Stránka 1 z 132
Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Napsal: 18 lis 2012, 11:40
od erikb
Zdar Hoši.
Octavia 2 rv2008 kód motora BXE najazdených 138 000km.
Počas jazdy sa v ňom rozpadla ojnica na 4 valci.
Na fóre sa to už preberalo ale aj tak neviem pochopiť čím to je lebo chalani tu písali že väčšinou to spraví medzi prvým a druhým valcom niekto že na treťom a tu sa rozpadla na 4 valci.
Auto krásne šľapalo ,,,neklepalo a nič nenasvedčovalo tomu že motor končí a z ničoho nič len rana a bolo po motore.
Po rozobratí zistené že to najprv muselo utrhnúť čap od piestu a následne došlo k zlomeniu ojnice.
A ja sa pýtam čím to je? ...žeby nekvalita materiálu? (piestu)
alebo nejaká konštrukčná chyba? alebo nedostatočné mazanie?
podotýkam že tam bol aj čip na 140 HP, ale od renomovanej firmy, ale to stým asi nemá nič spoločné keďže som čítal že sa to stalo poniektorým aj bez čipu.
A ešte jedna otázočka čo za motor by ste tam doporučili namiesto BXE aj keď si myslím že spodok motora je u týchto 1,9 rovnaký.

Napsal: 18 lis 2012, 12:12
od e36power
ty šrouby stojej za hovno.
Napsal: 18 lis 2012, 12:27
od romanespana
Napsal: 18 lis 2012, 12:31
od jericho-3
Jelikož to neklepalo a stalo se to "najednou", patrně se zadřel píst, což by bylo vidět na válci..Kdyby odešly šrouby nebo se začala přidírat ojnice na klice, bude to nejdříve klepat.Takováto destrukce se musela stát ve velkém kalupu a moc nevěřím, že nic předtím nevarovalo..A chip od kohokoliv, kdy se pouze zvýší tlak turba a přidá nafta a například zůstane olejové hospodářství na LL, je píčovina.Je to důsledek úpravců od čistých montérek, kteří motor viděli jen pod kapotou..

Napsal: 18 lis 2012, 12:40
od Marek 320
Na nektery serii bxe,mezi 2008-2009,jsou přetažený šrouby,proto to ulítne.a většinou se to stane mezi 120-180tis.kdo ma tehle motor tak lepší dat nový šrouby utahnout na moment a je klid.
Napsal: 18 lis 2012, 12:45
od blade6591
videl niekdo BXE motor z roku 2006 KO ? Lebo co sledujem vždy 07 a vyššie..
Napsal: 18 lis 2012, 12:48
od Pája 19
Mě vylítly ojnice na dvou motorech BLS při normální jízdě, 2,5 roku starý, oba motory cca 130 tkm najeto. Bez úprav.
Napsal: 18 lis 2012, 12:55
od Marek 320
BLS,se to tyka taky..
Napsal: 18 lis 2012, 12:58
od Tomas.cz
Takže jak, praskne šroub, oko dále drží jen na jednom ( viz obrázek ), začne se to přídírat a pak rup praskne ojnice?
Napsal: 18 lis 2012, 12:59
od jericho-3
Marek 320 -a ty nové šrouby již budou lepší..? Viděl jsem několik ojničních šroubů/asi ne z BXE / které díky velkým svalům mechánů byly až o 1/3 delší..Byly zeslabeny tak, že je to až neuvěřitelné , ale byly vcelku. Samozřejmě nezřízená moda úpravců a touha majitelů o nesmyslných výkonech má své důsledky...Když přijede borec v Audi na inzerát k chipování motoru, sedne do auta a zeptá se, tak kolik ? A podle peněz majitele zvedne výkon.Majitel zaplatí, natočí a dá mu kládu...Toho úpravce nezajímá, v jakém stavu je motor, na jakém oleji jezdí apod...Co mu je vlastně do toho , když je blb majitel..Panu Abarthovi a podobným mistrům by se z toho přivodil nervový záchvat...

Napsal: 18 lis 2012, 13:06
od Marek 320
jo mělo by to bejt dobry.Asi ty šrouby za moc nestojej.Udajně na některejch seriich tehlech 77kw motoru je to prostě už z linky přetaženy,šrouby jsou natažený a nevydrží to..
Napsal: 18 lis 2012, 13:18
od eazy20
mame doma BLS,v motore este nic nemene okrem rozvodu,oleja..odporucate kupit nove sruby a vymenit ich?je to rok 2007
Napsal: 18 lis 2012, 13:40
od Marek 320
Jeden šroub stojí 90kč.Ja bych je tam radši dal,jistota je jistota.Až budeš třeba měnit olej,práce max na dvě hodky..
Napsal: 18 lis 2012, 14:34
od skoda
Jo,když to tady tak čtu tak bych to taky radši doporučil.
Aspon bude klidnější spaní.
Napsal: 18 lis 2012, 14:38
od erikb
Auto bolo čipovene v originál firme a bolo aj na brzde čip bol robeny priamo na auto( žiadne nalievanie softvéru ).
A utrhlo to na pieste a nie na srubach tak neviem či sa oplatí meniť tie šruby.