Morava tip na chip

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Kmotr
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 19 dub 2014, 14:27

Příspěvek od Kmotr »

neporadí prosím někdo kde by mohla být chyba? Vše okolo motoru se už zkontrolovalo.
Naposledy upravil(a) Kmotr dne 19 dub 2014, 16:43, celkem upraveno 1 x.
Kmotr
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 19 dub 2014, 14:27

Příspěvek od Kmotr »

V mém případě to bylo na doporučení od jednoho mechanika z autorizáku.
Vůbec jsem neřešil kolik bude chipování stát, jen jsem chtěl někoho, kdo to fakt umí a kdo to udělá dobře, jen decentně, aby to nebylo na úkor životnosti motoru. Pána tunera jsem žádal, že to chci zvednout jen tak o cca 10%. Říkal že bez obav, že se nic nepodělá, tvrdil mi, že má obrovskou zkušenost! Na rozdíl od ostatních tunerů!
Až po té jsem pochopil, že jsem absolvoval velmi neprofesionální službu.
Je to moje blbost....a velmi drahé ponaučení :-(
LukeOII
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 11 led 2011, 12:03

Příspěvek od LukeOII »

Zdravím, takže na Moravě mi doporučíte jen tdifun?
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

za mně jednoznačně tdifun.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Nikomu jinýmu bych auto nesveril..... Takže za mě taky jednoznačně fun ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

standa123 píše:Nikomu jinýmu bych auto nesveril..... Takže za mě taky jednoznačně fun ;)
Je to jednoduche: protoze na DP nemas (nechces tolik investovat) vyjma Mirulaka nejspis nikoho jineho, co by stal za zminku neznas...subjektivni domnenka na zaklade zkusenosti po diskuzi s ruznymi lidmi.

Hodne lidi tu doporucuje Dimce (TDIfun), protoze jeho obecne znama lokalni konkurence nestoji za zminku a malokdo zna Tomase Kleina.
LukeOII píše:Zdravím, takže na Moravě mi doporučíte jen tdifun?
Tomas, narozdil od Dimce disponuje vlastni zatezovou brzdou MAHA ale hlavne odpovidajicim vzdelanim a zazemim, ktere mu nebrani v tom, aby si sam navrhoval, vyvijel a vyrabel pomocnou podpurnou elektroniku. Jeho postupy jsou zalozeny na vedomostech, nikoliv nahodach, necistych zdrojich informaci, lstech a kradezi.

Libi se mi jeho inovativni a zvidavy pristup, ochota zkouset nove veci. Jeho problemem vsak neni nedostatek know-how, znalosti, kontaktu ale jak tomu u drtive vetsiny opravdu schopnych byva - cas. Je priznivcem ovladani turbodmychadel za pomoci REA a jinych efektivnich a novodobych pristupu. Moc lidi o nem nevi protoze on reklamu nevyhledava a je tezsi se k nemu dostat protoze dela za rozumne ceny, kvalitne a s dobrym pristupem. Ale za pokus nic nedas Obrázek :wink:

... osobne si dovolim pristoupit k velice odvazne myslence: paklize by byl o deset let starsi, mel by Richard bud velice schopneho spojence nebo konkurenta, kterym se Dimec nikdy nemel (napriklad jeho uvodnim znacne necistym vstupem do tohoto odvetvi) ani zdaleka sanci stat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
LukeOII
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 11 led 2011, 12:03

Příspěvek od LukeOII »

A jak je to s stk? Bývá u chipovaného auta problém nebo to nepoznají?
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Teď sem dělal STK a byl problém velikej no s leonem (noteeth) (noteeth) (noteeth)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Musite si zvolit upravce, ktery to umi udelat tak, aby to (na zaklade kourivosti) nepoznali, jde to i s GTB2260VK a R783 udelat tak, aby to melo super emise...akorat to musi upravce umet (co je mi znamo, DP i Tomas to umej) :wink:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Já bych nelitoval cesty do Prahy, vždyť to není z Moravy takovej hektar a svěřil bych auto jedině DIESELPOWERU, vždy maximálni spokojenost a zádnej problém a to ani s kouřivostí :havaj:
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

TDIFUN to samozřejmě umí taky.

navíc emise se poněkud měří na místě na neutrál, bez zátěže... čili v tomto režimu nic upraveného být ani nemusí a u normálního úpravce ani není.

