Chlapy mam tu jedno bls, zacalo klepat, rozdelal se spodek zjistily se projety saly na 3. valci, vsude samy piliny, ojnice se nerozpadla, mam spodek asz, pujde to tam naroubit? Majitel chce at uz ho to prezije.
Neni "mala" kluka v 74kW? ci vsetko 1st gen PD ma väčšie oko ojnice?
pin hole / ojnične čapy su rovnake?
kluka ojnice piesty komplet by malo pasovat z hocicoho ak sa nemylim?
Tak majitel prisel s resenim, ze se da klika prebrousit a hodi se brusovy loziska, ja to moc delat nechci, kdyz se podivam na tu kliku jak malo matrose tam je oproti rotacce. Radsi bych opravdu dal asz/arl kliku + ojnice
Prosím vás. Všechen ten spam se mi pročítat nechce, kdyz vezmu v potaz časovou náročnost. Může mi tedy někdo shrnout, od do jakého roku a měsíce se BXE tato vada týká? Můžu nějak zjistit, jestli se to týká i mého BXE? Co vše nechat vyměnit a jaká je cena? Díky
Ještě jsem chtěl všechny účastníky diskuze poprosit zda-li by se k tématu mohli vyjádřit jen ti, kteří vlastní nebo vlastnili BXE. Snad toho není mnoho.
Obecně auta vyrobené v roce 2006 nemají problém a to včetně modelového roku 2007 který nabíhal 6/2006. Od výroby v roce 2007 je to až po první facelifty u kterých prý taky pár kusů vylítlo tj. 10/2008 rizikové období. Ja teda facelift ještě s dírou neviděl ale jen slyšel. Kdy v roce 2007 to lítalo těžko říct. Dělám auta do 9/2006 kde není problém nikde, a pak až od 6/2008 tedy už MR 2009 kde kupodivu nevylítalo taky nic.