Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 26 úno 2014, 13:02

Příspěvek od valekf »

Chlapy mam tu jedno bls, zacalo klepat, rozdelal se spodek zjistily se projety saly na 3. valci, vsude samy piliny, ojnice se nerozpadla, mam spodek asz, pujde to tam naroubit? Majitel chce at uz ho to prezije.
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Nejde zaměnit. Huml o tom píše níže v diskusi, viz téma "záměna bloku"
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

Nesla by vymenit len kluka?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pokud se nepletu, tak blok BLS kromě vodního výstupu má ještě díry na uchycení DPF vzadu.
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 26 úno 2014, 13:02

Příspěvek od valekf »

A nesla by teda da jen klika jak pise kolega? ja nevim ted rozmery
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Jen klika ne, ale klika + ojnice by tam jít měly.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

Neni "mala" kluka v 74kW? ci vsetko 1st gen PD ma väčšie oko ojnice?
pin hole / ojnične čapy su rovnake?
kluka ojnice piesty komplet by malo pasovat z hocicoho ak sa nemylim?
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 26 úno 2014, 13:02

Příspěvek od valekf »

Tak majitel prisel s resenim, ze se da klika prebrousit a hodi se brusovy loziska, ja to moc delat nechci, kdyz se podivam na tu kliku jak malo matrose tam je oproti rotacce. Radsi bych opravdu dal asz/arl kliku + ojnice
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

a co ojnica kde sa to pretocilo?
ja by som tiez radsej dal kluku z asz
Ryder3.0
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 20 zář 2020, 10:41
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od Ryder3.0 »

Prosím vás. Všechen ten spam se mi pročítat nechce, kdyz vezmu v potaz časovou náročnost. Může mi tedy někdo shrnout, od do jakého roku a měsíce se BXE tato vada týká? Můžu nějak zjistit, jestli se to týká i mého BXE? Co vše nechat vyměnit a jaká je cena? Díky :(
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Pokud se ti nechce, tak se dá zkráceně říci, že tohle nikdo neví , jedině ta věštecká koule. Nech si někde sundat vanu a zkontrolovat stav..
nepropadat panice...
Ryder3.0
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 20 zář 2020, 10:41
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od Ryder3.0 »

Ještě jsem chtěl všechny účastníky diskuze poprosit zda-li by se k tématu mohli vyjádřit jen ti, kteří vlastní nebo vlastnili BXE. Snad toho není mnoho.
Uživatelský avatar
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Na autě s BXE motorem vyrobeném v 6 měsíci 2006 žádný problém moje auto vyrobené 12/2007 šály projeté na 140tis km

Co jsme na dílně měnily tak vše co mělo původní motor a bylo po roce 2007 tak tam byly šály na výměnu.
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Obecně auta vyrobené v roce 2006 nemají problém a to včetně modelového roku 2007 který nabíhal 6/2006. Od výroby v roce 2007 je to až po první facelifty u kterých prý taky pár kusů vylítlo tj. 10/2008 rizikové období. Ja teda facelift ještě s dírou neviděl ale jen slyšel. Kdy v roce 2007 to lítalo těžko říct. Dělám auta do 9/2006 kde není problém nikde, a pak až od 6/2008 tedy už MR 2009 kde kupodivu nevylítalo taky nic.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Já měl bxe 05/2007,500tis najeto a ojnice byly původní....
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“