Samozřejmě pokud máte nějaké brutal trysky a podobně, tak to nepořeší žádný soft
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

upřímně dneska po všech peripetiích s čipováním, bych volil úpravce s dílnou, který dělá vše komplexně, vždycky se může a nemusí projevit problem a tušim, že nechceš nikam jezdit 4x-5x jako já, Mirulák je úžasnej úpravce, rozumí tomu jako málokdo tady, klobou dolu před jeho zkušenostmi, ale hlavně znalostmi z vysoké školy, které když ti říká, tak ani nechápeš co mluví, má to ale jednu nevýhodu, do auta ani z auta ti nic nevymontuje, je závislý na svém kamarádovi mechanikovi, kterej je takovej s prominutím polopodvodníček...Mluvím z vlastní zkušenosti... Takže pokud je možnost najít mechanika + chiptunera, který umí řešit auto tak, že ho otestuje ve všech jízdních režimech a popřípadě sešteluje turbo nebo vymění nefkční věci, tak je to z mého subjektivního pohledu to nejlepší na trhu :)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

zero1724 píše:upřímně dneska po všech peripetiích s čipováním, bych volil úpravce s dílnou, který dělá vše komplexně, vždycky se může a nemusí projevit problem a tušim, že nechceš nikam jezdit 4x-5x jako já, Mirulák je úžasnej úpravce, rozumí tomu jako málokdo tady, klobou dolu před jeho zkušenostmi, ale hlavně znalostmi z vysoké školy, které když ti říká, tak ani nechápeš co mluví, má to ale jednu nevýhodu, do auta ani z auta ti nic nevymontuje, je závislý na svém kamarádovi mechanikovi, kterej je takovej s prominutím polopodvodníček...Mluvím z vlastní zkušenosti... Takže pokud je možnost najít mechanika + chiptunera, který umí řešit auto tak, že ho otestuje ve všech jízdních režimech a popřípadě sešteluje turbo nebo vymění nefkční věci, tak je to z mého subjektivního pohledu to nejlepší na trhu :)
Muzes nam prosim sdelit o koho se jedna? Abychom si meli moznost dat pozor...preci jen, od toho forum take je, ne? ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Forest píše: Muzes nam prosim sdelit o koho se jedna? Abychom si meli moznost dat pozor...preci jen, od toho forum take je, ne? ;)
Můžu, je to Pavel Zelinger z Prahy, auto u něho bylo přes měsíc (přefuky a čerpadlo), nekomunikoval, nezvedal telefony, když se něco podělalo nedal ani vědět, měnil si co si chtěl, ani to co nebylo potřeba... házel ceny od boku, slíbil jednu cenu, pak cena stoupla o minimálně 100% a víc... Milan si za jeho prací ale stojí, tak třeba jsem byl jedinej...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

zero1724 píše: Můžu, je to Pavel Zelinger z Prahy, auto u něho bylo přes měsíc (přefuky a čerpadlo), nekomunikoval, nezvedal telefony, když se něco podělalo nedal ani vědět, měnil si co si chtěl, ani to co nebylo potřeba... házel ceny od boku, slíbil jednu cenu, pak cena stoupla o minimálně 100% a víc... Milan si za jeho prací ale stojí, tak třeba jsem byl jedinej...
Diky za odpoved, vazim si toho. Hrozne jsem se bal, ze je to nekdo jiny, ze zmenil svuj precizni pristup.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“