Vývoj - testování - opravy pro Common rail

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Vývoj - testování - opravy pro Common rail

Příspěvek od flekyc »

Jelikož se začínají stále více a více objevovat dotazy, které se týkají technologie vysokotlakého vstřikování Common rail, rád bych zde řekl pár slov.

DIESELPOWER s.r.o. již delší dobu vlastní vybavení, které patří mezi špičku na trhu. Jsme schopni testovat, repasovat a kódovat drtivou většinu vstřikovačů a čerpadel, které jsou na trhu. U jednotlivých typů je limitující pouze fakt, že na některé specifické vstřikovače nebo čerpadla výrobce neuvolnil náhradní díly, aby docílil prodeje nových kusů.

V rámci zvyšování výkonu jsme zaměřeni spíše na koncernová vozidla. To však neplatí pro vstřikování Common rail. Paradoxně většina problémů, které řeší náš DIESELPOWER diesel-servis v Praze souvisí s vozidly značek Peugeot, Renault, Ford, Citroen apod. Nejednou jsme řešili problémy týkající se i JCB nebo John Deere průmyslové či zemědělské těžké techniky. Spektrum je opravdu široké a snažíme se uspokojit každého zákazníka.

V současné době jsme schopni řešit systémy Bosch, Delphi, Siemens a Denso. Z časových důvodů a pro velké množství čerpadel a vstřikovačů které se u nás řeší, nenabízíme demontáž a montáž. Samotnou realizaci opravy se snažíme časově srazit na možné minimum tak, aby zákazník měl vozidlo odstaveno co možná nejkratší nutnou dobu. Řešíme opravy jak pro soukromé osoby, živnostníky, tak i pro autorizované servisy a prodejce.

Jelikož dochází k neustálému vývoji těchto systémů, děláme maximum pro to, abychom udrželi náš diesel-servis na špičce. Neustále modernizujeme, vybavujeme, vyvíjíme nové postupy a možnosti, jak opravdu co nejdokonaleji zjistit stav jednotlivých komponent a jestli je možné jejich další použití a nebo je již nutná výměna. Je to velmi důležitý krok, protože ne vždy je bezpodmínečně nutné použít všechny nové komponenty a od této skutečnosti se samozřejmě odvíjí finální částka potřebná na opravu. Po opravě systém funguje perfektně a oproti konkurenci se dokážeme dostat na lepší cenu právě z důvodu věnování se jednotlivým prvkům samostatně. Nedochází k masové výměně komponent, při které se finální částka může vyšplhat bez problému na dvojnásobek ceny opravy.

Vyskytuje se obrovská škála problémů. Čím složitější systém, tím je samozřejmě větší množství potenciálních problémů. U stálých zákazníků z řad servisů nabízíme i odborné poradenství. Konzultujeme s majitelem nebo úpravcem problém po všech stránkách a snažíme se najít řešení pro konkrétní vozidlo. Ve spoustě případů se jedná o typické problémy, ale v poslední době se objevují anomálie, ke kterým je nutné přistupovat individuálně a řešit je krok po kroku.

Nepostradatelnou součástí diesel-servisu je sekce pro vývoj a závodní modifikace. Pro zajímavost již delší dobu se zajímáme o piezoelektrický systém od Bosche, který je hojně používán mimo jiné pro 2.7TDI a 3.0TDI V6 CR motory. Tato motorizace má obrovský potenciál a v současné době testujeme závodní modifikace pro tyto motory. Nehovořím zde pouze o opravách a testech, ale vyvíjíme vlastní přestavby palivových soustav a to ne pouze u koncernu, ale například i pro BMW CR R6. Jelikož máme rádi výzvu a víme, že konkrétně těmto vstřikovačům se většina vyhýbá obloukem, protože se jedná o velmi složitý a problematický systém, my jsme zvolili přímočarou cestu k jádru této problematiky a intenzivně na ní pracujeme. Je to samozřejmě jedna z mnoha činností v rámci CR systémů. Všechny tyto získané informace jsou obrovským přínosem v rámci zvyšování výkonu. Díky znalostem, zkušenostem, ale především díky věnovanému času se nám podařilo odkrýt mnoho tajů, díky kterým jsme získali fantastické výstupní hodnoty a v kombinaci se softwarovou úpravou na míru se dostáváme na velmi zajímavá čísla.

Ve velmi blízké době budou tyto úpravy součástí našeho katalogu a realizace bude možná v Praze. Co se týče testování a oprav čerpadel a vstřikovačů je Vám náš diesel-servis plně k dispozici.

Zde naleznete základní informace o cenách: https://www.dp-race.com/dieselservis/

Konkrétní kalkulaci pro Vás je možné poslat na mail, případně ji probrat telefonicky.

Můžete mě kontaktovat pomocí soukromé zprávy zde na fóru nebo využít náš kontaktní formulář na stránkách https://www.dp-race.com/kontakty//kontaktujte-nas.php nebo pište na mail form@dieselpower.cz
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Zamčeno

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“