Asi revoluce v chiptuningu !

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Pak uz zbyva se jen zajimat, z ceho jsou ty vnitrky motoru vyrabeny, protoze 1500°C nemaji sanci vydrzet.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

No na nete pisu ze trplota v spalovacom priestore dosahuje 2500 C a ja si myslim ze ak to tak je tak len na zlomky sekund...
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@dolar100: Zlomek sekundy? S kolikacifernym jmenovatelem? Uvedom si, kolik je tam davek paliva v prubehu jedne sekundy pri treba 7000 RPM?
Nicmene, nejsem si teto hodnoty teploty vedom, ale paklize by tomu tak opravdu bylo, museli bychom v pripade diskutovaneho motoru povazovat za "beznou" teplotu, tedy EGT 240°C.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Tak som nasiel pekny clanok a ta teplota 2000-2500 dosahuje vrchol paradoxne az za tlakovym vrcholom a nemeni sa az do otvorenia vyfukoveho ventilu, takze je tam skoro jeden cely takt ;)
Mercdes C cdi
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

Tady jsou i průběhy v závislosti na natočení klikového hřídele a ty teploty tam jsou

http://thescipub.com/pdf/10.3844/ajeassp.2009.212.216
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Steve
Aktivista
Příspěvky: 1414
Registrován: 17 črc 2008, 07:54
Bydliště: Beroun-ve svem----723 14 14 14
Kontaktovat uživatele:

motor

Příspěvek od Steve »

Ja si myslim že tak nebo tak se mame na co těšit pokud to vyjde a přinese to takovy vykon při takove spotřebě , protože se zavodnich aut se to přenaši do obyč ;) fake to určitě neni a i kdyby to vydrželo jeden zavod což 10tiskm neni tak je to super ;)
Autofolie(19let)-Autoservis(24let)muj tel-723 14 14 14 neni duležite kolik maš kw a jak jedeš rychle, duležity je jestli dojedeš živej!!!!
jezdim Multivan Atlantis 111kw, Octa I ALH,pro zabavu Smart Forfour Brabus 130kw!!!
Rudolf
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 03 zář 2006, 18:36

Příspěvek od Rudolf »

Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2368
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Ja sa k tomu radsej nevyjadrujem. Nechame sa prekvapit tym malym technickym zazrakom... Aj ked si ja myslim ze je to cele trosku inak. Ale o tom sa mozme porozpravat tak o dva roky ked sa to vykrystalizuje cele
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

taky jsi to tak myslim debatovat se da o tem porad dokolecka ale mazda neco chysta
http://www.autoweb.cz/mazda-skyactiv-g- ... -l-100-km/
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Brembo.SV
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 20 zář 2010, 18:12
Bydliště: Galanta

Příspěvek od Brembo.SV »

ten článom o novom motore je len novinárska kačica. CCa pred 20 rokmi vyšiel článok v novinách,že jeden madarský dochodca upravil svojho traboša a jazdil len na vodu. Traboše vymreli a stále jazdili na benzín,eko tlak od eu tu je a jazdí sa stále na benzín a naftu. Keby to bola pravda,tak by dnes všetky lodné motory a lokomotívi lietali na vodu ,bez rozdielu na tlak od OPEC.
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

jenom nejake nove info prej se domluvily s nejakou automobilkou na testovani
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Kde si cital?
Mercdes C cdi
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

uz nevim hledej
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

ted to jaksi vymizelo, ticho po pesine
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

... a ja uz vim ... ale omlouvam se uprimne, nepovim. Nestoji mi to za to, opetne se omlouvam.

Timto postem se nechci chlubit, pouze sdelit, ze si uvedomuji svou nevedomost v dobe, kdy jsem predchozi reakce v tomto tematu postoval. Ty hodnoty uvnitr motoru nejsou nerealne pri nizsi spotrebe a vyssim vykonu.

Jedina napoveda: jaka je realna ucinnost bezneho (i u seriove produkovaneho "sportaku") preplnovaneho zazehoveho motoru pri seriove dodavanem osobnim voze?

... kdo vi, tak si je vedom toho, ze je tam dost velky potencial pro zvyseni teto ucinnosti ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“