rotacka na benzin
Moderátoři: šulda, Moderátoři
rotacka na benzin
Zdar borci nezkousely jste nekdo homo domo rotacku jako hcci?
Myslim kdyby se cerpadlo dalo do nule a v jednotce zbytek taky tak by to mohlo fachcit ne?
Myslim kdyby se cerpadlo dalo do nule a v jednotce zbytek taky tak by to mohlo fachcit ne?
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
MAZDA RX8 ex
Re: rotacka na benzin
nepleť si osobák s tankemdist01 píše:Zdar borci nezkousely jste nekdo homo domo rotacku jako hcci?
Myslim kdyby se cerpadlo dalo do nule a v jednotce zbytek taky tak by to mohlo fachcit ne?
T - 72 mohl jezdit na naftu,benzín a petrolej
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
když pominu, že je to naprostý nesmysl tak na vstřikování benzínu potřebuješ vstřikovací tlak kolem 10bar, rotační čerpadlo pro naftu dává kolem 900 bar, nehledě na to, že je pro vstřikování benzínu naprosto nevhodné a taky by se hned zadřelo. Takže potřebuješ vstřikování common rail, jako mají všechny dnešní přímovstřikový benzíny a taky čidlo klepání ale takovou divočinu si stejně doma nevyladíš a i kdyby jo, nebude to fungovat lépe, než rotačka na naftu
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Hosi asi porad nevite o co de porad se opirate o neco co k tomu vubec nepatri. Naco cidlo klepani? kdy to z principu bude horet detonacne? dobre dnesni primovstrikove benziny maji 250bar jo to staci na zapaleni svickou to ano. Ale toto je zapalovani Homogeni smesi HCCI engine. nevidim duvod proc by se to melo zadrit kdyz tam bude dostatek maziva.
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
MAZDA RX8 ex
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
sorry, ale ty si to představuješ jak Hurvínek válku na co čidlo klepání? Když ti to bude detonovat před horní úvratí, tak to asi tak super efektivní nebude, ne?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
hosi nacte se cist rekl jsem ze cepadlo do nule i v softu do nule tak jaky detonace pred horni uvrati? a asi nemas predstavu jak detonuje standartni bezin ze svickama. Ja to chci prece zapalovat detonacne takze co budu i na tom cidle merit? Uvidim tam klepani ktere tam bude patrit
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
MAZDA RX8 ex
Presne tak proto do nuly abych hned ze startu neznicil motor nektere motory maji i negativni predstih (zastih) rychlost detonacniho horeni je 10krat rychlejsi nez od zapaleni. takze v nule by to mohlo stavitThomy píše:já myslel, že doba počátku vstřiku nebude detonaci umožňovat.. Vždyť nemá co detonovat, když tam to palivo ještě není ne? nebo se pletu?
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
MAZDA RX8 ex
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
ty jsi úplně mimo, vždyť píšu, že rotační čerpadlo nelze na benzín použít (kvůli tlaku, nedostatečnému rozsahu předvstřiku apod.) CR vstřikování je nutnost. Stejně tak snímání polohy kliky/vačky (hall), aby jednotka věděla, kdy vstřikovat, rotačka má jen snímač otáček elektromagnetickej. Ty potřebuješ vstřikovat pokud možno přesně v horní úvrati, což není sranda.
Stejně to prostě lépe, než rotačka na naftu, fungovat nebude zbytečná práce, jak zesložitit funkční motor s nejistým výsledkem.
Stejně to prostě lépe, než rotačka na naftu, fungovat nebude zbytečná práce, jak zesložitit funkční motor s nejistým výsledkem.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5