Tesnenie pod hlavu postup
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To přehřátí odsere hlava, ale při velkém proběhu km může být tzv. pronešený blok.To znamená, že střed bloku je níž než hrany..Takže se dá měřicí radeko napříč blokem a uprostřed bude vůle. Já používám brousek, kterým jezdím po bloku/samozřejmě po odmaštění/ a přesně se ukáže, kde je pronesen.Taky jsem šmejkal celé dopoledne, než jsem jej srovnal.Brousek musí být široký jako blok napříč..
nepropadat panice...
Pokud přesah odpovídá těsnění, které tam bylo, tak bych 0,15 vůbec neřešil.. Nezapomenu, když jsme sháněli hlavu na CDI 2,2 , kde prdla hlava a my neměli jinou..Nebyli jsme schopni ji sehnat, majitel novou brazilskou nechtěl. Nakonec jsme koupili už zbroušenou na vrakovišti u Prahy /Cadillac nahoře jako poutač/ Už na první pohled nebyla zbroušena jen jednou. Nevím o kolik, ale prostě jiná nebyla..Se strachem jsem to dal dohromady , protočil dokola zda to projde a nakonec to bylo trochu ostřejší , ale postupně se zvuk srovnal a majitel tvrdil, že to jede lépe, což může být psýcha...Takže bych to neřešil..
nepropadat panice...