Felda 1.9TD a la RASTIKOS

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Janec
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 13 čer 2010, 20:21

Příspěvek od Janec »

pritlacak je muj lamela moje nechaval jsem ji jen preoblozit a za to si vzali 490 volal jsem tam jestli mi dali to hds a cemu je to horsi jak predtim a nedokazal mi odpovedet, ze pry ten hds pouzivaj vyhradne pote uz jen kovokeramika..
tak nwm asi koupim novy pritlacak(treba mam slabou pruzinu) a necham asi stocit setrvak o 1mm na vysku at to ma vetsi pritlak, a zkratim ovladani spojky je tam zbytecne velka paka-dlouhy chod a moc mekke..
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Janec píše:pritlacak je muj lamela moje nechaval jsem ji jen preoblozit a za to si vzali 490 volal jsem tam jestli mi dali to hds a cemu je to horsi jak predtim a nedokazal mi odpovedet, ze pry ten hds pouzivaj vyhradne pote uz jen kovokeramika..
tak nwm asi koupim novy pritlacak(treba mam slabou pruzinu) a necham asi stocit setrvak o 1mm na vysku at to ma vetsi pritlak, a zkratim ovladani spojky je tam zbytecne velka paka-dlouhy chod a moc mekke..
napiš nezávisle tomu zemkovi, to hds se vyznačuje že do obložení jsou zalisované jakoby provázky ale stejně vypadá i luk ale ty vlastnosti nemá, bohužel se musí obložení roznýtovat a pk se to dá na druhé straně posoudit je to tam napsíno,
nejsem žádný odborník jen blb co to tak pochopil, je jen divné že všude píšou jak po přeobloýení hds OK já taktéž OK a ty máš problém a podle mě máš obyč spojku, i ty prachy tomu odpovídají

keramika ta je cenově úplmě někde jinde to by tě porazilo a že je spojka měká je v pořádku to je každá nová, jak se ojede talířová pružina vyleze a ty vlastně jen přetláčíš pružinu ale přítlačný efekt je stejný
já té spojce dával i mazec že jsem ji lehce ve výkonu rozpojil a sepla hned tak rezervu na přenášení výkonu určitě má
nyní mi vznikl problém e jak jsem tomu dával zas mi teče převodovka, nic moc ale teče ;)
Uživatelský avatar
peter.H
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 23 říj 2011, 10:38

Příspěvek od peter.H »

Pasuje cerpadlo z Fiat Scudo 1.9 td na feldu?
Seat Leon 1.9TDI ARL EGR,MAF,KAT-OFF,GTB2264VKLR,Firad+80,S3_IC,Brembo334/280
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zb\ytečný experiment
Uživatelský avatar
peter.H
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 23 říj 2011, 10:38

Příspěvek od peter.H »

Nahodil som td cerpadlo z golfa 3 a nestartuje mi to, nastartuje ale len pod plnym plynom ked uberem tak zdochina co stym? rozvod mam dobre aj som skusal pootacat cerpadlo v drziaku nepomohlo nic...
Seat Leon 1.9TDI ARL EGR,MAF,KAT-OFF,GTB2264VKLR,Firad+80,S3_IC,Brembo334/280
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

čo stým? čerpadlo stojí za hov, čerpadlo se montuje vyčistění, přetěsněné a seřízené jinak jsou tyto nemoci, zkus to honit jak zdutou kozu jestli se nechytne

pak musíš mít průhlednou hadici a ac pumpu ze š 12O nebo fáčka a tahat naftu z hadice co de do čerpadla múže být plná bublin a pěny že máš ko termoventil na čerpadle

to je první po čem bych šel jestli de do čerpadla čistá nafta :?
Uživatelský avatar
peter.H
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 23 říj 2011, 10:38

Příspěvek od peter.H »

Rozbehal som to :) esta taka otazka na aky tlak maju byt nastavene trysky na lucas cerpadle? A ci mam zvysit tlak ked som nahodil toto bosch cerpadlo?
Seat Leon 1.9TDI ARL EGR,MAF,KAT-OFF,GTB2264VKLR,Firad+80,S3_IC,Brembo334/280
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já nic něměnil čerpadla přeci nerozhodujou
ale konstrukce trysek udává svůj tlak
Uživatelský avatar
peter.H
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 23 říj 2011, 10:38

Příspěvek od peter.H »

Sak ano to som sa pytal ci nemam zvysit tlak na tryskach...
Seat Leon 1.9TDI ARL EGR,MAF,KAT-OFF,GTB2264VKLR,Firad+80,S3_IC,Brembo334/280
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak víš každá tryska má svůj předepsaný tlak

kontrolní nastavovací a provozní
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

peter.H píše:Sak ano to som sa pytal ci nemam zvysit tlak na tryskach...
TD má většinou vyšší a pokud tam je Bosch, měly by tam být i Bosch vstřiky, ale často se to spáříi i se vstřiky z Lucase. Chce to jim tak 10 -15 přidat oproti normálním..Ale samozřejmě zkouška je vždy nejlepší, protože vztah předvstřiku versus tlak trysek je velmi blízký..Pokud ti to bude chytat na otočení studené- teplé, ale bude to třeba pokuřovat nebo na volnoběh zastudena vandrovat, chce to tryskám přidat.Při stavění čerpadla je dobře začít vždy s vyšším předvstřikem. a ten postupně snížit a ne naopak. Pokud motor chytne až po více otáčkách a je liný jako lemra a zdá se, že nejde na všechny válce a kouří TAK JE MALÝ PŘEDVSTŘIK.. Vždy pro chod trysek /hlavně starších použitých/je lepší vyšší vstřikovací tlak, který oddálí možná košťata paprsku a možné chcání trysky. Samozřejmě jde i o hlučnost motoru, kterou majitel "snese" , ale pro motor je lepší "rozhodný pravidelný chod bez zaváhání"...Nadměrně tichý chrochták, je nemocný chrochták... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“