rotacka na benzin

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

rotacka na benzin

Příspěvek od dist01 »

Zdar borci nezkousely jste nekdo homo domo rotacku jako hcci?
Myslim kdyby se cerpadlo dalo do nule a v jednotce zbytek taky tak by to mohlo fachcit ne?
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
karluci2
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 17 kvě 2012, 17:51
Bydliště: Boleslavsko

Re: rotacka na benzin

Příspěvek od karluci2 »

dist01 píše:Zdar borci nezkousely jste nekdo homo domo rotacku jako hcci?
Myslim kdyby se cerpadlo dalo do nule a v jednotce zbytek taky tak by to mohlo fachcit ne?
nepleť si osobák s tankem
T - 72 mohl jezdit na naftu,benzín a petrolej :)
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

chce zkusit. mazda s hcci vyjde seriove pristi rok
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Uživatelský avatar
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

A čo kompresný pomer spalovacieho priestoru??
Felipe
Přispěvovatel
Příspěvky: 626
Registrován: 04 pro 2007, 14:15
Bydliště: Benešovsko a okolí

Příspěvek od Felipe »

A co mazání? je to docela důležitý faktor pro naftu.
Uživatelský avatar
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Viděl bych to na olej pro dvoutakty
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Felipe
Přispěvovatel
Příspěvky: 626
Registrován: 04 pro 2007, 14:15
Bydliště: Benešovsko a okolí

Příspěvek od Felipe »

Jo MOTUL 800 - ale to se pak bude muset jezdit GAS GAS (noteeth)
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

tak nejak olej do nadrze na tvrdo :D co kompresni pomer? chceme hcci tak je potreba vysoky :) vcem bych videl problem bude ta presnost rizeni
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

když pominu, že je to naprostý nesmysl :D tak na vstřikování benzínu potřebuješ vstřikovací tlak kolem 10bar, rotační čerpadlo pro naftu dává kolem 900 bar, nehledě na to, že je pro vstřikování benzínu naprosto nevhodné a taky by se hned zadřelo. :) Takže potřebuješ vstřikování common rail, jako mají všechny dnešní přímovstřikový benzíny :) a taky čidlo klepání :) ale takovou divočinu si stejně doma nevyladíš a i kdyby jo, nebude to fungovat lépe, než rotačka na naftu ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

Hosi asi porad nevite o co de porad se opirate o neco co k tomu vubec nepatri. Naco cidlo klepani? kdy to z principu bude horet detonacne? dobre dnesni primovstrikove benziny maji 250bar jo to staci na zapaleni svickou to ano. Ale toto je zapalovani Homogeni smesi HCCI engine. nevidim duvod proc by se to melo zadrit kdyz tam bude dostatek maziva.
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

sorry, ale ty si to představuješ jak Hurvínek válku (noteeth) na co čidlo klepání? Když ti to bude detonovat před horní úvratí, tak to asi tak super efektivní nebude, ne? (noteeth)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

já myslel, že doba počátku vstřiku nebude detonaci umožňovat.. Vždyť nemá co detonovat, když tam to palivo ještě není ne? nebo se pletu?
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

hosi nacte se cist rekl jsem ze cepadlo do nule i v softu do nule tak jaky detonace pred horni uvrati? a asi nemas predstavu jak detonuje standartni bezin ze svickama. Ja to chci prece zapalovat detonacne takze co budu i na tom cidle merit? Uvidim tam klepani ktere tam bude patrit
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

Thomy píše:já myslel, že doba počátku vstřiku nebude detonaci umožňovat.. Vždyť nemá co detonovat, když tam to palivo ještě není ne? nebo se pletu?
Presne tak proto do nuly abych hned ze startu neznicil motor nektere motory maji i negativni predstih (zastih) rychlost detonacniho horeni je 10krat rychlejsi nez od zapaleni. takze v nule by to mohlo stavit
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

ty jsi úplně mimo, vždyť píšu, že rotační čerpadlo nelze na benzín použít (kvůli tlaku, nedostatečnému rozsahu předvstřiku apod.) :) CR vstřikování je nutnost. Stejně tak snímání polohy kliky/vačky (hall), aby jednotka věděla, kdy vstřikovat, rotačka má jen snímač otáček elektromagnetickej. Ty potřebuješ vstřikovat pokud možno přesně v horní úvrati, což není sranda.

Stejně to prostě lépe, než rotačka na naftu, fungovat nebude :) zbytečná práce, jak zesložitit funkční motor s nejistým výsledkem.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“