Morava tip na chip
Moderátoři: šulda, Moderátoři
V mém případě to bylo na doporučení od jednoho mechanika z autorizáku.
Vůbec jsem neřešil kolik bude chipování stát, jen jsem chtěl někoho, kdo to fakt umí a kdo to udělá dobře, jen decentně, aby to nebylo na úkor životnosti motoru. Pána tunera jsem žádal, že to chci zvednout jen tak o cca 10%. Říkal že bez obav, že se nic nepodělá, tvrdil mi, že má obrovskou zkušenost! Na rozdíl od ostatních tunerů!
Až po té jsem pochopil, že jsem absolvoval velmi neprofesionální službu.
Je to moje blbost....a velmi drahé ponaučení
Vůbec jsem neřešil kolik bude chipování stát, jen jsem chtěl někoho, kdo to fakt umí a kdo to udělá dobře, jen decentně, aby to nebylo na úkor životnosti motoru. Pána tunera jsem žádal, že to chci zvednout jen tak o cca 10%. Říkal že bez obav, že se nic nepodělá, tvrdil mi, že má obrovskou zkušenost! Na rozdíl od ostatních tunerů!
Až po té jsem pochopil, že jsem absolvoval velmi neprofesionální službu.
Je to moje blbost....a velmi drahé ponaučení
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Je to jednoduche: protoze na DP nemas (nechces tolik investovat) vyjma Mirulaka nejspis nikoho jineho, co by stal za zminku neznas...subjektivni domnenka na zaklade zkusenosti po diskuzi s ruznymi lidmi.standa123 píše:Nikomu jinýmu bych auto nesveril..... Takže za mě taky jednoznačně fun
Hodne lidi tu doporucuje Dimce (TDIfun), protoze jeho obecne znama lokalni konkurence nestoji za zminku a malokdo zna Tomase Kleina.
Tomas, narozdil od Dimce disponuje vlastni zatezovou brzdou MAHA ale hlavne odpovidajicim vzdelanim a zazemim, ktere mu nebrani v tom, aby si sam navrhoval, vyvijel a vyrabel pomocnou podpurnou elektroniku. Jeho postupy jsou zalozeny na vedomostech, nikoliv nahodach, necistych zdrojich informaci, lstech a kradezi.LukeOII píše:Zdravím, takže na Moravě mi doporučíte jen tdifun?
Libi se mi jeho inovativni a zvidavy pristup, ochota zkouset nove veci. Jeho problemem vsak neni nedostatek know-how, znalosti, kontaktu ale jak tomu u drtive vetsiny opravdu schopnych byva - cas. Je priznivcem ovladani turbodmychadel za pomoci REA a jinych efektivnich a novodobych pristupu. Moc lidi o nem nevi protoze on reklamu nevyhledava a je tezsi se k nemu dostat protoze dela za rozumne ceny, kvalitne a s dobrym pristupem. Ale za pokus nic nedas
... osobne si dovolim pristoupit k velice odvazne myslence: paklize by byl o deset let starsi, mel by Richard bud velice schopneho spojence nebo konkurenta, kterym se Dimec nikdy nemel (napriklad jeho uvodnim znacne necistym vstupem do tohoto odvetvi) ani zdaleka sanci stat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Musite si zvolit upravce, ktery to umi udelat tak, aby to (na zaklade kourivosti) nepoznali, jde to i s GTB2260VK a R783 udelat tak, aby to melo super emise...akorat to musi upravce umet (co je mi znamo, DP i Tomas to umej)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
upřímně dneska po všech peripetiích s čipováním, bych volil úpravce s dílnou, který dělá vše komplexně, vždycky se může a nemusí projevit problem a tušim, že nechceš nikam jezdit 4x-5x jako já, Mirulák je úžasnej úpravce, rozumí tomu jako málokdo tady, klobou dolu před jeho zkušenostmi, ale hlavně znalostmi z vysoké školy, které když ti říká, tak ani nechápeš co mluví, má to ale jednu nevýhodu, do auta ani z auta ti nic nevymontuje, je závislý na svém kamarádovi mechanikovi, kterej je takovej s prominutím polopodvodníček...Mluvím z vlastní zkušenosti... Takže pokud je možnost najít mechanika + chiptunera, který umí řešit auto tak, že ho otestuje ve všech jízdních režimech a popřípadě sešteluje turbo nebo vymění nefkční věci, tak je to z mého subjektivního pohledu to nejlepší na trhu
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Muzes nam prosim sdelit o koho se jedna? Abychom si meli moznost dat pozor...preci jen, od toho forum take je, ne?zero1724 píše:upřímně dneska po všech peripetiích s čipováním, bych volil úpravce s dílnou, který dělá vše komplexně, vždycky se může a nemusí projevit problem a tušim, že nechceš nikam jezdit 4x-5x jako já, Mirulák je úžasnej úpravce, rozumí tomu jako málokdo tady, klobou dolu před jeho zkušenostmi, ale hlavně znalostmi z vysoké školy, které když ti říká, tak ani nechápeš co mluví, má to ale jednu nevýhodu, do auta ani z auta ti nic nevymontuje, je závislý na svém kamarádovi mechanikovi, kterej je takovej s prominutím polopodvodníček...Mluvím z vlastní zkušenosti... Takže pokud je možnost najít mechanika + chiptunera, který umí řešit auto tak, že ho otestuje ve všech jízdních režimech a popřípadě sešteluje turbo nebo vymění nefkční věci, tak je to z mého subjektivního pohledu to nejlepší na trhu
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Můžu, je to Pavel Zelinger z Prahy, auto u něho bylo přes měsíc (přefuky a čerpadlo), nekomunikoval, nezvedal telefony, když se něco podělalo nedal ani vědět, měnil si co si chtěl, ani to co nebylo potřeba... házel ceny od boku, slíbil jednu cenu, pak cena stoupla o minimálně 100% a víc... Milan si za jeho prací ale stojí, tak třeba jsem byl jedinej...Forest píše: Muzes nam prosim sdelit o koho se jedna? Abychom si meli moznost dat pozor...preci jen, od toho forum take je, ne?
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Diky za odpoved, vazim si toho. Hrozne jsem se bal, ze je to nekdo jiny, ze zmenil svuj precizni pristup.zero1724 píše: Můžu, je to Pavel Zelinger z Prahy, auto u něho bylo přes měsíc (přefuky a čerpadlo), nekomunikoval, nezvedal telefony, když se něco podělalo nedal ani vědět, měnil si co si chtěl, ani to co nebylo potřeba... házel ceny od boku, slíbil jednu cenu, pak cena stoupla o minimálně 100% a víc... Milan si za jeho prací ale stojí, tak třeba jsem byl jedinej...
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)