Stránka 1 z 3
Jak jste dneska nastartovali?
Napsal: 09 pro 2012, 10:05
od milda.svo
Jak jste dneska nastartovali?
Napsal: 09 pro 2012, 10:10
od pstejski
normálně klíčkem

Napsal: 09 pro 2012, 10:13
od Marek77
Tak nějak...
Otočím, počkám, až zhasne žhavení, startuji a po dvojím otočení motoru prostě vrčíme..... Nemám problém ani v minus dvaceti, a to tam teď mám MEŘO.
Napsal: 09 pro 2012, 10:23
od Ivo
pstejski píše:normálně klíčkem

taky tak....-15°C 5 ročná Varta..na dve nažhavenia...kroch , kroch

Napsal: 09 pro 2012, 10:25
od pavelexc
už sem to psal jinde takto: mi to taky nedalo to prubnout na mym ASV nalitano 300tis,s odpojením žhavek venku -14°C auto stalo netknutě 2 dny,parkrat se motor převalil no 5s to ani nebylo a motor čapnul na všechny 4 valce a dymovnice taky žadná,no máme to supr stoje
Napsal: 09 pro 2012, 10:36
od Marek77
Žhavení je tam od toho, aby se používalo. Takže odpojovat v mrazu žhavení je podle mě nerozum. Ale dejme tomu.....
Každopádně pro úspěšný start (studený i teplý) je důležitá trojice věcí: Kompresní tlak, kvalitní baterka a v pořádku startér. Pak nemůže být problém.
Napsal: 09 pro 2012, 10:43
od pavelexc
Marek77 píše:Žhavení je tam od toho, aby se používalo. Takže odpojovat v mrazu žhavení je podle mě nerozum. Ale dejme tomu.....
Každopádně pro úspěšný start (studený i teplý) je důležitá trojice věcí: Kompresní tlak, kvalitní baterka a v pořádku startér. Pak nemůže být problém.
se to tu někde řešilo tak mě zajimalo jak to chytne když to člověk nevyzkouší tak neuvěří,už mám žhavení zase ok
Napsal: 09 pro 2012, 10:49
od Marek77
Tak když je kolem nuly, tak většinou taky nečekám na zhasnutí žhavení a normálně to naskočí. Ve větších mrazech tomu radši dávám volný průběh. V poslední době nežhavím vůbec, protože používám nezávislé topení. Až si říkám, že ty svíčky asi vyndám a uložím do skříně - vozí se zadarmo, to se mi nelíbí

.
Napsal: 09 pro 2012, 10:51
od OťasTDi
já nenastartoval....ale vím proč.zatemovaný palivový filtr...a to má natočíno jen 5tisíc km...jezdím kanystrovku a dávám vif...jenže i to je asi málo,takže k tomu co psal marek přidávám čtvrtou věc - kvalitní zimní naftu

Napsal: 09 pro 2012, 10:53
od milda.svo
Marek77 píše:Tak nějak...
Otočím, počkám, až zhasne žhavení, startuji a po dvojím otočení motoru prostě vrčíme..... Nemám problém ani v minus dvaceti, a to tam teď mám MEŘO.
Prave po druhym otoceni motoru to se mi moc nelibi je to primej vstrik to by melo jit na prevaleni pokud je vse v poradku.Me to nekdy chtne na drc a nekdy se to prevali dvakrat vcera sem prodlouzil hzaveni a dnes to bylo na drc.Starej peguot 309 komurkac vzdy na drc tak primej vstrik by mel chitat taky tak.
Napsal: 09 pro 2012, 10:53
od Marek77
No upřímně řečeno jsem na tu moji řepku tak nějak zvědavý. Nikdy jsem to v zimním období v autě neměl a mám docela obavy. Inu, děj se vůle Boží.....
Napsal: 09 pro 2012, 11:01
od pavelexc
OťasTDi píše:já nenastartoval....ale vím proč.zatemovaný palivový filtr...a to má natočíno jen 5tisíc km...jezdím kanystrovku a dávám vif...jenže i to je asi málo,takže k tomu co psal marek přidávám čtvrtou věc - kvalitní zimní naftu

nevim ja nabral nedavno u alberta naftu bez ničeho a vše ok ,furt tu nekdo řeší naftu není -25

Napsal: 09 pro 2012, 11:41
od p.s.
já do nafty nic nepřidávám a startuju na brnknutí tankuju kde je momentálně třeba většinou ty nejlevnější pumpy nemám problém
loni to samý švára leje vif a má problémy se zamrzáním

Napsal: 09 pro 2012, 11:54
od OťasTDi
jak to všichni děláte....

každopádně filtr mám teď vymontovaný,vylil jsem ho (po rozmražení) a položil na topení...už jde profouknout...asi kdybych ho tam dal zpátky a zalil,tak nastartuju,ale pro jistotu koupím nový...
Napsal: 09 pro 2012, 12:17
od Biimbo
p.s. píše:já do nafty nic nepřidávám a startuju na brnknutí tankuju kde je momentálně třeba většinou ty nejlevnější pumpy nemám problém
loni to samý švára leje vif a má problémy se zamrzáním

já tam taky nic neleju. Dodavatel nafty nám to přímo zakázal a na každým dokladě je tohle upozornění napsáno.