Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 dub 2007, 18:44

Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Příspěvek od erikb »

Zdar Hoši.
Octavia 2 rv2008 kód motora BXE najazdených 138 000km.
Počas jazdy sa v ňom rozpadla ojnica na 4 valci.
Na fóre sa to už preberalo ale aj tak neviem pochopiť čím to je lebo chalani tu písali že väčšinou to spraví medzi prvým a druhým valcom niekto že na treťom a tu sa rozpadla na 4 valci.
Auto krásne šľapalo ,,,neklepalo a nič nenasvedčovalo tomu že motor končí a z ničoho nič len rana a bolo po motore.
Po rozobratí zistené že to najprv muselo utrhnúť čap od piestu a následne došlo k zlomeniu ojnice.
A ja sa pýtam čím to je? ...žeby nekvalita materiálu? (piestu)
alebo nejaká konštrukčná chyba? alebo nedostatočné mazanie?
podotýkam že tam bol aj čip na 140 HP, ale od renomovanej firmy, ale to stým asi nemá nič spoločné keďže som čítal že sa to stalo poniektorým aj bez čipu.

A ešte jedna otázočka čo za motor by ste tam doporučili namiesto BXE aj keď si myslím že spodok motora je u týchto 1,9 rovnaký.Obrázek
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1444
Registrován: 02 srp 2008, 22:57

Příspěvek od e36power »

ty šrouby stojej za hovno.
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

neco podobnyho mame ted na dilne, focus 1.8, asi se protocilo futro v ojnici na pistnim cepu a tim se hryzlo az se pak oko roztrhlo a nez auto zastavilo, tak to nadelalo docela pekny bongo, samozrejme ze majitel nam rekl, ze se mu zdalo, ze auto nejak nejede a neco tam rachotilo, tak dojel na pumpu (LOL) (LOL) (LOL)
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jelikož to neklepalo a stalo se to "najednou", patrně se zadřel píst, což by bylo vidět na válci..Kdyby odešly šrouby nebo se začala přidírat ojnice na klice, bude to nejdříve klepat.Takováto destrukce se musela stát ve velkém kalupu a moc nevěřím, že nic předtím nevarovalo..A chip od kohokoliv, kdy se pouze zvýší tlak turba a přidá nafta a například zůstane olejové hospodářství na LL, je píčovina.Je to důsledek úpravců od čistých montérek, kteří motor viděli jen pod kapotou.. :o
nepropadat panice...
Marek 320
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 17 srp 2011, 23:12

Příspěvek od Marek 320 »

Na nektery serii bxe,mezi 2008-2009,jsou přetažený šrouby,proto to ulítne.a většinou se to stane mezi 120-180tis.kdo ma tehle motor tak lepší dat nový šrouby utahnout na moment a je klid.
blade6591
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 10 dub 2011, 19:07
Bydliště: Mauacky

Příspěvek od blade6591 »

videl niekdo BXE motor z roku 2006 KO ? Lebo co sledujem vždy 07 a vyššie..
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Mě vylítly ojnice na dvou motorech BLS při normální jízdě, 2,5 roku starý, oba motory cca 130 tkm najeto. Bez úprav.
Oct asv 2000, DieselPower
Marek 320
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 17 srp 2011, 23:12

Příspěvek od Marek 320 »

BLS,se to tyka taky..
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Takže jak, praskne šroub, oko dále drží jen na jednom ( viz obrázek ), začne se to přídírat a pak rup praskne ojnice?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Marek 320 -a ty nové šrouby již budou lepší..? Viděl jsem několik ojničních šroubů/asi ne z BXE / které díky velkým svalům mechánů byly až o 1/3 delší..Byly zeslabeny tak, že je to až neuvěřitelné , ale byly vcelku. Samozřejmě nezřízená moda úpravců a touha majitelů o nesmyslných výkonech má své důsledky...Když přijede borec v Audi na inzerát k chipování motoru, sedne do auta a zeptá se, tak kolik ? A podle peněz majitele zvedne výkon.Majitel zaplatí, natočí a dá mu kládu...Toho úpravce nezajímá, v jakém stavu je motor, na jakém oleji jezdí apod...Co mu je vlastně do toho , když je blb majitel..Panu Abarthovi a podobným mistrům by se z toho přivodil nervový záchvat... :)
nepropadat panice...
Marek 320
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 17 srp 2011, 23:12

Příspěvek od Marek 320 »

jo mělo by to bejt dobry.Asi ty šrouby za moc nestojej.Udajně na některejch seriich tehlech 77kw motoru je to prostě už z linky přetaženy,šrouby jsou natažený a nevydrží to..
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2374
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

mame doma BLS,v motore este nic nemene okrem rozvodu,oleja..odporucate kupit nove sruby a vymenit ich?je to rok 2007
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Marek 320
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 17 srp 2011, 23:12

Příspěvek od Marek 320 »

Jeden šroub stojí 90kč.Ja bych je tam radši dal,jistota je jistota.Až budeš třeba měnit olej,práce max na dvě hodky..
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1184
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

Jo,když to tady tak čtu tak bych to taky radši doporučil. ;)
Aspon bude klidnější spaní.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 dub 2007, 18:44

Příspěvek od erikb »

Auto bolo čipovene v originál firme a bolo aj na brzde čip bol robeny priamo na auto( žiadne nalievanie softvéru ).
A utrhlo to na pieste a nie na srubach tak neviem či sa oplatí meniť tie šruby.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“