Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Po slevách se na 3000 dá bez problému dostat. A pokud bych opravdu vlastnil takový auto a chtěl mít jistotu že mě to nepotká 1000km od baráku, jako se tomu většinou stává, určitě bych tuhle variantu viděl jako lacinější.
A hlavně rychlejší,bezstarostnější, což je třeba pro mě důležitější..
A na kolik vyjde spodek nebo motor u tebe když seš takovej počtář?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Hlásim do klubu postihnutých ďalší kus - tiež BXE, modelový rok 2008, najazdené poctivých 152tkm, bez akéhokoľvek varovania to pri rýchlosti cca 110km/h v motore rachlo a zastavil sa.
Zatiaľ je to nerozobraté, ale bude to rovnaký problém - celý kryt a nápravnice sú od oleja, na plastovom kryte pod motorom je kopec kovových úlomkov, najmenšie veľkosti nechtu, tie vačšie aj ako 5x5 cm...
highlander píše:Hlásim do klubu postihnutých ďalší kus - tiež BXE, modelový rok 2008, najazdené poctivých 152tkm, bez akéhokoľvek varovania to pri rýchlosti cca 110km/h v motore rachlo a zastavil sa.
Zatiaľ je to nerozobraté, ale bude to rovnaký problém - celý kryt a nápravnice sú od oleja, na plastovom kryte pod motorom je kopec kovových úlomkov, najmenšie veľkosti nechtu, tie vačšie aj ako 5x5 cm...
a po týhle události, kdybys měl možnost to řešit preventivní výměnou ojnic za 500-600 Eur, co bys zvolil? Tuhle variantu nebo nechat před vánoci motor padnout?
biimbo - Keby to bolo moje auto, a vedel by si o tom, že tam je určitý problém, tak by som do toho určite investoval a dal to do poriadku predtým...
Problém je, že veľa ľudí ani len netuší, že nejaké fatálne problémy sa môžu vyskytnúť a myslia si, že stačí pravidelne meniť olej a max ešte rozvody raz za čas vymeniť...
Co se týká výroby v roce 2006 ale MR 2007, tak znám auta co mají dost přes 200, pár přes 300 a vše OK, některý jsou i služební a moc se s tím nikdo nemaže. Tak bych se toho ani moc nebál
Biimbo píše:Co se týká výroby v roce 2006 ale MR 2007, tak znám auta co mají dost přes 200, pár přes 300 a vše OK, některý jsou i služební a moc se s tím nikdo nemaže. Tak bych se toho ani moc nebál
presne take mam, 10/2006 MR07, 180tis km a nesetrim ju predtym tiez nebola urcite setrena, lebo to bolo firemne auto