Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Karfík75
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 24 led 2019, 11:07
Bydliště: Pečky

Příspěvek od Karfík75 »

Vkládám foto pánví z motoru, který mám teď na autě. Najeto 17tkm.Značka TH. Obrázek
S přátelským pozdravem Karfík
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

To nevypadá moc skvěle tedy... u levé prosvítá měď, pokud dobře vidím... To auto blbě maze nebo co to je?
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Karfík75 píše:Vkládám foto pánví z motoru, který mám teď na autě. Najeto 17tkm.Značka TH.
17 000 km, motor BXE (BLS)???
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Čep kliky je patrně uvnitř /ve středu / nižší, že to bere po krajích , nebo je křivá šála, popřípadě vytlučená ojnice..Není to moc obvyklé.., že to bere takhle u kraje..
nepropadat panice...
Karfík75
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 24 led 2019, 11:07
Bydliště: Pečky

Příspěvek od Karfík75 »

Tak to opravdu netuším. Ale ostatní šály vypadají tak, že časem by mohlo nastatto samé i u nich.
S přátelským pozdravem Karfík
Karfík75
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 24 led 2019, 11:07
Bydliště: Pečky

Příspěvek od Karfík75 »

Jedná se o motor BLS. Stav motoru tomu odpovídal...
S přátelským pozdravem Karfík
refresh
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 25 srp 2008, 14:31
Bydliště: Lbc

BXE 06

Příspěvek od refresh »

Je lepší udělat preventivně jako opatření šály a šrouby na BXE 11/06, má najeto 270tis.?
Hádám že asi jediná možnost bude rozdělat a podle toho jak budou vypadat je udělat. :roll:
Díky za rady.
GII 1.6TD->Tdi
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Přesně tak. Ale je možný, že tenhle ročník je má ještě dobrý. A ve 270ti by to už mohlo mít ojnici venku...
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

2006 jsou ještě v pohodě ;) problémové jsou hlavně 2007-2009 :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Steelstorm
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 15 bře 2013, 01:18

Příspěvek od Steelstorm »

Ahoj, kúpil som Octavku modelový rok 2007, v TP sa píše prvá evidencia 17.04.2007 čo ale v našich TP býva často zle, a môže to byť výroba 2006 kludne.

Nesledoval som celú tému, teda vedel by mi niekto poradiť či sa to tejto Octy týka? Je to BLS - TMBHS61ZX72127009

Má momentálne 230t km.
VW Passat 96kw AWX
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Určite ak chceš mať istotu tak to sprav, nikto ti na 100% nepovie či ti to vyletí alebo nevyletí
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Mxs11
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 17 lis 2015, 18:12

Příspěvek od Mxs11 »

Steelstorm: 230k může být těsně před smrtí, dělal jsem to v cca 220k a byly skoro KO.
Octavia 1 - 435k, 1.9TDI, s puvodnim turbem, nehoda, jinak by jezdila dodnes; Mazda 6 - nikdy vice, liska rezava; aktualne Golf V BLS (PD), 285k, DPF naprosto ok, vzkazuji vsem redaktorum-idiotum.
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 402
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Znamy taky minuly tyden vykoukla ven na Octavii 2, 1.9TDI.
Na volnobeh na semaforech.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

Vykukla uz niekomu ojnica nad 350tkm??...BXE,..kedze auto ma naj.390tKm bez problemu...alebo problemy sa prejavuju ovela skvor kedze tu citam ze zvacsa medzi 150-220tKm
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

400 000 km?
Ved to je stale obligatnych 190 - 230 000 km.
Tie auta uz 10 rokov drzia stale tie iste kilometre (LOL) .
Akurat problemy, ktore niekto riesi pri 400-500 000 km (vytlcene sachty, poloosy, vacky atd…), ini (drviva vacsina) riesia pri svojich 200 000km.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“