Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Jelito píše:dostal ji mladý střelec který ji asi dal čouda na dálnici. Rána, rozblikaly se kontrolky a jen olejová čára. Ojnice venku. Měla něco přes 200 tisíc na tachu...
střelci dokážou zázraky vzpomenu jednoho firma plastová okna, dal s feldou a s vozíkem na okna z kopce na dálnici 180 km/h,

dokázal skurvit vozík i feldu, taky jednou na feldě řadil šestku, fakt tu šestku tam dostal, vytrhl se diferák z převodovky a vletěl do spojky, to pokud nevidíš nepochopíš,
asi moc nechlastal ale zornice měl furt jak pětikoruny ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

No Miloši, mlaďoši byli vždy perfektní na to, vyhnat kocoury z potrápených motorů od loudalů a šetřílků..Už v učení mi mistr povídá, mladej dej mu, co se do něho vejde...A to byl pionýr Jawa 21, s kterou jezdil dědek a na trojku jezdil krokem..Pindour pořád měl nějakou závadu...Samozřejmě PD střelbu mockrát nezažije, a když nepadne do nouzáku, tak bude v panice, když mu někdo naloží....ale mám zato, že střelec v tom byl asi nevinně , prostě nastal čas a pokud tam byl olej a motor si ho necucl , tak měl jen smůlu. Italská oprava prostě na chrochtáky moc neplatí... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše: moc neplatí... :)
já osobně mám ke každému motoru + to další velkou úctu, šetrnost je moje priorita, umím si vážit té práce než něco skurvit ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, souhlas, ale mnoho opatrnosti často vede k opaku..Fyzikálním zákonům neutečeš, je to stejné jako maminčin mazánek, je v životě k ničemu.. :)
nepropadat panice...
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Myslí to vážně a celý život žiji v omylu?
Obrázek
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3460
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Blbost...Bronz je špatně.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00

Příspěvek od marian.marcin »

No a potom si urobme obraz o odbornosti redaktorov týchto príspevkov (LOL)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Já jsem vždycky považoval šály projekty na základní matros jako KO :?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já tomu nerozumím..Co je je-li bronzová a nepoškozená, nejsou nutné další akce? A že je čtvrtá šála nejryzikovější, je jasné, když je nejdál od olejové i vodní pumpy ..Kde tohle uveřejnili, chtělo by si to přečíst celé.. :o
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3491
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Kdo měl někdy na ponku havarovaný BXE/BLS musí přece vědět, že k tomu došlo z důvodu vysypané kompozice. Ne z důvodu šál probroušených na bronz.
Oct asv 2000, DieselPower
Bravomv
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 17 říj 2017, 19:31

Příspěvek od Bravomv »

Už jsem to tady psal, je to z článku posledního čísla Světa motorů, kde se nějaký strojař věnoval problematice vyletěných ojnic na motorech BXE a BLS. Jsou tam toho 4 strany textu. Zkráceně z článku vyplývá, že havárie jsou způsobeny jak špatným materiálem šálů, špatným utahovacím momentem šroubů ojnic a špatnými šrouby. Chce si to prostě přečíst.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3460
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Já tu měl jeden padlý BXE na klice a šály byly naprosto ok. Žádná vyloupaná kompozice nebo tak. I šrouby byly na svých místech. Ta ojnice byla roztržená nad šroubem. Možná ještě někde najdu fotku. Já osobně si myslím že problém je podtáčení. Tady u toho motoru rozhodně byl, 4x4 a dlouhodobá spotřeba okolo komína měl 5.4l. To já se svou předokolkou jezdím o litr víc. Ale je pravda že i ve městě jezdím většinou za 3 a málokdy se mi dostane rafika pod 1600 ot.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
tom hanks
Přispěvovatel
Příspěvky: 254
Registrován: 27 črc 2015, 21:08

Příspěvek od tom hanks »

jericho-3 píše:Já tomu nerozumím..Co je je-li bronzová a nepoškozená, nejsou nutné další akce? A že je čtvrtá šála nejryzikovější, je jasné, když je nejdál od olejové i vodní pumpy ..Kde tohle uveřejnili, chtělo by si to přečíst celé.. :o
Pamatuj , slovo "riziko" u tebe vždy jen a pouze podle vzoru "jericho" ! ( k doptání také zde : https://www.pravidla.cz/
) :D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Pravdu máš a je to ostuda... (wallbash)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3491
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Tomas6 píše:Já tu měl jeden padlý BXE na klice a šály byly naprosto ok. Žádná vyloupaná kompozice nebo tak. I šrouby byly na svých místech. Ta ojnice byla roztržená nad šroubem. Možná ještě někde najdu fotku. Já osobně si myslím že problém je podtáčení. Tady u toho motoru rozhodně byl, 4x4 a dlouhodobá spotřeba okolo komína měl 5.4l. To já se svou předokolkou jezdím o litr víc. Ale je pravda že i ve městě jezdím většinou za 3 a málokdy se mi dostane rafika pod 1600 ot.
Měl jsem pod sebou 4 BLS ze stejný série, kupovaný nový v autorizáku, každý mělo svýho řidiče. Já měl jedno z nich. Jezdil jsem s tím nejostřejc, nejvyšší spotřeba (8,5l/100km, Caddy Maxi) a ojnice šla ve 120ti tkm ven. Ostatní šly postupně za mnou. Největšímu loudalovi vyletěla ve 185ti tkm.
Všude byla vysypaná kompozice.
Na podtáčení bych to nesváděl.
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“