to ten clovek co ma na to patent vysvetluje, asi v polke clanku Alberto Solaroli -vyuziva adiabaticky dej, motor ma viacero chladiacich komorok.... |
|
_________________ Mercdes C cdi |
|
|
|
Zaslal: čt listopad 08, 2012 2:19 pm |
|
|
BH motor |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 28.1.2007 |
Příspěvky: 2366 |
Bydliště: turany |
|
|
 |
 |
 |
|
inak nechcem byt chytry , ale chcel by som vidiet tie komorky co naakumuluju 600kw tepla |
|
_________________ MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
Q7 New |
|
|
|
Zaslal: čt listopad 08, 2012 2:50 pm |
|
|
dolar100 |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 9.10.2008 |
Příspěvky: 1147 |
Bydliště: Bratislava |
|
|
 |
 |
 |
|
a palivo sa spaluje pri nizkych teplotach-tomu nerozumiem |
|
_________________ Mercdes C cdi |
|
|
|
Zaslal: čt listopad 08, 2012 4:06 pm |
|
|
Vmirda |
Sběrač informací |
|
 |
Založen: 27.6.2011 |
Příspěvky: 35 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
dolar100 napsal: | a palivo sa spaluje pri nizkych teplotach-tomu nerozumiem |
mozna tim myslej ze da energii treba pri 500°C jako kdyz jezdim na e85 ma egt nizsi o cca 200°C a dovolim si jit dal ale spotreba je vyssi...hmm
holt to ten blok asi vsechno odvede prych, dragstery maj jen kostky a taky se uchladej v extremu na 400m
je to naka chujovina  |
|
|
|
|
|
|